quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:ook hier goedemorgen
Koffie nummer 3 staat op mijn bureau!
Hoe lang moet je dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:37 schreef Californium het volgende:
Goeimorguhh....Lange dag vandaag:(
Tot 17.00 stage en dan 'terugkomdag' tot 21.00quote:
Hier (zwijndrecht) schijnt de zon vollop maar ik zit binnen... hoop dan wel dat het vanavond tussen 17.30 en 18.30 droog is want dan ben ik buitenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Verdomme, de hele ochtend al zon, tot ik weg moet, dan gaat het opeens regenen.
Gatver tot 9 uurquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Tot 17.00 stage en dan 'terugkomdag' tot 21.00![]()
Ben wel iets later begonnen hoor! Had er een beetje schijt aan vanmorgen!
Doe normaal.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:38 schreef crossover het volgende:
Niet zo'n gezellige TT voor m'n nieuwe collega, hoe erg het ook klopt..
Ja hier ook, lekker he? Ik wordt er altijd vrolijk vanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:36 schreef Loontjah het volgende:
Hoi
De zon schijnt hier lekker in Helmondia.
Jezus wel een gezellige boel hier. Dat rode, dat blauwe, dat gebiedende. Maarja het zal wel zo horen.quote:
Aan mij mag de helft van de mods [..], maar 2 fanatieke stage slowchatposters die gebanned worden. Dat vind ik jammer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:11 schreef Mike.Strutter het volgende:
De wereld is niet vergaan met het vertrek van 2 mods. Ik denk dat Yvonne gewoon gelijk heeft. Weinig zin om daar nu nog echt op in te gaan en het nieuwe mods, onnodig, moeilijk te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |