Nooit betalen voor je gekregen hebt wat je terugkrijgt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:25 schreef Smeej het volgende:
kan er heel erg goed mee omgaan...
ik heb dus een koop appartement... en die teringtyfuskut belastingdiens schiet niet op
krijg nog 2k van ze
Nee, je denkt dat je nog 2k van ze krijgt...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:25 schreef Smeej het volgende:
ik heb dus een koop appartement... en die teringtyfuskut belastingdiens schiet niet op
krijg nog 2k van ze
Slecht, om te rekenen op geld wat je nog niet eens bezit...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:25 schreef Smeej het volgende:
krijg nog 2k van ze
Jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:05 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Slecht, om te rekenen op geld wat je nog niet eens bezit...![]()
![]()
![]()
Pak je pistool en ga dat geld halen....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:25 schreef Smeej het volgende:
krijg nog 2k van ze
Met een beetje geluk zit je bij de 730.000 mensen die nog een tweede keer belastingaangifte mogen doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:25 schreef Smeej het volgende:
krijg nog 2k van ze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |