abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 16:11:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_211374
Even wat ongeleide projectielen van mij, zonder visuele input van BigBrother. Wat is mij de laatste dagen zoal opgevallen? De evenwichtskunsten van Bart die ontzettend stond te showcasen op dat touw. Wat echter bijna niemand weet is dat bij commando's rectaal een peervormige loden verzwaring wordt ingebracht, om op een modernere manier het onbeperkt marcheren met bepakking te oefenen. Bij commando's is het evenwichtspunt dus onwrikbaar verlaagd naar het middel. Tussen de de tepelpiercing van Bart en het genoemde contra-gewicht, in militaire kringen inmiddels ook wel schalks kont-ra gewicht genoemd, hangt een permanent magnetisch krachtveld, om bijvoorbeeld van grote afstand, ook buiten het huis, een geweer of een kaasschaaf naar je lichaam te laten zweven. Daarom werd Bart ook als vanzelf naar de schutting getrokken toen dat bataljon Plus Pooltjes stond te stampen en te schreeuwen.
De tepelpiercing wordt bij de moderne commando verplicht aangebracht om makkelijk te kunnen abseilen. Draadje door de ring en je van een bergwand storten, dit weekeinde ook weer op Eurosport, de commando-games uit Sri Lanka. Na het Dunschillen Op Rolschaatsen en de tienkamp Ontgroenen Voor Gevorderden. We zijn zo terug.
Willem kon Bart wel weer overvaren met een Skûtsje, Wat had hij het moeilijk met dit ordinaire machtsvertoon van Bart. Richard Witsche die de bal 10 maal hooghoudt in een wedstrijd tegen Feijenoord of bij tennis het match-point smashen met je voorhoofd. Ongeveer dat gevoel.
Sabine zat er niet zo ver naast met haar harde oordeel over Willem: "die zit er in voor de poen". Die kan je vanaf nu alles laten doen. Als weekopdracht de teennagels er uit trekken met een pincet en er 10 geinige asbakjes van maken, Willem zit al met de linkervoet in zijn hand. Veronica kondigt aan dat er 73 nieuwe bewoners het huis in komen en dat er voortaan onderling alleen met elkaar mag worden gecommuniceerd in het Esperanto. Willem staat al bij de deuropening. Niets te veel. Geobsedeerd door die 250.000 gulden.
Karin, daar vind ik niet zo veel van. Zei het zelf al: "hier in dit huis ben ik nooit serieus". Ben er wel steeds meer van overtuigd dat zij, in een duivels experiment gekloond is uit de elleboog van de donkere Maywood en gemixt is met het ingevroren gen van Mies Bouwman . De gelijkenis is griezelig.
Als ik het goed heb begrepen gaat Anouk optreden in het huis. Bij wijze van therapie. Zegt in laatste Muxiekkkrant Oor dat ze zichzelf heel vermoeiend vindt, maar na een half uurtje kouten met Ruud verlaat ze volkomen verlicht het huis. Ze wil opeens optreden met een goede band. Ik gok voor morgen op een tenenkrommend slecht luchtgitaar spelende Willem, een beetje het achterlijke broertje van de gitarist van Normaal en Ruud die direkt na het optreden slechts geïnteresseerd is in de oorsprong van de naam Anouk . Zal met een krankzinnige monoloog over de verbastering van het begrip Anijs Koek komen, een Brabantse Delicatesse, "dat is net stroop joh, hé, potverdikke, dan gaat die Anijs, kom eens doe je mond eens open, zeg maar, net als nu mijn tong, vloeibaar in een mal, dat ben jij dan nu als het ware, komt ie" Anouk wordt net op tijd ontzet en komt met schrik vrij. Nobody's Wife nog, for the time being.
Maurice vraagt de gitarist honderduit over al die mooie aan en uit knipperende lampjes op dat kastje waar geluid uit komt. Hij proeft het rare woord op zijn lippen: versterker, versterker (heeft iets in en in treurigs, gitaristen die over een meter of 7 effectpedalen dansen zonder een noemenswaardig verschil in geluid te bewerkstelligen. Andere ergernis: bassisten met een zendertje, waardoor ze door de hele zaal kunnen wandelen. Heb in keer in Paradiso, tijdens het urineren, de gitarist van een band achter me gehad, in het toilet, woest solerend. Ik lieg er geen woord aan. Bassisten moeten niet lopen vind ik, maar doodstil, af en toe op het horloge kijkend, onbewogen voor zich uitkijkend bassen. Vijf-snarige bas gekocht? Voor straf een weekje met de George Baker Selection mee laten spelen, waar men uitsluitend op de 2 snarige bas speelt.
Bart zal tijdens het optreden gewoon doorlezen. Houdt alleen van marsmuziek.
Sorry, beetje slaande waanzin vandaag, maar ik heb het maar laten komen. Morgenavond laat meer, n.a.v. zondaguitzending.

Groeten, Nico

Admin zaterdag 30 oktober 1999 @ 16:22:00 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_211375
Dank. Ook namens Phileine. We zullen NOOOOIT meer op je schelden
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 17:24:00 #3
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_211376
Zo op de laatste BB-vrije dag van het millenium, had ik dit niet verwacht.
Toch fijn dat je onze verslaving op pijl houdt Nico.

Gegroet en tot morgen

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 18:35:00 #4
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_211377
quote:
op 10-30-1999 om 05:24 PM schreef Ted het volgende:
Zo op de laatste BB-vrije dag van het millenium, had ik dit niet verwacht.
Toch fijn dat je onze verslaving op pijl houdt Nico.

Dat wordt een vol Jelle klinkiek en Bouwmanhuis in 2000

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_211378
Waanzin?
Dit was je beste tot nu toe!
"Don't drink water, fish fuck in it"
pi_211379
GREAT!!
Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

pi_211380
Fantastisch Doordevil!

Ik heb er hard om gelachen.

pi_211381
Waanzinnigggggg weer!!! Iedere keer is het weer smullen...Ik vraag me nu toch werkelijk af wie en wat hier nu achter zit!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_211382
Op deze late zaterdagnacht (ook wel zondag vroeg) heb ik me toch laten verleiden mijn mening te ventileren op deze daarvoor toepasselijke plek op de digitale randweg. Met grote interesse heb ik de Big-Brother perikelen gevolgd, op TV en monitor en het enige zinnige wat ik tot nog toe heb aangetroffen is de Kollum van bovenvermelde heer. Met toenemend enthousiasme heb ik het schrijfsel gelezen en ben vol bewondering. Hierbij moet ik opmerken dat ik nu ongeveer in de conditie ben van Jan Mulder na 2 liter witte wijn op een saaie B&vD avond maar dat terzijde. Ga zo door en geef zo nu en dan een boek uit....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')