+1quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga de finale dan maar niet kijken.Je hebt overigens gelijk maar Huub is de
winnaar van DGK Huub IS DGK namelijk.
Ik zou die hele zooi helemaal kapot wakker maken daarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:10 schreef Prospera het volgende:
Ik zou me achteraf na een vuilnisdag douchen.
Huub is zeker degene die de winst het meest verdiend heeft!Vindt als vrouw dat zijn anti vrouwen houding echt heel erg meevalt.Wat we gezien hebben was alles voor de winst en daarbij waren ook vrouwen betrokken.Wat hij Claire flikte vond ik wel heel erg maar dan nog alles voor de show en als Claire het hem kon vergeven wie zijn wij dan om dat niet te doen?Vindt persoonlijk de houding van Brian naar vrouwen toe vele male enger!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga de finale dan maar niet kijken.Je hebt overigens gelijk maar Huub is de winnaar van DGK. Huub IS DGK namelijk.
Ze zijn beide heel erg eng en agressief, Huub zal het winnen ongetwijfeld maar ik heb medelijden met zijn toekomstige vriendinnen. Net als bij Brian overigens, maar die zal de kooi niet winnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:20 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Huub is zeker degene die de winst het meest verdiend heeft!Vindt als vrouw dat zijn anti vrouwen houding echt heel erg meevalt.Wat we gezien hebben was alles voor de winst en daarbij waren ook vrouwen betrokken.Wat hij Claire flikte vond ik wel heel erg maar dan nog alles voor de show en als Claire het hem kon vergeven wie zijn wij dan om dat niet te doen?Vindt persoonlijk de houding van Brian naar vrouwen toe vele male enger!
Toch zie ik Huub ook vaak heel teder naar vrouwen en gezien de reactie's van Hedda is hij buiten vast anders.Bij brian vrees ik dat hij de meisjes onder de duim houdt ook met fysiek geweld.Maar ja binnen en buiten is een groot verschil en bewijzen heb ik nergens voor.Wel grappig dat je zo zeker weet dat brain niet gaat winnen......hoezo eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zijn beide heel erg eng en agressief, Huub zal het winnen ongetwijfeld maar ik heb medelijden met zijn toekomstige vriendinnen. Net als bij Brian overigens, maar die zal de kooi niet winnen.
Kom zeg, Brian is vrouwonvriendelijk door ze fysiek pijn te doenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zijn beide heel erg eng en agressief, Huub zal het winnen ongetwijfeld maar ik heb medelijden met zijn toekomstige vriendinnen. Net als bij Brian overigens, maar die zal de kooi niet winnen.
Meiden zoals Amanda vragen gewoon om type's zoals brianlessquote:
Ze heeft zichzelf aan hem aangeboden toen ze nog in een andere relaassie zatquote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:30 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Meiden zoals Amanda vragen gewoon om type's zoals brianless
Brian heeft te weinig boetes en minder fans dan Huub. 1+1. Van Huub kunnen ze redelijk goedkoop afkomen en als het wel met sms gaat...........dan ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:28 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Toch zie ik Huub ook vaak heel teder naar vrouwen en gezien de reactie's van Hedda is hij buiten vast anders.Bij brian vrees ik dat hij de meisjes onder de duim houdt ook met fysiek geweld.Maar ja binnen en buiten is een groot verschil en bewijzen heb ik nergens voor.Wel grappig dat je zo zeker weet dat brain niet gaat winnen......hoezo eigenlijk?
Kind weet niet eens wat een goede realtie in houdt.Haar moeder en zusjes noemt ze haar 'gezin' en iedere kerel die ze over zich heen liet gaan zat ze mee in een rellaazie.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf aan hem aangeboden toen ze nog in een andere relaassie zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |