quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek je SC aan met 'God'?
Dit vehikel had al in december van de playlist moeten verdwijnenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een hoogtepunt in de muziekgeschiedenis wordt meteen onderuit gehaald door dit jammerende gedrocht![]()
.
Het had er nooit op moeten komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit vehikel had al in december van de playlist moeten verdwijnen.
Moet altijd weer denken aan de prijsvraag destijds bij Veronica op TV. Moest je iets ludieks sturen over Technotronic.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet altijd weer denken aan de prijsvraag destijds bij Veronica op TV. Moest je iets ludieks sturen over Technotronic.
Volgens mij hebben ze toen een pallet fietspompen binnen gekregen per post
Dat doet iedereen hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek je SC aan met 'God'?
Als God zou je toch wel enigszins iets met christelijke rock moeten hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat doet iedereen hoor
Ik vind Creed best leuke muziek maken zo af en toe, mits in de stemming
Alhoewel ik niks heb met christelijke rock... vaag
Het deed mij altijd denken aan Dinand van Kanequote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als God zou je toch wel enigszins iets met christelijke rock moeten hebben natuurlijk.
Die nare verdraaide stem van die zangert van dat bandje doen mijn tenen iig krommen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |