Echt puur toeval dat ik het op tv zag want ik kijk normaal gesproken helemaal niet naar Paul de Leeuw want ik vind hem niet zo heel boeiend. Maar damn, hij zette die streaker wel vreselijk voor schut. Pijnlijk om te zien.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:13 schreef Againzender het volgende:
ja, dat is toch wel het TV moment van de laatste dagen
heel vroeger ooit in Almere geweest bij een opname van De schreeuw van De Leeuw, toen kon je daar nog makkelijk kaarten voor krijgen. Tjongejonge, wat een bijdehante gast is hij zeg
Mis een beetje de fast-forward optie bij het liedje.. vind het eigenlijk niet zo heel erg boeiend en haar stem kan mij ook niet super boeien. Maar..... misschien dat ik het na een paar keer horen wel super vind. Afwachten maar!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
Op zich is dit nummer nog best goed hoor, al heeft het bij het refrein wel erg veel weg van Step Right Up...
Ja, ik heb het over Nikki - Hello World.
Ik wil niet zeggen dat ze niet kan zingen, maar haar stem vind ik niet echt prettig. Beetje hees, maar niet op een sexy manier.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
haar stem kan mij ook niet super boeien.
Het nummer begint echt best aardig... (zat net onderbewust mee te trommelen, totdat ik bedacht dat het 'Hello World' van Idols wasquote:Op maandag 3 maart 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mis een beetje de fast-forward optie bij het liedje.. vind het eigenlijk niet zo heel erg boeiend en haar stem kan mij ook niet super boeien. Maar..... misschien dat ik het na een paar keer horen wel super vind. Afwachten maar!
Gekrijs op het eind
Precies!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ze niet kan zingen, maar haar stem vind ik niet echt prettig. Beetje hees, maar niet op een sexy manier.
Waar ken ik dat ookalweer van?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
Op zich is dit nummer nog best goed hoor, al heeft het bij het refrein wel erg veel weg van Step Right Up...
even wachten en toen kwam Dione in beeldquote:Op maandag 3 maart 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
Luister je ff geen 3FM, krijg je live Racoon bij MooiWeerDeLeeuw
Toen was ik al wegquote:Op maandag 3 maart 2008 22:57 schreef borisz het volgende:
[..]
even wachten en toen kwam Dione in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |