Ja dat blijkt met zo'n reactiequote:Op maandag 3 maart 2008 14:44 schreef Beauregard het volgende:
Humorloze kankermongool alert!
Ha-ha! Welja, doe er nog een schepje bovenop! Lees mijn post op zo'n manier dat het lijkt alsof ik het over mezelf had! Ha-ha! Dat was natuurlijk helemaal niet, maar het is wel grappig om het zo te doen, he!?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:46 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ja dat blijkt met zo'n reactie
Ja gvd ik dacht echt dat dit zo'n trieste OP was voor een R&P topic. Maar het is dus onzin zag ik na het plaatsen van m'n reactie.quote:
En tieten!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:55 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Ja gvd ik dacht echt dat dit zo'n trieste OP was voor een R&P topic. Maar het is dus onzin zag ik na het plaatsen van m'n reactie.![]()
Bier.
Ja het kan uiteraard ook nog een triootje worden....quote:Op maandag 3 maart 2008 15:26 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Wow, een erg goed idee![]()
Maar dit wil ik dus niet he...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:34 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ja het kan uiteraard ook nog een triootje worden....
dat klopt, maar ben beetje bang dat het resultaar zelfde zou zijn als op de fotoquote:Op maandag 3 maart 2008 15:40 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Dan niet.... je weet niet wat je gaat missen....
Ja maar... dat zijn lelijke wijfen en als je mooiere wijfen neemt.... dan ziet het er veel aangenamer uit....quote:Op maandag 3 maart 2008 15:47 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
dat klopt, maar ben beetje bang dat het resultaar zelfde zou zijn als op de foto
Zelfkennis! Goedzo, kind.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:05 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[ afbeelding ] zou wel wat zijn
Lukt me nooit
Zoiets ja... maar niet te optimistisch worden, knul.....quote:Op maandag 3 maart 2008 16:05 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[ afbeelding ] zou wel wat zijn
Lukt me nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |