abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57124011
ik heb getwijfeld tussen hier en CUL, maar denk dat de gemiddelde CUL bezoeker niet zoveel aan dit topic heeft...

Heel veel mensen zijn hier enthousiast over het opperdepop kookboek.
Maar er zijn vast nog meer mensen die leuke lekkere recepten hebben speciaal geschikt voor de hele kleintjes...

TS begint dan maar
Vandaag gebakken, Pepijn en Anna mogen ze morgen uit proberen.

fruitcakejes... (zonder toegevoegd vet of suiker)

200gr bloem (ik heb half gewoon, half volkoren gebruikt)
2tl bakpoeder
3 eieren
3 bananen
100gr rozijntjes (ik heb blanke rozijnen gebruikt, omdat ik die wat zachter vind, en zelf ook lekkerder)
1 appel in kleine stukjes

bananen pureren en met de eieren luchtig kloppen.
bloem en bakpoeder er zo luchtig mogelijk doorroeren.
rozijntjes en appel erbij...
in kleine cakevormpjes doen en bakken op 160 graden, na 45 minuten waren ze hier gaar (originele recept zei 60min)

Ik vind ze zelf erg lekker niet zo enorm zoet.

[ Bericht 0% gewijzigd door p_iglet op 03-03-2008 22:20:32 (enthOusiast... k_p ;)) ]
pi_57124120
mmmm, ziet er lekker uit!

maar volgens mij is er al een hele reeks hierover, zie Potjes of zelf kokkerellen voor je kleine? Deel 3
pi_57124172
die is al een half jaar oud, en meer discussie ipv handige recepten.. vandaar de keuze een nieuwe te openen.
maar als de modjes het niet goed vinden dan horen we het wel...
pi_57124253
oh sorry, ik dacht dat je die gewoon niet kende/niet meer kon vinden. in 't begin van die reeks staan volgens mij wel nog wat meer recepten/tips.
  maandag 3 maart 2008 @ 12:54:57 #5
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_57124695
Piglet wat ben ik blij met een lekkernij-recept zónder suiker én zonder kunstmatige zoetstoffen Ik kon ze maar moeilijk vinden heb er ooit wat via mail en pm gekregen maar die stonden op een inmiddels overleden pc en ben ik dus kwijt
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 5 maart 2008 @ 15:49:00 #6
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57175776
Ik bevestig hier even dat de cakejes mjummie waren!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')