abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211310
Ik dacht dat de bewoners geen klok, horloge, of andere dingen waar je de tijd vanaf kunt lezen mee mochten nemen, maar ik hoor steeds vaker: "jongens, het is al half 2, we moeten nou toch echt wel naar bed" en dat soort dingen.......
He?!
Weet iemand hoe dit kan?
heeft VOO besloten dat de bewoners TOCH niet zonder hun geliefde tijd kunnen en ze een klok gegeven?
graag reacties...
pi_211311
Voor iemand die 'al lang geen newbie meer is' zou je dat toch moeten weten : zie http://cybolic.com/bb/

Overigens denk ik dat ze die klok (die er dus al wekenlang is) hebben gekregen op aanraden van de spiegeloog. Ook is de klok behulpzaam bij het terugdringen van de 'tijdsverplaatsing', zodat ze niet de hele dag liggen te meuren.

Maar nu de hamvraag: zullen ze iets merken van de verschuiving van de zomer- naar de wintertijd vanavond?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_211312
Die klok was al snel in het huis V. probeert 'm zoveel mogelijk buiten beeld te houden, maar soms zie je 'm toch (de klok!). Hij staat in de keuken boven het aanrecht. Het is zo'n "keukenklok", bruine rand, witte wijzerplaat, vierkant (je kent dat wel...). In de uitzending hoor je ook (steeds vaker0 de tijd noemen. De echte die-hards weten toch al lang dat er een klok staat.

Let's do it to them, before they do it to us!

When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 17:01:00 #4
1166 Kleine PiepDruif
meer lezer dan plaatser...
pi_211313
Ook ik ben heel benieuwd of ze te horen krijgen dat de wintertijd in gaat dit weekend.
Maar ze zullen er toch wel snel achter zijn als de nieuwe bewoners er zijn en anders komen ze er donderdag wel achter. R heeft immers tot nu toe altijd conctact gezocht met het huis tijdens de uitzending...
Ik heb echt zulk haar!

pi_211314
quote:
op 10-30-1999 om 03:30 PM schreef John het volgende:
Die klok was al snel in het huis V. probeert 'm zoveel mogelijk buiten beeld te houden, maar soms zie je 'm toch (de klok!). Hij staat in de keuken boven het aanrecht. Het is zo'n "keukenklok", bruine rand, witte wijzerplaat, vierkant (je kent dat wel...). In de uitzending hoor je ook (steeds vaker0 de tijd noemen. De echte die-hards weten toch al lang dat er een klok staat.

Let's do it to them, before they do it to us!

als je 's nacht naar de streams kijkt kan je hem ook horen als bv. bart aan het lezen is of patience aan het spelen is

------------------
----------
Soms is iets zo logisch dat het moeilijk lijkt

[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 30 Oktober 1999).]

pi_211315
oooooooooooooooooh!
Nou, ik zal d'r op letten hoor...
pi_211316
Over de zomer / winter-tijd.

Het Big Brother-huis staat niet al te ver van een kerk!

De meeste kerken, deze niet uitgezonderd, maken ieder half uur lawaai. Dat kunnen ze in de tuin van het BB huis horen. Dus maandag zullen ze de keukenklok wel gelijk zetten.

Daarbij, ze zullen toch wel weten dat de zomertijd ergens rond deze periode ophoudt?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')