Ik heb in mijn leven heel wat versterkers gehoord (in ALLE sectoren;quote:Op maandag 3 maart 2008 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
NAD is cool.....ik wil niet anders.....
DGK 2 AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 3 maart 2008 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kooi stopt, maar er komt een opvolger
.
Semi professioneel spul....kwaliteit, maar wel duur......quote:Op maandag 3 maart 2008 19:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven heel wat versterkers gehoord (in ALLE sectoren;
ben geluidtechnicus) maar vergeet nooit meer die eerste keer dat ik een
(goeie) NAD hoorde....................... WAANZINNIG LEKKER ZACHT geluid
maar toch POWER kunnen leveren en dan zo mooi blijven.........JAMMIE)
Zit er dik in.quote:
Dat bende gij werkeloos.....quote:Op maandag 3 maart 2008 19:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit er dik in.
22 mei stopt DGK... hèèèèè hèèèèè`!
Áls BB7 van start gaat zal ik ws. weer volop meeCOSsen/streamenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit er dik in.
22 mei stopt DGK... hèèèèè hèèèèè`!
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had echt geen big brother meer verwacht eigenlijk...![]()
Maar wel cool! BB is namelijk wél leuk...
Nee joh, in het ouwejongenskrentebrood crew-kliekje is heus wel elders een plaatsje.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat bende gij werkeloos.....
Waar moeten we dan rellenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, in het ouwejongenskrentebrood crew-kliekje is heus wel elders een plaatsje.![]()
Ben zowaar benieuwd naar wat er is verzonnen om de SMS-meute het geld uit de zak te kloppen er een spannende eindstrijd van te maken.
Ben geen stalkerquote:
Dan moet Gert beter zijn best doenquote:Op maandag 3 maart 2008 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Alles kan aangeleerd worden denk ik dan
Als er geen BB7 komt, waar zou je dan willen modden?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:50 schreef Gert het volgende:
Nee joh, in het ouwejongenskrentebrood crew-kliekje is heus wel elders een plaatsje.![]()
Waar was jij mod ?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als er geen BB7 komt, waar zou je dan willen modden?
R&P en SHO. Best of both worlds.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:55 schreef Soury het volgende:
Waar was jij mod ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |