En niet vergeten de koolbladeren te kneuzen...quote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zit daar toch maar te zitten, dan kun je net zo goed even het volgende proberen;
Koolbladeren goed wassen, om je knie leggen en daarna een zwachtel er omheen....baat het niet, schaadt het niet. 't Is op zich wel een probaat middel bij gewrichtsproblemen.
Been voelt aan alsof ik een kuitspier verrekt heb, niet echt rood, maar wel warm en als ik normaal lig en dan weer ga staan doet het juist daar pijn alsof er weer bloed in stroomt ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
auw,, dat klinkt niet goed. Hoelang mag je dit aankijken ? Misschien een zwachtel ofzo vragen bij je HA?
maar je been is niet rood of pijnlijk manu? Of warm....
Thanks, zal even zwachtel bestellenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zit daar toch maar te zitten, dan kun je net zo goed even het volgende proberen;
Koolbladeren goed wassen, om je knie leggen en daarna een zwachtel er omheen....baat het niet, schaadt het niet. 't Is op zich wel een probaat middel bij gewrichtsproblemen.
Inderdaad......quote:Op maandag 3 maart 2008 15:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En niet vergeten de koolbladeren te kneuzen...
En bestel dan ook even dit boek. Daar kun je een hoop plezier van beleven en het is in ieder geval heel aardig om te lezen....quote:
Dat zal wel geheim blijven tot aan het einde. En alleen als Huub wint is de COS tevreden vermoed ik.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weten ze al hoe het gaat eindigen dan?
dat huis is echt gehalveerd in waarde vanwege uitgewoond.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En het huis gaat er niet uit.....Huubje is een goedkope winnaar.....
Lijkt me toch ook dat het huis compleet geherbouwd gaat worden als het verkocht wordt. Wat moet je met de grote slaapkamer? Tenzij ze het nog willen gebruiken voor het verkopen van het concept.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat huis is echt gehalveerd in waarde vanwege uitgewoond.
Jij en ik samen in de finalequote:Op maandag 3 maart 2008 15:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weten ze al hoe het gaat eindigen dan?
Er gaan geruchten dat Big Brother daar gaat plaatsvinden.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lijkt me toch ook dat het huis compleet geherbouwd gaat worden als het verkocht wordt. Wat moet je met de grote slaapkamer? Tenzij ze het nog willen gebruiken voor het verkopen van het concept.
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Big Brother daar gaat plaatsvinden.
Daar heb ik mijn twijfels wel over Noekje. Die locatie is hartstikke duur voor een Big Brother van 100 dagen.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Big Brother daar gaat plaatsvinden.
Ik weet het ook niet zeker hoor maar dit las ik in de cos.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn twijfels wel over Noekje. Die locatie is hartstikke duur voor een Big Brother van 100 dagen.
Dat Big Brother überhaupt weer op de buis komt, die geruchten zijn al heel oud eigenlijk.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:41 schreef schatje het volgende:
SL omdat er werd gezegd dat BB vanuit de villa komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |