En ik moet ruiken dat jij geen streams hebt?quote:Op maandag 3 maart 2008 05:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
OeHoe moet ik dat weten, zonder streams.
Ik kan niet meer downgraden naar WMP10 en WMP11 heeft hier een heel slechte performancequote:Op maandag 3 maart 2008 05:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik moet ruiken dat jij geen streams hebt?![]()
Liep je laatst toch zo mee te klooien, of had je ze toen voor een dag genomen?
Mot ik nog meelopen in de mars, getooid in een geel pakkie?quote:Op maandag 3 maart 2008 05:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan niet meer downgraden naar WMP10 en WMP11 heeft hier een heel slechte performance. Verder ben ik gewoon in protest, nooit weer streams
Welke mars wil je meelopen? Zo'n geel latex pakkie?quote:Op maandag 3 maart 2008 05:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mot ik nog meelopen in de mars, getooid in een geel pakkie?![]()
Hoest met t winkelcentrum, skiettut al een bietje op?
Nee hoor, ben pas een paar uur wakkerquote:Op maandag 3 maart 2008 06:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goedemorgen.....
Zit je weer door te halen
Alstuquote:Op maandag 3 maart 2008 06:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar even een bak koffie doen dan? Voordat we aan de slag gaan......, heb nog niet veel zin....
ja, ongeveerquote:Op maandag 3 maart 2008 06:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ow, ik zat even terug te lezen, dacht dat je er de hele nacht al was......
Goedemorgen Lobasquote:
Lekker Nachtzussie.......quote:Op maandag 3 maart 2008 06:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Alstu![]()
Misschien voor Yvonne gelijk ook maar eentje
Mogge Bong, zou anders heel knap zijn als je in je slaap de juiste lettertjes weet te tikkenquote:Op maandag 3 maart 2008 07:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goedemorgen Lobas
Ja ik ben al wakker
Hahaquote:Op maandag 3 maart 2008 07:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mogge Bong, zou anders heel knap zijn als je in je slaap de juiste lettertjes weet te tikken
Wie is Yvonnequote:Op maandag 3 maart 2008 06:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Misschien voor Yvonne gelijk ook maar eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |