abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57119010
quote:
Op maandag 3 maart 2008 02:43 schreef Xennia het volgende:
toegewijd
ja ik had m al thanks
mvg
  maandag 3 maart 2008 @ 04:55:28 #27
181376 Baird
Eat shit 'n die!
pi_57119237
Ik vraag het me toch af....

Géén hoofdletters, punten, komma's. Samenstellingen los schrijven.

Maar dan.... een leuke HBO opleiding willen doen. Nee, niet iets waar je misschien iets aan hebt. Als het maar leuk is. That's what it's all about.

Bouwkundig Ingenieur voor speeltuintoestellen. Dát lijkt me leuk.
Only the strongest will survive...
pi_57120370
bedrijfseconomie, simpele opleiding alleen weinig mooie dames in de klas.
pi_57131262
quote:
Op maandag 3 maart 2008 04:55 schreef Baird het volgende:
Ik vraag het me toch af....

Géén hoofdletters, punten, komma's. Samenstellingen los schrijven.

Maar dan.... een leuke HBO opleiding willen doen. Nee, niet iets waar je misschien iets aan hebt. Als het maar leuk is. That's what it's all about.

Bouwkundig Ingenieur voor speeltuintoestellen. Dát lijkt me leuk.
retard dit is gewoon schrijftaal ik zit nu niet op school, waar kan je je druk over maken om 5 uur snachts
pi_57134411
ik weet niet of je ook een beetje in de richting van de gezondheidszorg wilt, moet je anders kijken naar bewegingstechnologie. is een combinatie van technisch en medisch. ga er over een paar maandjes afstuderen dus als je iets wilt weten vraag je het maar
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_57140320
En in die zelfde richting kan je natuurlijk ook aan fysiotherapie gaan denken. Je zit daar zelf ook erg dichtbij met je sporten en wellicht heb je weleens blessures gehad of mensen in je omgeving die last hebben / beperkt zijn in hun bewegen. Lijkt het je leuk om mensen te helpen en ze weer een stukje beter te laten voelen dan is dat misschien ook wel wat voor je. Helemaal gezien je N & G havo natuurlijk, moet je wel loten
Fingerspitzgefühl
pi_57141485
quote:
Op maandag 3 maart 2008 02:38 schreef mnybag het volgende:
zeer interessant, ik ga binnekort gewoon een open dag ervan bezoeken thanks!!
Goed idee, zij weten er meer van dan hier op het forum denk ik. Wat je eigenlijk het best kunt doen is meegaan naar een meeloopdag, mijn ervaring met voorlichtingsdagen is dat de voorlichters een standaard verhaaltje houden ter promotie van de studie. Je krijgt een veel beter beeld als je in de natuurlijke omgeving van een dag studeren met de studenten praat over al je vragen.

Ik weet trouwens niet of je met NG toegelaten wordt bij TN.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 08:10:27 #33
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_57143274
quote:
Op maandag 3 maart 2008 02:17 schreef Scaurus het volgende:
Zoek dan eens op gedragsfysica of antropologische informatica.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')