Voor minder doe ik 't niet!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:14 schreef Numbie het volgende:
Hieruit mag ik concluderen dat je de deluxe versie in huis hebt gehaald?
29.99 ja ... ja okee.. wel veel..quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:19 schreef soul114 het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt? Zie dat die op de site van frs weer 29.99 is...
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:48 schreef Zeiksnor het volgende:
Gisteravond een mailtje van FRS dat de Deluxe versie verstuurd is en dat voor ¤ 19,95..
Hmm dan heb ik 15 euro extra betaald voor 3 postcards en een mooiere verpakkingquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:51 schreef CherryLips het volgende:
ik heb net de gewone versie gehaald, ¤15 bij de MM.
Ik heb bij de MM 17 euro betaaldquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:51 schreef CherryLips het volgende:
ik heb net de gewone versie gehaald, ¤15 bij de MM.
ze hadden de limited edition niet eens, maar ik was sowieso niet van plan om extra te betalen voor een doosje dat ik waarschijnlijk sloop en wat kaartenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:58 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Hmm dan heb ik 15 euro extra betaald voor 3 postcards en een mooiere verpakking![]()
Whehe..
nouja, hij is en blijft fijn! Vanavond lekker weer kijken!
Overigens (had het zelf niet uitgevonden maar oke), als je in de gallery Dom's groene broek selecteert kom je op een internet adres uit (http://haarp.muse.mu), waarop nu nog wat tekst staat, maar hoogstwaarschijnlijk vanaf maandag de online bonus content. Je moet het maar vinden.
Nah, dat doosje sloop je niet zomaar hoor, dan moet je wel erg ruig ermee doen. Of het het extra geld waard was weet ik niet, maar vind de Deluxe er wel mooier uitzien zelf.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze hadden de limited edition niet eens, maar ik was sowieso niet van plan om extra te betalen voor een doosje dat ik waarschijnlijk sloop en wat kaarten. al is het doosje van de gewone versie ook niet echt stevig.
Ik stond eerst bij de muziekdvd's te kijken, kon het niet vinden, maar gelukkig stonden de gewone cd's vlak achter me, anders was me nooit opgevallen dat het een cd was en geen dvd.
Ja, zo'n special als van Hullabaloo maar dan een paar jaar later was wel cool geweest idd. Stiekem ook een beetje op gehoopt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:05 schreef Innuendo het volgende:
Jammer dat die making-of zo beknopt is; had nog wel wat meer willen zien van Muse on the road, of nog wat meer achter de schermen bij Wembley.. maar ja, er blijft altijd wat te wensen over.
Die afkortingen van die fans ook altijdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
PiB en SS behoren op deze dvd overigens wel tot de favorieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |