quote:Voor de komende twee weken staan er weer een aantal feestdagen voor de deur.
Verwen uzelf, uw vrienden of familie want speciaal voor deze dagen hebben wij van 21 mei t/m 1juni voor u een hemels 3 gangen Kreeftenmenu samengesteld voor maar ¤ 34,50
Ik vind de gerechten er wat karig uit zien. Dingen die niet verbonden zijn met elkaar maar kleine losse hapjes op een bord. Die ongetwijfeld bij elkaar horen maar wel apart van elkaar liggen.. Die 'sorbet' die je beschrijft is ook gewoon een theelepel met ijs.. zelfs voor een amuse een beetje raar...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Bij Lambermons.
Cijfer een 9.
[ afbeelding ]
Ons verslag mét foto's.
De benamingen zijn idd zo. (rechtsreeks van de site gekopieerd trouwens)quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
Hahaha, het is wel allemaal vreselijk amazing, heerlijk, mooiste, luchtigste...
Jamie Oliver dus Het dessert klinkt echt geweldig, trouwens En de rest ook wel.
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:04 schreef Heufje het volgende:
We hebben besloten om toch maar eens zelf Las Palmas uit te proberen. Heel veel wisselende verhalen gehoord tot nu toe. Ben dus erg benieuw, en ook wel een beetje huiverig,hoe dit gaat uitpakken. Zaterdag 27 juni is het zover.
Hier al iemand geweest?
Wel eens gereserveerd, ontzettend getwijfeld door de slechte recensies die we (toen) tegenkwamen en de reservering weer gecanceld . Collega van me is vorige week geweest, die vond het wel okay maar aan de dure kant voor 'niks heel bijzonders'.quote:Op maandag 15 juni 2009 @ 14:04 schreef Heufje het volgende:
We hebben besloten om toch maar eens zelf Las Palmas uit te proberen. Heel weel wisselende verhalen gehoord tot nu toe. Ben dus erg benieuw, en ook wel een beetje huiverig,hoe dit gaat uitpakken. Zaterdag 27 juni is het zover.
Hier al iemand geweest?
dat had ik zelfs met Zeezout. niets speciaals helaas.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wel eens gereserveerd, ontzettend getwijfeld door de slechte recensies die we (toen) tegenkwamen en de reservering weer gecanceld . Collega van me is vorige week geweest, die vond het wel okay maar aan de dure kant voor 'niks heel bijzonders'.
Bij Zeezout zijn we 3 jaar geleden geweest. Vonden we geweldig. Lag ook aan de avond, het was warm, we zaten buiten, en enkele gerechten werden op de BBQ bereid.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat had ik zelfs met Zeezout. niets speciaals helaas.
Aan de overkant heb je Happy Sushi , 10 x beterquote:Op maandag 15 juni 2009 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
Waar? Shabu Shabu Rotterdam
Wanneer? Donderdag 11 juni
Wat at je? Verschillense soorten sushi, en vlees, nasi en bami, volgens het all-you-can-eat principe.
Impressie? Het is een vreetschuur, beetje te vergelijken met McDonalds, alleen dan de sushi variant.
Het eten was goed, maar stak zeker niet boven andere sushi-restaurants uit. Ik zal er dus ook niet meer komen.
Kosten? 115 euro voor 5 personen
Cijfer? 6
Vorig jaar bij Rosso geweest ook al is deze officieel niet meer van Den Blijker, maar dat was vele malen beter.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:34 schreef Heufje het volgende:
[..]
Bij Zeezout zijn we 3 jaar geleden geweest. Vonden we geweldig. Lag ook aan de avond, het was warm, we zaten buiten, en enkele gerechten werden op de BBQ bereid.
Nu zijn we ook wel grote Den Blijker fan, scheelt misschien ook. Bij de Engel zijn we heel vaak geweest, hebben daar zelfs ons huwelijksdiner gehouden.
En 12 bitterballen voor 11,50 lees ik nu. Dat is dan nog eens duurder . Het is een visrestaurant dus dan haal ik dat soort dingen niet .quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:31 schreef vaagsel het volgende:
¤6,75 voor 8 bitterballen. Damn!
En seniorenmenu's? Dat heb ik nog nooit gezien, is dat normaal in die contreien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |