M'n contactlijst van AdiumX, aangezien ik iedereen met voornaam + achternaam er in heb staanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:02 schreef lauwert het volgende:
Haha wat heb je daarboven weggehaald?
Haha okee, dat is te begrijpen dan inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:16 schreef Locusta het volgende:
[..]
M'n contactlijst van AdiumX, aangezien ik iedereen met voornaam + achternaam er in heb staan![]()
Leuk achtergrondje heb je trouwens!
En je shirtje langzaam een beetje omhoog kruipt.....?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:27 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wallpaper doet me een klein beetje denken aan mezelf. Wat lui zitten terwijl ik naar muziek luister met mijn koptelefoon.
Zegt ze tochquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:10 schreef arneaux het volgende:
Welk beetje bedoel je dan precies?
Vast de overeenkomst qua kleur ogenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:10 schreef arneaux het volgende:
Welk beetje bedoel je dan precies?
Groeit er nu een tiet uit haar onderbuik?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:27 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wallpaper doet me een klein beetje denken aan mezelf. Wat lui zitten terwijl ik naar muziek luister met mijn koptelefoon.
Dat heb ik ook.. Bij mij word het altijd steeds ergerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kloptmaar ik gebruik mijn bureaublad ook eigenlijk alleen om wat snel op te slaan
In Unity Mode draaien,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik moet soms windows gebruiken voor mijn N95 vandaar
Waarom haal je mij hier uit m'n fantasiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:47 schreef L.no het volgende:
Wat begrijpen jullie niet aan een klein beetje?
Nice! Groenquote:
Wasdat? Unity Modequote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:25 schreef zarGon het volgende:
In Unity Mode draaien,.
[ link | afbeelding ]
Ik geloof dat Unity Mode iets met VirtualMachine (VMware) te maken heeft, want anders lijkt me dat vrij onmogelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:52 schreef Locusta het volgende:
[..]
Nice! Groen![]()
[..]
Wasdat? Unity Mode![]()
Kan wel een beetje uit je scherm opmaken dat je zowel OSX als Windows hebt draaien, maar van Unity Mode heb ik nog nooit gehoord![]()
Ben trouwens bezig geweest met Boot Camp, maar hij vreet mijn XP dvd niet
Ik zag dat hij Windows XP onder VMware aan het draaien was. VMware Fusion heeft een functie die Unity Mode heet. Dit is wat het doet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:52 schreef Locusta het volgende:
[..]
Wasdat? Unity Mode![]()
Kan wel een beetje uit je scherm opmaken dat je zowel OSX als Windows hebt draaien, maar van Unity Mode heb ik nog nooit gehoord![]()
Ben trouwens bezig geweest met Boot Camp, maar hij vreet mijn XP dvd niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |