abonnement Unibet Coolblue
pi_57112823
Vroeger werd dit statige pand als een soort internaat gebruikt. Tegenwoordig verrichten ze allerlei onderzoeken. Toen was ik nieuwsgierig hoe de verlaten ruimtes van het gebouw uit zouden zien. Even ernaar geïnformeerd. Vervolgens mocht ik gelijk een kijkje nemen in de kelder en een deel van de zolder:

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.



[ Bericht 4% gewijzigd door Cokin op 02-03-2008 21:11:39 ]
pi_57113803
Ik wil maar 1 opmerking maken en die gaat over de eerste foto:

Wat een fantastische plaat heb je hier. Dit zou zo de poster kunnen zijn van een spookhuis-film.
pi_57113955
Whoei,

Dat is gaaf om te zien zeg. Mijn vriendin werkt naast die grote hoofdingang bij de personeelszaken / financiele administratie.

Dit was vroeger inderdaad een jongens en meisjesinternaat, het is nu onderzoekkantoor voor mensen die doof/ blind zijn. Dit gebouw is ong 180 jaar oud!

Ik heb op dit terrein veel goede herinneringen aan, achter dit gebouw is aantal scholen en daar heb ik dus gezeten.

Wanneer heb je dit foto's gemaakt?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 maart 2008 @ 21:49:27 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57114013
Wat een verschrikkelijk gaaf pand. Waar staat dit?
pi_57114073
mooie foto's
leuke sfeer enzo.
eerste is zeer nice
pi_57114129
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een verschrikkelijk gaaf pand. Waar staat dit?
pi_57114163
Dit is Viataal, voormalige Instituut voor Doven in Sint Michielsgestel
  zondag 2 maart 2008 @ 22:18:56 #8
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_57114732
Ik vind de eerste en de laatste foto het mooist.
Die wolken en die belichting op de eerste foto dat is prachtig.
Is dit hdr?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_57115592
Krijg telkens te horen dat de eerste foto geweldig is. Laat ik van de buitenkant maar slechts één foto gemaakt hebben .

Toen ik het pand verliet, dacht ik even.. hmmz, laat ik van het pand maar ook even gelijk een foto maken. Dan weet men waarvan de kelders zitten. Als jullie 'm zo werkelijk geweldig vinden, dan heb ik hier nog een grote resolutie van m'n bewerking. 3888 pixels, in TIFF format
pi_57115693
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef DrewAndrews het volgende:
Whoei,

Dat is gaaf om te zien zeg. Mijn vriendin werkt naast die grote hoofdingang bij de personeelszaken / financiele administratie.

Dit was vroeger inderdaad een jongens en meisjesinternaat, het is nu onderzoekkantoor voor mensen die doof/ blind zijn. Dit gebouw is ong 180 jaar oud!
Gebouw is van 1901/1902. Nog geen 180 jaar oud dus .
quote:
Ik heb op dit terrein veel goede herinneringen aan, achter dit gebouw is aantal scholen en daar heb ik dus gezeten.

Wanneer heb je dit foto's gemaakt?
Man, ik ook. Ik zat op van Udenschool, ook op kleuterscholen .

Wanneer zat je op de dovenschool dan? De foto's heb ik eergister gemaakt.
pi_57115885
Dit is nou leuk vermaak als je in de bus op fok zit
Puik werk. Heb eigenlijk geen commentaar
Blaat,
Roy
pi_57116373
Mijn korte commentaar (ik mocht willen dat ik je kon nadoen dus ik hou 't kort ):

+ Kudos voor die eerste .
+ De anderen mogen er ook zijn hoor, zeer goed gebruik van licht en kleuren

- Sommige foto's hebben wat last van zgn chromatische aberratie (paarse gloed bij sommige ramen)
pi_57126556
quote:
Man, ik ook. Ik zat op van Udenschool, ook op kleuterscholen .

Wanneer zat je op de dovenschool dan?
Van 1982 tot 1997, van voorschool naar theeredonk / dr. van Udenschool en toen naar VSO.

lang gelee dus.
pi_57305782
Gave serie! Erg mooie sfeerplaten. Ik ben erg benieuwd naar de specs, veel groothoek zo te zien?
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')