quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lucille zat niet in de zaal, ik denk dat daar het verschil is.
Ik heb Micha *live*live*live* gezien en toen lachte ook iedereen. Er zaten dan ook geen wieltjesjosti's in de zaal.
Tegenvallertje.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel grappen zouden ze maken over z'n lengte?
Zucht, dat boeren-Engels van hem ookquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hebben jullie Ruben Nicolai gezien in As The World Turns![]()
daar heeft ie een gastrol gekregen als bartender
hehe
Dat heb ik gezien, zo'n 2 jaar geleden ofzo.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hebben jullie Ruben Nicolai gezien in As The World Turns![]()
daar heeft ie een gastrol gekregen als bartender
hehe
Inderdaad. Dat is toch al wel lang geleden dat dat in Try Before You Die is geweest.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien, zo'n 2 jaar geleden ofzo.
Die vond ik ook geweldig idd. Vooral omdat Tijl het niet verwachtte dat Ruben opeens die pop een ram zou gevenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:08 schreef Djeez het volgende:
Briljante aflevering, vooral tijdens de voorwerpenronde lag ik in een deuk. Jeroen als slang, en Ruben vd M als agressief vriendje. Geweldig! En de dierenwinkel was ook tof, met Ruben die al een meisje had gevonden...
Deze mag ook niet missen natuurlijk:quote:Op zondag 16 maart 2008 01:54 schreef rene90 het volgende:
misschien even leuk dat iedereen hier zijn hoogtepunt van de lama's neerzet met linkje naar youtube zou handig zijn, voor een mooie fokkers-lama compilatie?
ik dus guus meeuwis met de doventolk:
linkje
hoewel ik de overjeerkeert ook prachtig vond
Vooral ook dat hele stuk wat er aan voorafging:quote:Op zondag 16 maart 2008 12:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat Ruben Patrick een bloedneus sloeg was ook geniaal
In één van de bonussen op de site maken ze nog wel grappen over zijn lengte. De bonussen zijn sowieso best grappig. Vooral die eerste, die is zo slecht dat het echt geniaal is.quote:
Die grappen over zn lengte zijn echt humor.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
In één van de bonussen op de site maken ze nog wel grappen over zijn lengte. De bonussen zijn sowieso best grappig. Vooral die eerste, die is zo slecht dat het echt geniaal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |