abonnement Unibet Coolblue
pi_57098211

Lieve Natalee

Het ware verhaal over Natalee Holloway
Het verhaal dat niemand wil vertellen, over de nachtmerrie die niemand wil doormaken, verteld
door de ouder die niemand wil zijn.

In mei 2005 kreeg Beth Holloway het ergste telefoontje dat een ouder zich kan voorstellen. Haar knappe dochter Natalee was spoorloos verdwenen tijdens haar reis naar Aruba. Twee jaar later komt Beth Holloway voor het eerst naar voren in deze verbijsterend openhartige en inspirerende memoires en vertelt over haar schokkende beproeving en haar niet-aflatende hoop, tegen beter weten in.

De foto van Natalees klas was op de voorpagina’s van de kranten en op televisie te zien. Beth zocht met een leger van vrijwilligers onvermoeibaar naar de vermiste achttienjarige. Ze zochten wanhopig naar aanwijzingen. Op hun zoektocht kwamen ze vele hindernissen tegen. Terwijl de afschuw toenam, bleef Beth vasthouden aan haar geloof, wat af en toe het enige was dat ze nog had en dat haar kracht gaf tegen een spervuur van ondraaglijke vragen zonder antwoorden.

Tot op de dag van vandaag zet Beth haar zoektocht naar de waarheid voort. Beth groeide op in Arkansas en woonde en werkte in Tennessee, Mississippi, en uiteindelijk in Alabama, waar ze nu woont met haar zoon Matt. Tegenwoordig spreekt Beth voor scholen, kerken, rechtsgroe-peringen en andere organisaties over persoonlijke veiligheid op reis. Informatie over de stichting die Beth opzette is te vinden op www.internationalsafetravelsfoundation.org.

http://kiosk.telegraaf.nl/product.fpl?skey=&type=tb-holloway
===========================================================================================================================================================
Beschrijving:
Op 30 mei 2005 mei verdwijnt de Amerikaanse Natalee Holloway na een avondje stappen op Aruba. Al snel worden er een aantal jongens opgepakt die betrokken zouden zijn bij haar verdwijning. Er is echter onvoldoende bewijsmateriaal. Beth Holloway zoekt in de tijd daarna de publiciteit op Aruba en in de VS. Geen middel laat ze hierbij onbeproefd om Natalee terug te vinden. Langzaam keert ook de publieke opinie zich tegen de wanhopige Beth. In haar ontroerende boek beschrijft ze hoe tijdens haar zoektocht beetje bij beetje de hoop haar dochter ooit nog terug te zien vervliegt. Op verschillende manieren vindt Beth uiteindelijk troost?

http://tinyurl.com/2b9mk7

[ Bericht 29% gewijzigd door observer777 op 02-03-2008 10:19:45 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
  zondag 2 maart 2008 @ 03:23:42 #2
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_57098258
Haha, die ondertitel: "het bericht dat iedere moeder vreest'. Pff.
Stop the world, I want to get out.
pi_57098270
Ik denk zelfs dat de foto is gesoept op het boek.
pi_57098487
This is a great way to learn what really happened and why this case was not solved in June 2005. This Family has been through hell and it still continues 33 Months later.

[ Bericht 1% gewijzigd door observer777 op 02-03-2008 04:55:57 ]
  zondag 2 maart 2008 @ 22:26:14 #5
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_57114889
als het gratis graag, als ik moet betalen, laat maar!
pi_57125806
quote:
Op zondag 2 maart 2008 04:02 schreef observer777 het volgende:
This is a great way to learn what really happened and why this case was not solved in June 2005. This Family has been through hell and it still continues 33 Months later.
Dave Holloway and Matt and other family members have gone through hell, I immediately believe that. Beth, I don't know, as long as there are so many questions surrounding her. As long as many of the questions as posed on http://www.refugeesunleashed.net/about3849.html have no answers, I have serious doubts.
pi_57126254
quote:
Op maandag 3 maart 2008 13:52 schreef nickhs het volgende:

[..]

Dave Holloway and Matt and other family members have gone through hell, I immediately believe that. Beth, I don't know, as long as there are so many questions surrounding her. As long as many of the questions as posed on http://www.refugeesunleashed.net/about3849.html have no answers, I have serious doubts.
Voordat al die vragen afdoende zijn verklaart, zijn we wel weer even verder.....
pi_57140809
quote:
Op maandag 3 maart 2008 13:52 schreef nickhs het volgende:

[..]

That site is full of mis-information,hate and lies regarding Beth,Natalee and the rest of the Family. She has never lied about anything that I know of since her daughter dissapeared. Her book is the total truth of what happened as well as Dave's Book.

http://www.amazon.com/Aru(...)radise/dp/1595550631

[ Bericht 4% gewijzigd door observer777 op 04-03-2008 00:14:35 ]
pi_57140897
Het boek is nog niet verschenen...
geplande datum is de 5e van deze maand
kost : ¤12,95
isbn : 9789077895344

leuk detail : boek wat joran geschreven heeft en uitgegeven is ...is uitverkocht en de nieuwe druk staat gepland op : 01-01-2013
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_57141477
Vreemd, er zijn een aantal posters hier die hebben aangegeven dat ze de Nederlandse versie al gelezen hebben. Wellicht is het dan toch al verkrijgbaar.
--
pi_57143831
@observer 777,

This case sets a precendent in that there has never been a victim in a criminal case that has been as maligned as Natalee Holloway and her family. Maybe it has to do with the internet, the lack of respect for each other that permeates our society or simply because Joran is Dutch and the victim is an American. Whatever the reason is, it is frightening that there are so many people willing to believe false information and not look crtically at the facts. It doesn't help if there are corrupt, malicious reporters who have made it their hobby to spread complot theories and therefore obstruct justice like Renee Gielen. Go to the site : "NWO, wat als Joran blijkt onschuldig te zijn." I assume you can read Dutch. Renee Gielen uses the forum to spread her propaganda, SICKENING! Have the Dutch lost their minds???
I would like for you to send them the picture of the pretty Dutch woman reporter who was found hung after she reported on the prostitution ring in Aruba. Forewarned is forearmed: the collective IQ is about room temperature and they are not open for discussion unless it supports their complot theory.
Good luck to you and I am happy that there are peolple like you who support innocent victims, like Natalie Holloway. In the end, the truth will prevail.

A friend...
pi_57143870
@ observer 777
Sorry, I met to give you a big "thumbs up" !!! The thumbs down is for Renne Gielen. Hope that is clear.
Best of luck to you!
pi_57174598
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 00:39 schreef mrBhimself het volgende:
Vreemd, er zijn een aantal posters hier die hebben aangegeven dat ze de Nederlandse versie al gelezen hebben. Wellicht is het dan toch al verkrijgbaar.
Ik had het besteld via de Telegraaf/shop een week voor officiele verschijning.
pi_57187598
Als het je niet kan boeien.. Reageer dan niet.
bye
  donderdag 6 maart 2008 @ 23:24:25 #15
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_57210518
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:46 schreef Petre het volgende:
Als het je niet kan boeien.. Reageer dan niet.
zo, ff vet veel reacties verwijderd??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')