quote:Op zondag 2 maart 2008 16:57 schreef JelleS het volgende:
C.R.A.Z.Y.
Aflevering 2x01 van Lost (die bunker telt wel als een thuis vind ik).quote:Op zondag 2 maart 2008 00:29 schreef Jeremy3 het volgende:
Beste mensen,
Ik ben voor een schoolopdracht op zoek naar zoveel mogelijk films of tv afleveringen waarin iemand thuis meerdere malen dezelfde LP zit af te spelen. Als je nog iets weet wil je het me dan alsjeblieft vertellen?
Moet 't per se thuis zijn?quote:Op zondag 2 maart 2008 00:29 schreef Jeremy3 het volgende:
Beste mensen,
Ik ben voor een schoolopdracht op zoek naar zoveel mogelijk films of tv afleveringen waarin iemand thuis meerdere malen dezelfde LP zit af te spelen. Als je nog iets weet wil je het me dan alsjeblieft vertellen?
Ik kan me geen LP in Pulp herinneren?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:00 schreef ralfseltje het volgende:
Control en Pulp Fiction.
^^ Ik moest er meteen aan denken. Media en Cultuur, UVA. Die opdracht heb ik vorig jaar ook gedaan.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:21 schreef NoralyZ het volgende:
hoor ik hier...
mediarepertoire in context?
ken ik jou toevallig?
wel een grappig motief, trouwens.
Antwoord op beide vragen: Ja, wtfquote:Op zondag 2 maart 2008 01:21 schreef NoralyZ het volgende:
hoor ik hier...
mediarepertoire in context?
ken ik jou toevallig?
wel een grappig motief, trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |