quote:
nee willem II is kutquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:34 schreef toma het volgende:
[..]
WillemII heeft een keer gewonnen![]()
dat zijn toch de brabantse joden?
Nu is mijn weekend weer verpest!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:34 schreef toma het volgende:
[..]
WillemII heeft een keer gewonnen![]()
dat zijn toch de brabantse joden?
wat kan jou dat nou boeien wat WII doet ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:35 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nu is mijn weekend weer verpest!
BEDANKT!
Ze hebben ons seizoen verpest,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:35 schreef toma het volgende:
[..]
als je uit Tilburg komt is WillemII niet kut
stilburgquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:35 schreef toma het volgende:
[..]
als alle 36 wedstrijden bekijkt en dan vindt dat WII er voor heeft gezorgt dat Ajax geen kampioen is geworden ben je wel heel erg naief.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:36 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ze hebben ons seizoen verpest,
WILLEM 2 = KUT
ach daar heb ik ook jaren gezeten. Stelt geen flikker voor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:38 schreef Nashje het volgende:
klasgenoot van me zit bi j die gevaarlijke king side met ze stone island truitjes whehehe
Haha de King Sidequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:38 schreef Nashje het volgende:
klasgenoot van me zit bi j die gevaarlijke king side met ze stone island truitjes whehehe
willem 2 stelt geen flikker voorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef toma het volgende:
[..]
ach daar heb ik ook jaren gezeten. Stelt geen flikker voor.
WII2 is kut, ongeacht waar je vandaan komt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:35 schreef toma het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |