abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57177277
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:22 schreef Tuvai.net het volgende:
Je moet maar zo denken, mensen zitten niets voor niets achter zo'n nietsonthullend, nietszeggend websiteprofiel. Meestal van dat volk wat te schuw is om in de realiteit iemand aan te spreken.
want als je maar lang genoeg mensen in de supermarkt blijft aanspreken vind je vanzelf iemand om je leven mee te delen
pi_57178078
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:11 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

want als je maar lang genoeg mensen in de supermarkt blijft aanspreken vind je vanzelf iemand om je leven mee te delen
Je kunt ook overdrijven hé.

Waarom zou je geen contact kunnen zoeken in de echte wereld in plaats van dat je mensen via een lullig profieltje leert kennen, wat achteraf weer leidt tot teleurstellingen omdat die persoon in het echt toch een stuk minder smakelijk uitziet.
pi_57178105
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:22 schreef Tuvai.net het volgende:
Je moet maar zo denken, mensen zitten niets voor niets achter zo'n nietsonthullend, nietszeggend websiteprofiel. Meestal van dat volk wat te schuw is om in de realiteit iemand aan te spreken.
Datr zijn ze niet, maar ze willen per sé een goed uitziende man die goed verdient, intelligent is, spontaan romantisch, en aardig bovendien, single, geen kinderen, geen gezooi met ziektes/verleden/problemen/dingen/ .

Die kom je in het echte leven niet zo vaak tegen..
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:25:13 #204
205868 DeSnelkiezer
Snelkeuze Toets!
pi_57180028
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:50 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Waarom zou je geen contact kunnen zoeken in de echte wereld in plaats van dat je mensen via een lullig profieltje leert kennen, wat achteraf weer leidt tot teleurstellingen omdat die persoon in het echt toch een stuk minder smakelijk uitziet.
wan het internet zit vol met mensen die niet uit de echte wereld komen?
Kapitein van de keuze en meester van de mogelijkheid.
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:27:54 #205
84009 girllover
You had me at hello
pi_57180084
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:52 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Datr zijn ze niet, maar ze willen per sé een goed uitziende man die goed verdient, intelligent is, spontaan romantisch, en aardig bovendien, single, geen kinderen, geen gezooi met ziektes/verleden/problemen/dingen/ .

pi_57180657
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:50 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Omdat je de hele week druk bent met werken en je social circle redelijk uitgeput is kwa interessante mensen omdat iedereen al iemand heeft? Ik zou er zelf niet zo'n moeite mee hebben om online te daten als het zo uitkomt terwijl ik niet hoef te klagen over aandacht in het dagelijks leven.
Jesus saves but death prevails.
pi_57180784
Hoi allen

Ik hou van lekker eten, omlaag skieën in de witte sneeuw en dansen in de natte regen. Ik hou ook van een verzorgd uiterlijk, met de nodige kleine details. Verder hou ik erg veel van pleonasmen.
Als je denkt een potentiële kans te hebben, en je houdt van een romantische avond, geef me dan een seintje!

Kusje.
pi_57180983
Zooo, ik heb een hoop snaartjes geraakt.

Laat ik het zo zeggen, datingwebsites zijn en blijven internet. En daardoor zou ik ze als de pest mijden al had ik geen vaste vriendin. Het aloude en hele bekende probleem van Internet is dat iedereen zich er anders voor kan doen dan hij/zij in het echt is; anderszijds krijgen de mensen die zich te veel er mee ophouden een té vertekend beeld van de realiteit.

Zoals hier in dit topic al vaak gesugerreerd word, zijn de 'eisen' op een gemiddeld websiteprofiel te belachelijk en overvloedig voor woorden, varieërend van schoenmaat tot penislengte. Dat zie je in de realiteit vrijwel niet. In het echt mijdt je ook geen persoon die je verder hartstikke leuk en interessant vindt, maar niet de kleur ogen heeft die jij prefereert. Anderzijds is iedereen op het Internet een stuk knapper, succesvoller, sportiever, avontuurlijker en interessanter als je het gemiddeld profiel moet geloven. Ook hier blijkt in het echt nauwelijks iets van.

En daarom zeg ik, dat je toch gewoon beter contact kunt gaan zoeken in de echte wereld in plaats van leugenachtige profieltjes. Maar goed, dat zijn mijn 2 cents.
pi_57181051
Misschien moet de TS deze profielensite eens gaan proberen: http://bride.ru/
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:15:43 #210
3767 Herald
Come get some
pi_57181188
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:07 schreef Tuvai.net het volgende:
En daarom zeg ik, dat je toch gewoon beter contact kunt gaan zoeken in de echte wereld in plaats van leugenachtige profieltjes. Maar goed, dat zijn mijn 2 cents.
hear hear, in het echte leven liegt niemand, doet niemand zich beter voor en zijn players slechts een mythe.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_57181830
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:27 schreef girllover het volgende:

[..]

woensdag 5 maart 2008 @ 20:53:41 #212
203474 Cneel
Geroosterd.
pi_57182297
quote:
Op maandag 3 maart 2008 13:50 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Gamen verzwijgen kan ik me goed voorstellen hoor, daar hangt een bepaald imago aan (misschien wel terecht )
I love nerds
pi_57182866
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:07 schreef Tuvai.net het volgende:

Listen up oracle, het is voor de meeste mensen geen of/of. Als het in real life langer duurt dan je hoopt dan is het een aanvulling. Ik spreek je nog wel over een jaar of acht als je eerste echte relatie net voorbij is, dan zul je het beter begrijpen.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:19:40 #214
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_57182946
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:53 schreef Cneel het volgende:

[..]

I love nerds
Zit je ook op tweakers?
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:56:26 #215
84009 girllover
You had me at hello
pi_57184111
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:51 schreef Shivo het volgende:

[..]

Omdat je de hele week druk bent met werken en je social circle redelijk uitgeput is kwa interessante mensen omdat iedereen al iemand heeft? Ik zou er zelf niet zo'n moeite mee hebben om online te daten als het zo uitkomt terwijl ik niet hoef te klagen over aandacht in het dagelijks leven.
Moet dat er nou bij? Ik vind het altijd zo raar om zoiets over jezelf te zeggen.
pi_57184240
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:56 schreef girllover het volgende:

[..]

Moet dat er nou bij? Ik vind het altijd zo raar om zoiets over jezelf te zeggen.
Het is wel KLB he, waar de andere users nooit te beroerd zijn om te concluderen dat je vast een lelijke ascociale nerd bent
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:06:21 #217
84009 girllover
You had me at hello
pi_57184463
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:00 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Het is wel KLB he, waar de andere users nooit te beroerd zijn om te concluderen dat je vast een lelijke ascociale nerd bent
pi_57185599
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:56 schreef girllover het volgende:

[..]

Om maar aan te geven dat je niet kansloos hoeft te zijn om online te daten. En ik ken ook erg aantrekkelijke dames die op die manier aan de man proberen te komen.
pi_57185807
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:38 schreef Shivo het volgende:

En ik ken ook erg aantrekkelijke dames die op die manier aan de man proberen te komen.
Wel post eens een link naar hun profiel, dan zullen wij oordelen of ze aantrekkelijk zijn.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_57185850
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:52 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Die kom je in het echte leven wel tegen. Maar die mannen zijn vaak al bezet om die reden. Normale mensen zullen de realiteit altijd verkiezen boven internet, en daarom kom je op relatiesites mensen tegen waar meer mis mee is.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:45:43 #221
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_57185853
Ach ja .. de kracht van communicatie is ook heel mooi.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_57186179
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:44 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Wel post eens een link naar hun profiel, dan zullen wij oordelen of ze aantrekkelijk zijn.
pi_57186338
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:56 schreef Shivo het volgende:

[..]
OK. Zonder bewijs geloof ik het niet als je praat over "best wel aantrekkelijk".
pi_57186384
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:01 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

OK. Zonder bewijs geloof ik het niet als je praat over "best wel aantrekkelijk".
Ai, dat wordt lastig slapen vannacht. Ik zei overigens 'erg aantrekkelijk', niet 'best wel aantrekkelijk'.
pi_57186448
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:02 schreef Shivo het volgende:

[..]
Ai, dat wordt lastig slapen vannacht. Ik zei overigens 'erg aantrekkelijk', niet 'best wel aantrekkelijk'.
Nog erger ... erg ... de overtreffende trap ... maar goed zonder dat ik het zelf kan waarnemen. Sure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')