Candida-infectie?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik op relatiewebsites een andere nick nemen
Ik zou reagerenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik, kwikke pickwicklikker met kip in blik tic, geschikte dikke stickerverklikker, zoek koele oeloeboele toetsie om koekeloerende oehoe smoothies mee te drinken.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik, kwikke pickwicklikker met kip in blik tic, geschikte dikke stickerverklikker, zoek koele oeloeboele toetsie om koekeloerende oehoe smoothies mee te drinken.
Its the four semi sex commandments ... I wrote you a step by step booklet.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:39 schreef stinkbeer het volgende:
De meeste mensen op een relatie website zijn mensen met weinig zelfvertrouwen.
Dus wil je semi sex relaties dan geef ik je een paar tips:
0. Reageer alleen op advertenties met foto. Alles zonder foto = niet serieus of dik en lelijk
1. Kies de in jouw ogen mooiste dame uit.
2. Lees het profiel door (hoe onzinnig het ook klinkt, hier op maak je een verhaaltje voor punt 3)
3. Vertel wat ze graag willen horen. (praat naar hun mond, houden ze van kinderen, dan hou jij er ook van)
4. Nodig ze uit bij jou thuis en zeg dat je voor ze wil koken (doet het altijd goed)
Tussen stap 3 en 4 kan een week of langer tussen zitten. je moet eerst een redelijke vertrouwensband opbouwen. Hoe snel dit is gaat hangt af van je ervaring en de onzekerheid van de ander.
Als ze eenmaal bij jou thuis zijn dan kan het eigenlijk al niet meer stuk (of je moet enorm lomp doen)
je kan ze aan het lijntje houden of je dumpt ze een paar dagen later en ga verder met score
Een echte player houdt er een stuk of 3 aan het lijntje
Blijf echter wel punt 2 in je gedachte houden. anders lopen ze weg
Verder moet je goed kunnen liegen en erg goed zijn in het onthouden van namen en specifieke kenmerken
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:02 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Met iemand die zo praat/schrijft zou ik dus echt niet mee in een ruimte gezien willen worden.
INDERDAADquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef girllover het volgende:
We hebben volgens mij een winnaar:
lange-vervelende-zin
Die laatste 'zin'.Daar krijg ik echt jeuk van, ja 'echt. Wat onzettend geforceerd spontaan zeg. Vooral dat drammerige "diezelfde dag nog'
En waarom staan die streepjes tussen alle woorden in?
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:57 schreef Nemain het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat de gemiddelde Fok!ker in zijn profiel zou zetten..
Van alle reacties (ja, echt) 1 date gehad, gelijk aan blijven hangen.quote:Ik ben lui, sta niet open voor nieuwe vriendschappen, ben kritisch en arrogant.
Groetjes,
Roellio
p.s. ben jij "spontaan, niet op zoek maar 'wie weet', avontuurlijk, lief en grappig", surf dan door.
quote:Op zondag 2 maart 2008 10:12 schreef girllover het volgende:
[..]
Dat is wel triest ja.
Ik vroeg een keer aan iemand hoe het met haar ging en toen zei ze "Ja, mijn leven is op dit moment een beetje té leuk. Ik heb zoveel vrienden die met me willen afspreken en ik heb het zo druk. Ik ben gewoon te gelukkig."
Ik:
www.wiccandating.org?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:50 schreef Roellio het volgende:
Van alle reacties (ja, echt) 1 date gehad, gelijk aan blijven hangen.![]()
De ironie.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
JESUS.
"De kracht van communicatie.".
Je verzint het ook niet he..
En in het echt kan de zielugurd geen vrij krijgen om spontaan de thalys te pakken, bang als ie is zijn baan kwijt te raken aan een van de jongere goden in zijn bedrijf, die ook wel door hebben dat hij een inkakkende oude pluchen-zetel-in-beslag-houder is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef girllover het volgende:
Die laatste 'zin'.Daar krijg ik echt jeuk van, ja 'echt. Wat onzettend geforceerd spontaan zeg. Vooral dat drammerige "diezelfde dag nog'
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:50 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga even een liedje schrijvenover relatie advertenties, wat vast allang gedaan is maar ik doe het toch en oh spontaan we liggen op het strand en dan romantisch zwemmen naar parijs waardoor ik half bevries en jij me als verassing plotsklaps ook in de anus neemt terwijl we hans teeuwen citeren
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
INDERDAAD![]()
Sorry, maar ik moest spontaan in hoofdletters schrijven
Bestaan er ook slechte gebouwen dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:03 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Ik man 31 knap en goed gebouw zoek vrouw om strandwandelingen mee te maken
zodat-ze-niet-hoeft-na-te-denken-waar-de-spatiebalk-ook-alweer-zatquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef girllover het volgende:
"'handje-in-handje-met-vier-blote-voetjes-een-deel-van-de-Hollandse-kustlijn-af-te-lopen-om-vervolgens-afgepeigerd-neer-te-strijken-voor-een-goede-fles-wijn-of-wanneer-afwezig-blikjes-koud-bier-om-vervolgens-elkaars-levens-en-het-leven-in-het algemeen-vol-met-interessante-gebeurtenissen-en-onzinnigheden-eens-goed-relativerend-onder-de-loep-te-nemen-om-vervolgens-over-te-gaan-in-een-slap-ouwehoeren-over-bijvoorbeeld-de-laatste-show-van-theo-maassen-tussendoor-elkaars-rug-insmerend-want-het-is-hoog-zomer-en-dan-samen-op-het-idee-komen-en-te-besluiten-diezelfde-dag-nog-de-thalys-te-pakken-want-in-parijs-schijnt-die-avond-een-heel-leuk-optreden-te-zijn..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |