Nou eerder geamuseerdquote:Op zondag 2 maart 2008 12:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
frustratie dus![]()
[..]
niemand? zeg!...desalniettemin, fijn om gelijk te krijgen![]()
...maar goed, zou spontaan een ander woord zijn voor gefrustreerd?
Ik word al moe bij het woordquote:Op zondag 2 maart 2008 12:16 schreef Samcali het volgende:
Vroeger had iedereen nog gewoon hobbies. Dat klinkt echter niet interessant genoeg, dus tegenwoordig hebben ze "passies"
Ach, als je een beetje een slim verhaal in elkaar zet kan je het in een paar zinnen wel persoonlijk maken, als je even dat profiel doorscant.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Helaas heeft een vrouw het vrij snel door of iemand haar profiel wel of niet gelezen heeft, of je je berichtje nu lichtelijk aanpast aan haar profiel of niet (wat is 'lichtelijk aanpassen' trouwens? Haar aanspreken met haar username?). En als een vrouw eenmaal door heeft dat je gewoon een massabericht stuurt, dan zal ze je niet snel terug schrijven.
Maar iedereen persoonlijk aanschrijven kost ook zo fucking veel tijd.
...ach, het is ook wel herkenbaar...heb ooit eens anderhalve week op zo'n site rondgeduikeld, en wist niet hoe snel ik weg moet komen...triest en ergens ook wel ironisch, dat mensen die claimen een ander te zoeken, juist zo ontzettend bezig zijn met zichzelf...quote:
ja, dat laatste had ik al door...kennelijk als enigequote:En niemand , niemand ,,,, ik overdrijf graag , ben wel een vrouw ja
Hij heeft dus een leuke woningquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:03 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Ik man 31 knap en goed gebouw zoek vrouw om strandwandelingen mee te maken
En ze hebben daarom ook die ideale man nodig (al was het alleen maar om zich dan idealer voor te kunnen doen bij hun vriendinnen).quote:Op zondag 2 maart 2008 10:18 schreef Viking84 het volgende:
Eens met TS.
Dit is één van de redenen dat ik eigenlijk niets doe met mijn eigen relatiewebsiteprofielen, want dit soort vrouwen komt me de neus uit. Ze schrijven een complete trilogie vol met eisen waaraan een sterveling onmogelijk kan voldoen. Bovendien komt een vrouw die zo enorm veel eisen stelt (en dat ook nog doet op een behoorlijk hoogdravende toon) op mij weinig sympathiek over. En inderdaad: het is gewoon één en al interessantdoenerij. Het grappige is: als je zo'n profieltekst schrijft, kom je op mij juist wél wanhopig over. Ik denk dat die vrouwen een beetje een ideaalbeeld van zichzelf zitten te creëren.
Dat zou ik wel naar haar willen schrijven. Steeds als ik zo'n profiel lees, voel ik de behoefte om een berichtje te schrijven van "Wat probeer je nou precies te zeggen met je profiel" of zoiets.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:52 schreef nightfall het volgende:
[..]
zware kost zeg,. halverwege ben ik gestopt met het boek.
Ik wel hoor.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:57 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij![]()
i rest my case , niemand neemt de moeite om iets te lezen
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:59 schreef girllover het volgende:
Ik sta sinds een tijdje op twee relatiesites.
At your service:quote:
Als je dat allemaal in je profiel zet....Ben je dan op zoek naar een kloon van jezelf? Of probeerquote:Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef girllover het volgende:
"Voel me aangetrokken tot:
het strand, intelligentie, sterke persoonlijkheid, optimisme, droge humor, stoer, kwetsbaarheid, tikkie ondeugend, brownie met ijs, Venetië, tegengas, in het donker uren over van alles en niks praten, fotografie, een ontwapenende glimlach, Guanajuato, kaarsjes, de kracht van communicatie, een zonsondergang, attent, spontane acties, spiritualiteit, Londen, bijdehand, films, het bos, dansen, inlevingvermogen, Latijns Amerika, avontuur, lekker gecompliceerd, lekker makkelijk, Barcelona, ogen waar ik verlegen van word, stijlvol, Caramel Frappuccino, lief, slonzig, netjes, zoenen in de regen…"
![]()
Ik vraag het me ook af. En het staat vol met dit soort ellende.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:25 schreef Kings het volgende:
[..]
Als je dat allemaal in je profiel zet....Ben je dan op zoek naar een kloon van jezelf? Of probeer
je heel dan heel hard iets te maken van jezelf dat je niet bent?
Deze blijft geweldig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:59 schreef girllover het volgende:
[..]
- "Ben niet direct iemand die gaat thrill seeken puur voor de kick, maar voelde me in Rio als een vis in het water en strompelde ook op de Kilimanjaro rond op de summit."![]()
[..][
Voor mij geldt dat niet hoor. Wandelen doe ik het allerliefst.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:30 schreef Rapaille het volgende:
Ach het is een hoop blablabla maar toch eerlijk over hun wensen in anderen. Ik denk dat mannen meer sociaal wenselijke antwoorden geven op dit soort sites (strandwandeling e.d).
Ja, precies, mar die vrouwen hebben echt geen humor lijkt het. Lijken wel milieuactivisten; die hebben ook geen humor.quote:Waar ik mij het meeste aan kan storen (aan die verhaaltjes hier), is de manier waarop die vrouwen zichzelf beschrijven --> Lijkt wel een verkoopverhaaltje. Het arrogante is ook te erg, er is niks met arrogant zijn maar dan moet dat wel gekoppeld zijn aan eigenschappen waardoor je arrogant mag zijn, bovendien kan een beetje zelfspot geen kwaad.
Ja, stel je voor zeg, dat je wat krijgt met een echt mens, die wat meegemaakt heeft in het leven zegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:58 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn allemaal "emotioneel in balans". Er stond ook een keer in een profiel "Verleden verwerkt". Dat moet dat waarschijnlijk een goede indruk maken, maar het feit dat er al iets was wat verwerkt moest worden vind ik niet echt een goeie binnenkomer.
quote:Op zondag 2 maart 2008 12:16 schreef Samcali het volgende:
Vroeger had iedereen nog gewoon hobbies. Dat klinkt echter niet interessant genoeg, dus tegenwoordig hebben ze "passies"
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:58 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ja, stel je voor zeg, dat je wat krijgt met een echt mens, die wat meegemaakt heeft in het leven zeg![]()
We komen niet allemaal uit een kloonvat, vers en mooi, zonder enige vorm van ballast, helemaal klaar om het jou naar de zin te maken.![]()
![]()
Dat hele ' verleden verwerkt' dat gaf aan dat er een verleden was, en dan heb je natuurlijk al meteen een puntje tegen.. volgens sommigen hier dan .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |