abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57101411
Vroeger had iedereen nog gewoon hobbies. Dat klinkt echter niet interessant genoeg, dus tegenwoordig hebben ze "passies"
  zondag 2 maart 2008 @ 12:23:10 #102
92279 N.icka
Windforce 11
pi_57101535
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:09 schreef Abbadon het volgende:

[..]

frustratie dus
[..]

niemand? zeg!...desalniettemin, fijn om gelijk te krijgen

...maar goed, zou spontaan een ander woord zijn voor gefrustreerd?
Nou eerder geamuseerd

En niemand , niemand ,,,, ik overdrijf graag , ben wel een vrouw ja
  zondag 2 maart 2008 @ 12:23:54 #103
92279 N.icka
Windforce 11
pi_57101563
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:16 schreef Samcali het volgende:
Vroeger had iedereen nog gewoon hobbies. Dat klinkt echter niet interessant genoeg, dus tegenwoordig hebben ze "passies"
Ik word al moe bij het woord
  zondag 2 maart 2008 @ 12:36:07 #104
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_57101776
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Helaas heeft een vrouw het vrij snel door of iemand haar profiel wel of niet gelezen heeft, of je je berichtje nu lichtelijk aanpast aan haar profiel of niet (wat is 'lichtelijk aanpassen' trouwens? Haar aanspreken met haar username? ). En als een vrouw eenmaal door heeft dat je gewoon een massabericht stuurt, dan zal ze je niet snel terug schrijven.
Maar iedereen persoonlijk aanschrijven kost ook zo fucking veel tijd .
Ach, als je een beetje een slim verhaal in elkaar zet kan je het in een paar zinnen wel persoonlijk maken, als je even dat profiel doorscant.

En bovendien zijn het ook gewoon rituelen natuurlijk. Als iemand je in de kroeg wat te drinken aanbiedt ben je toch ook niet beledigd dat ie niks afweet van je passie voor mountainbiken in het Andesgebergte?
  zondag 2 maart 2008 @ 12:44:06 #105
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_57101936
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:23 schreef N.icka het volgende:

Nou eerder geamuseerd
...ach, het is ook wel herkenbaar...heb ooit eens anderhalve week op zo'n site rondgeduikeld, en wist niet hoe snel ik weg moet komen...triest en ergens ook wel ironisch, dat mensen die claimen een ander te zoeken, juist zo ontzettend bezig zijn met zichzelf...
quote:
En niemand , niemand ,,,, ik overdrijf graag , ben wel een vrouw ja
ja, dat laatste had ik al door...kennelijk als enige
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_57102267
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:03 schreef Hijacking het volgende:

[..]

Ik man 31 knap en goed gebouw zoek vrouw om strandwandelingen mee te maken
Hij heeft dus een leuke woning
quote:
Op zondag 2 maart 2008 10:18 schreef Viking84 het volgende:
Eens met TS .
Dit is één van de redenen dat ik eigenlijk niets doe met mijn eigen relatiewebsiteprofielen, want dit soort vrouwen komt me de neus uit. Ze schrijven een complete trilogie vol met eisen waaraan een sterveling onmogelijk kan voldoen. Bovendien komt een vrouw die zo enorm veel eisen stelt (en dat ook nog doet op een behoorlijk hoogdravende toon) op mij weinig sympathiek over. En inderdaad: het is gewoon één en al interessantdoenerij. Het grappige is: als je zo'n profieltekst schrijft, kom je op mij juist wél wanhopig over. Ik denk dat die vrouwen een beetje een ideaalbeeld van zichzelf zitten te creëren.
En ze hebben daarom ook die ideale man nodig (al was het alleen maar om zich dan idealer voor te kunnen doen bij hun vriendinnen).
  zondag 2 maart 2008 @ 14:10:06 #107
84009 girllover
You had me at hello
pi_57103696
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:52 schreef nightfall het volgende:

[..]

zware kost zeg,. halverwege ben ik gestopt met het boek.
Dat zou ik wel naar haar willen schrijven. Steeds als ik zo'n profiel lees, voel ik de behoefte om een berichtje te schrijven van "Wat probeer je nou precies te zeggen met je profiel" of zoiets.
  zondag 2 maart 2008 @ 14:10:40 #108
84009 girllover
You had me at hello
pi_57103712
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:57 schreef N.icka het volgende:

[..]

Hij

i rest my case , niemand neemt de moeite om iets te lezen
Ik wel hoor.
pi_57103750
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:59 schreef girllover het volgende:
Ik sta sinds een tijdje op twee relatiesites.
hoe kansloos ben jij?
  zondag 2 maart 2008 @ 14:14:03 #110
84009 girllover
You had me at hello
pi_57103778
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:12 schreef Maarten02 het volgende:

[..]

hoe kansloos ben jij?
Behoorlijk blijkbaar.
  zondag 2 maart 2008 @ 14:21:22 #111
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_57103932
We willen meer kansloze profielen !!!
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  zondag 2 maart 2008 @ 14:41:03 #112
84009 girllover
You had me at hello
pi_57104343
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:21 schreef Mr-Coffee het volgende:
We willen meer kansloze profielen !!!
At your service:

"Jij: kent jezelf redelijk goed en hebt je zaakjes op orde; eigen huisje met eigen spulletjes. In dat huis staan ook leesboeken, niet te verwarren met stripboeken) en kookboeken die weleens open zijn geweest Je spreekt en schrijft ABN, je rookt alleen waterpijp of heeeel weinig, je houdt van dieren en niet op de allerlaatste plaats van kinderen want het is natuurlijk een vanzelfsprekendheid, dat, mochten wij samenkomen en blijven, gaan zorgen voor samensmelting. (geen doel op zich hier trouwens). Je hebt een goed gevuld sociaal leven en je draagt je maatschappelijke steentje ook bij. Je hebt en houdt je eigen bezigheden, je bent ondernemend, reislustig, je bent groter dan ik, draagt geen oorbellen, je bent sportief en eigenwijs. Ik hoop dat ik niet al te veeleisend ben als ik hoop dat je ook nog attent bent, je geen accent hebt (Brabants zachte G mag hahaha) dat je graag kookt en dat je ook nog een heel goeie minnaar bent....".
Heel aantrekkelijk wordt het zo, als iemand het als een soort schooljuf op een rijtje zet.

"Gek genoeg heb ik meer van Australië en Nieuw Zeeland gezien dan van Europa."
Wow, ze heeft echt veel gereisd! Ze is echt heel avontuurlijk!

"Een (open) relatie, die heb ik al dus als je daar naar opzoek bent, doe geen moeite...dames hebben momenteel de voorkeur!"

"Voel me aangetrokken tot:
het strand, intelligentie, sterke persoonlijkheid, optimisme, droge humor, stoer, kwetsbaarheid, tikkie ondeugend, brownie met ijs, Venetië, tegengas, in het donker uren over van alles en niks praten, fotografie, een ontwapenende glimlach, Guanajuato, kaarsjes, de kracht van communicatie, een zonsondergang, attent, spontane acties, spiritualiteit, Londen, bijdehand, films, het bos, dansen, inlevingvermogen, Latijns Amerika, avontuur, lekker gecompliceerd, lekker makkelijk, Barcelona, ogen waar ik verlegen van word, stijlvol, Caramel Frappuccino, lief, slonzig, netjes, zoenen in de regen…"

"Ik : bel opeens op en vraag of je mee gaat naar het strand
Jij : "ik wilde je net bellen om te vragen mee te gaan naar Londen, maar...maak je niet druk, dan we gaan toch lekker naar het STRAND!"
Ik : Grrrrr....... (pest je de volgende keer wel terug ;-)"

"Verder ben ik gek op uitdagingen en verrassingen, hou ik wel van een avondje stappen en lekker eten. Je kan me dan ook overal vinden, in een bruine kroeg, discotheek, loungebar of super chique restaurant. Ik hou dan ook van een biertje of wijntje (of champagne) op zijn tijd."
  zondag 2 maart 2008 @ 21:03:02 #113
84009 girllover
You had me at hello
pi_57112893
Er is ook goed nieuws. Volgens mij heb ik mijn droomvrouw gevonden:

"JIJ bent in ieder geval een leuke man met pit, "pretoogjes", humor, integer, intelligent, ambitieus, sportief, ehhh...her en der een minpuntje "mag"..."

pi_57113360
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef girllover het volgende:

"Voel me aangetrokken tot:
het strand, intelligentie, sterke persoonlijkheid, optimisme, droge humor, stoer, kwetsbaarheid, tikkie ondeugend, brownie met ijs, Venetië, tegengas, in het donker uren over van alles en niks praten, fotografie, een ontwapenende glimlach, Guanajuato, kaarsjes, de kracht van communicatie, een zonsondergang, attent, spontane acties, spiritualiteit, Londen, bijdehand, films, het bos, dansen, inlevingvermogen, Latijns Amerika, avontuur, lekker gecompliceerd, lekker makkelijk, Barcelona, ogen waar ik verlegen van word, stijlvol, Caramel Frappuccino, lief, slonzig, netjes, zoenen in de regen…"
Als je dat allemaal in je profiel zet....Ben je dan op zoek naar een kloon van jezelf? Of probeer
je heel dan heel hard iets te maken van jezelf dat je niet bent?
Find your prince, before you start kissing frogs
  zondag 2 maart 2008 @ 21:28:49 #115
84009 girllover
You had me at hello
pi_57113437
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:25 schreef Kings het volgende:

[..]

Als je dat allemaal in je profiel zet....Ben je dan op zoek naar een kloon van jezelf? Of probeer
je heel dan heel hard iets te maken van jezelf dat je niet bent?
Ik vraag het me ook af. En het staat vol met dit soort ellende.
pi_57113473
Ach het is een hoop blablabla maar toch eerlijk over hun wensen in anderen. Ik denk dat mannen meer sociaal wenselijke antwoorden geven op dit soort sites (strandwandeling e.d).

Waar ik mij het meeste aan kan storen (aan die verhaaltjes hier), is de manier waarop die vrouwen zichzelf beschrijven --> Lijkt wel een verkoopverhaaltje. Het arrogante is ook te erg, er is niks met arrogant zijn maar dan moet dat wel gekoppeld zijn aan eigenschappen waardoor je arrogant mag zijn, bovendien kan een beetje zelfspot geen kwaad.
  zondag 2 maart 2008 @ 21:31:11 #117
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57113497
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:59 schreef girllover het volgende:
[..]
- "Ben niet direct iemand die gaat thrill seeken puur voor de kick, maar voelde me in Rio als een vis in het water en strompelde ook op de Kilimanjaro rond op de summit."
[..][
Deze blijft geweldig. .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 2 maart 2008 @ 21:34:27 #118
84009 girllover
You had me at hello
pi_57113567
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:31 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Deze blijft geweldig. .
Ja, zodra ik hem snap, meld ik me.
  zondag 2 maart 2008 @ 21:35:38 #119
84009 girllover
You had me at hello
pi_57113601
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:30 schreef Rapaille het volgende:
Ach het is een hoop blablabla maar toch eerlijk over hun wensen in anderen. Ik denk dat mannen meer sociaal wenselijke antwoorden geven op dit soort sites (strandwandeling e.d).
Voor mij geldt dat niet hoor. Wandelen doe ik het allerliefst.
quote:
Waar ik mij het meeste aan kan storen (aan die verhaaltjes hier), is de manier waarop die vrouwen zichzelf beschrijven --> Lijkt wel een verkoopverhaaltje. Het arrogante is ook te erg, er is niks met arrogant zijn maar dan moet dat wel gekoppeld zijn aan eigenschappen waardoor je arrogant mag zijn, bovendien kan een beetje zelfspot geen kwaad.
Ja, precies, mar die vrouwen hebben echt geen humor lijkt het. Lijken wel milieuactivisten; die hebben ook geen humor.
  zondag 2 maart 2008 @ 21:38:19 #120
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_57113691
Ach, altijd nog beter dan de mensen die als hobby "leuke dingen doen" hebben
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zondag 2 maart 2008 @ 21:53:11 #121
84009 girllover
You had me at hello
pi_57114114
"Dit ben ik: 28 jaar, vrolijk, lachen, beetje eigenwijs, juf op een basisschool, mensen om me heen, maar ook heerlijk om alleen te zijn, vrienden, familie, lekker eten, reizen (Afrika, Peru, Bolivia), sportschool, warme chocolademelk, eigen appartement, mountainbiken (doe ik te weinig), dagje sauna, shoppen in Antwerpen, cappuccino, filmpje kijken, skiën, foto’s maken, tikkeltje perfectionistisch, achteruit inparkeren, zing met van alles mee, chocoladefondue, heen en weer schommelen in m’n hangmat in de zon, eerlijk, genieten… kortom ik voel me prima! Maar…"

pi_57114235
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:58 schreef girllover het volgende:

[..]

Ja, maar ze zijn allemaal "emotioneel in balans". Er stond ook een keer in een profiel "Verleden verwerkt". Dat moet dat waarschijnlijk een goede indruk maken, maar het feit dat er al iets was wat verwerkt moest worden vind ik niet echt een goeie binnenkomer.
Ja, stel je voor zeg, dat je wat krijgt met een echt mens, die wat meegemaakt heeft in het leven zeg
We komen niet allemaal uit een kloonvat, vers en mooi, zonder enige vorm van ballast, helemaal klaar om het jou naar de zin te maken.

Verder is het een onmogelijke onderneming uniek en origineel te zijn als je met zes miljard bent. Ja ik hou ook van reizen, avontuur, goeie gesprekken, zesggangendiners en patatjes. Maar de rest ook. Het is niet anders.
quote:
Op zondag 2 maart 2008 12:16 schreef Samcali het volgende:
  zondag 2 maart 2008 @ 21:58:36 #123
84009 girllover
You had me at hello
pi_57114258
"Naast mijn werk in de kinderpsychiatrie waar ik erg veel voldoening uithaal, heb ik een rijk sociaal leven.

zondag 2 maart 2008 @ 21:59:30 #124
84009 girllover
You had me at hello
pi_57114289
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:58 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Ja, stel je voor zeg, dat je wat krijgt met een echt mens, die wat meegemaakt heeft in het leven zeg
We komen niet allemaal uit een kloonvat, vers en mooi, zonder enige vorm van ballast, helemaal klaar om het jou naar de zin te maken.
pi_57114641
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:59 schreef girllover het volgende:

[..]

Dat hele ' verleden verwerkt' dat gaf aan dat er een verleden was, en dan heb je natuurlijk al meteen een puntje tegen.. volgens sommigen hier dan .

Dat irriteert me. Newsflash: We hebben allemaal een verleden. Als je niet wat met iemand wil die verdrietige zaken heeft meegemaakt (en daar missschien eens over wil praten!!Oh NOES!! ) moet je een realdoll kopen. Die gaan gegarandeerd niet zeggen dat ze hun overleden opa wel eens missen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')