Ja, ik vraag het me ook af. Ik kwam een keer bij een bank, waar een meisje tegen iedereen, maar dan ook echt iedereen heel enthousiast zei "Hoi!" Op mijn vraag aan haar waarom ze dat deed, zei ze "Ja, ik ben gewoon heel spontaan."quote:Op zondag 2 maart 2008 09:43 schreef Karina het volgende:
Ze zijn ook altijd spontaan, wat dat precies inhoudt weet ik ook niet. Dat ze in de kroeg spontaan op tafel springen om te dansen of zo?
Ik vond het al een behoorlijke goede post.quote:tvp dus
Dat is wel triest ja.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:55 schreef Chevalric het volgende:
Deze doet 't ook erg leuk:
[..]
onder 't motto: "Ik ben niet arrogant, dat lijkt maar zo, hoor."
Bedankt.quote:
Ja, inderdaad. Ik heb in mijn profiel eigenlijk alleen staan dat ik eerlijk en betrouwbaar ben, dat ik iemand zoek die lief, warm en zorgzaam is en dat ik van wandelen en CSI hou.quote:Dit is één van de redenen dat ik eigenlijk niets doe met mijn eigen relatiewebsiteprofielen, want dit soort vrouwen komt me de neus uit. Ze schrijven een complete trilogie vol met eisen waaraan een sterveling onmogelijk kan voldoen. Bovendien komt een vrouw die zo enorm veel eisen stelt (en dat ook nog doet op een behoorlijk hoogdravende toon) op mij weinig sympathiek over. En inderdaad: het is gewoon één en al interessantdoenerij. Het grappige is: als je zo'n profieltekst schrijft, kom je op mij juist wél wanhopig over. Ik denk dat die vrouwen een beetje een ideaalbeeld van zichzelf zitten te creëren.
Oh ja, dat is de tweede reden. Vrouwen kunnen vaak geen luchtige teksten schrijvenquote:Op zondag 2 maart 2008 01:55 schreef Chevalric het volgende:
Deze doet 't ook erg leuk:
[..]
onder 't motto: "Ik ben niet arrogant, dat lijkt maar zo, hoor."
Ik las deze tekst nog even na de post van Viking-meisje en toen dacht ik van 'Wat een tragische post profiel is dit eigenlijk.'quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:15 schreef girllover het volgende:
Wat ik vooral nodig heb is iemand waar ik mezelf mag en kan zijn, die interesse in me heeft, met me meeleeft, waar ik onbedaarlijk mee kan lachen, moeiteloze gespreksstof heb, hemelbestormende nachten mee beleef, záááálig mee kan zoenen. Iemand die me uit eigen beweging aanhaalt, een kus op mijn kruin of in mijn nek plant, eens een spontane knuffel geeft. Iemand die zijn (positieve) gevoelens kan verwoorden en die niet alleen weet wat reflecteren is maar dat ook toepast. Empathie is een zeer gewenste eigenschap, veelzijdigheid en een gezonde eigenwaarde een vanzelfsprekend iets. Daarbij hoort een brede belangstelling: niet oordelend en open minded, al doel ik hier niet op een open relatie o.i.d. Relativeringsvermogen en een goeie dosis humor zijn zeker gewenst. Makkelijk in de omgang, de gebruiksaanwijzing is goed leesbaar en liefst niet al te langdradig.Verantwoordelijkheid nemen voor je eigen leven, maar een stevige betrokkenheid in dat van de ander. Bindingsangst is gelul, want je angsten ga je aan en daar deal je mee, die veeg je niet onder het kleed. Geen laffe acties voor ‘my man’ ;-). Dus ook niet eerst mijn hart nemen, en dan de benen! "
gek...ik voelde me juist enorm aangesproken door die tekstquote:Op zondag 2 maart 2008 10:27 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik las deze tekst nog even na de post van Viking-meisje en toen dacht ik van 'Wat een tragische post is dit eigenlijk.'
Dan gaat bij mij het kamper/tokkie alarm al.quote:Op zondag 2 maart 2008 01:54 schreef Agiath het volgende:
Ach, het kan altijd erger.
Dat het zo begint van:
"Ik ben een vlotte hollandse meid"_!
Dan registreren ze zich toch fijn op mooiemensen.com?quote:Op zondag 2 maart 2008 10:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Aah joh, die vrouwen hebben allang gemerkt dat het op die sites stikt van de kneuzen, lelijkerds en bijstandstrekkers. Dan ga je vanzelf de lat lekker hoog leggen om in ieder geval aan die categorie te kunnen ontkomen...
Ik ga toch ook niet naar de supermarkt als ik niet echt boodschappen nodig hebquote:Ik ben niet echt op zoek, maar...
quote:Op zondag 2 maart 2008 10:48 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dan gaat bij mij het kamper/tokkie alarm al.
proef ik hier enige frustratie?quote:Op zondag 2 maart 2008 10:56 schreef N.icka het volgende:
Het maakt geen hol uit wat je in zo'n advertentie zet , mannen lezen ze echt niet en schrijven elke vrouw terug bij wie ze een kans maken om te neuken
denk idd dat hij uit ervaring spreekt...quote:
Dat dusquote:Op zondag 2 maart 2008 10:56 schreef N.icka het volgende:
Het maakt geen hol uit wat je in zo'n advertentie zet , mannen lezen ze echt niet en schrijven elke vrouw terug bij wie ze een kans maken om te neuken
zware kost zeg,. halverwege ben ik gestopt met het boek.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:15 schreef girllover het volgende:
Ook deze tekst wil ik jullie niet onthouden. Mijn favoriete passages heb ik vet gemaakt:
"Ik ben puur, ongekunsteld, niet-manipulatief, recht-door-zee, betrouwbaar, humorvol, intelligent, sensitief, stoer, lief, beschouwend, zorgzaam, betrokken, capabel, ongeduldig (maar niet met dieren, danwel kleine of oude mensjes), veelzijdig, enthousiast & spiritueel. Geen one-size-fits-all type, geen potje waar allerhande dekseltjes maar op passen. Ik wil me bovendien wel graag ooit weer veilig genoeg voelen om met een fijne vent lepeltje-lepeltje te liggen, in plaats van mesje-mesje (dank je, Sara Kroos!). Ik hecht me niet snel, maar áls ik het doe, doe ik het goed, en volledig. Wat het voor het loslaten uiteindelijk niet makkelijker maakt overigens. Ben trouwens geenszins claimend of jaloers van aard. Ik gun mensen die me dierbaar zijn erg veel.
Wat ik vooral nodig heb is iemand waar ik mezelf mag en kan zijn, die interesse in me heeft, met me meeleeft, waar ik onbedaarlijk mee kan lachen, moeiteloze gespreksstof heb, hemelbestormende nachten mee beleef, záááálig mee kan zoenen. Iemand die me uit eigen beweging aanhaalt, een kus op mijn kruin of in mijn nek plant, eens een spontane knuffel geeft. Iemand die zijn (positieve) gevoelens kan verwoorden en die niet alleen weet wat reflecteren is maar dat ook toepast. Empathie is een zeer gewenste eigenschap, veelzijdigheid en een gezonde eigenwaarde een vanzelfsprekend iets. Daarbij hoort een brede belangstelling: niet oordelend en open minded, al doel ik hier niet op een open relatie o.i.d. Relativeringsvermogen en een goeie dosis humor zijn zeker gewenst. Makkelijk in de omgang, de gebruiksaanwijzing is goed leesbaar en liefst niet al te langdradig.Verantwoordelijkheid nemen voor je eigen leven, maar een stevige betrokkenheid in dat van de ander. Bindingsangst is gelul, want je angsten ga je aan en daar deal je mee, die veeg je niet onder het kleed. Geen laffe acties voor ‘my man’ ;-). Dus ook niet eerst mijn hart nemen, en dan de benen! "
Zouden er nu echt mannen zijn die denken "Ja, dat is de ware voor mij."?Het lijkt bovendien wel een vacaturetekst.
![]()
Nee hoor niet eens , heb 5 weken geleden samen met een collegaatje een parship acount aangemaakt . Alle twee geheel verschillend , en we krijgen berichtjes van dezelfde mannenquote:
Hijquote:Op zondag 2 maart 2008 11:03 schreef heavenstar het volgende:
[..]
denk idd dat hij uit ervaring spreekt...
Dat is ook gewoon de beste tactiek hoor. Gewoon zoveel mogelijk vrouwen een berichtje sturen, lichtelijk aangepast aan haar profiel. Zodra ze wat terugstuurt kijk je of haar profiel wat is.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee hoor niet eens , heb 5 weken geleden samen met een collegaatje een parship acount aangemaakt . Alle twee geheel verschillend , en we krijgen berichtjes van dezelfde mannen
Helaas heeft een vrouw het vrij snel door of iemand haar profiel wel of niet gelezen heeft, of je je berichtje nu lichtelijk aanpast aan haar profiel of niet (wat is 'lichtelijk aanpassen' trouwens? Haar aanspreken met haar username?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon de beste tactiek hoor. Gewoon zoveel mogelijk vrouwen een berichtje sturen, lichtelijk aangepast aan haar profiel. Zodra ze wat terugstuurt kijk je of haar profiel wat is.
frustratie dusquote:Op zondag 2 maart 2008 11:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee hoor niet eens , heb 5 weken geleden samen met een collegaatje een parship acount aangemaakt . Alle twee geheel verschillend , en we krijgen berichtjes van dezelfde mannen
niemand? zeg!...desalniettemin, fijn om gelijk te krijgenquote:Op zondag 2 maart 2008 11:57 schreef N.icka het volgende:
Hij![]()
i rest my case , niemand neemt de moeite om iets te lezen
verdorrie ben wel gefrustreerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |