quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:37 schreef Nikmans het volgende:
Ook die lekker 'alomvattende' omschrijvingen
"Ben niet direct iemand die gaat thrill seeken puur voor de kick, maar voelde me in Rio als een vis in het water en strompelde ook op de Kilimanjaro rond op de summit."
"Kan vrij nuchter en "stoer" overkomen maar mensen die me kennen weten dat ik een rijk gevoelsleven heb."
Wat een diepe bodems, wat een mysterie gaat er schuil achter deze oppervlakkige omschrijving
Tja, zou kunnen. Kan ik niet over meepraten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:38 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Dat is niet 't punt, 't punt is dat je alleen meetelt op die sites als je net zo "avontuurlijk" bent als hun.
Ik krijg het idee dat dit meer een mensen-die-graag-reizen-bash-topic is dan een klacht over profielen op relatieweb.nl.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:39 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, wel als het mensen zijn die elkaars gedrag kopiëren. Dat vind ik zo identiteitloos.
Goed, bij deze, gegronde klacht. Dit is behoorlijk kansloos ja...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:42 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, en gister las ik er een van iemand die zich "zowel fijn voelt in een spijkerbroek met cowboylaarzen als in een galajurk met hoge hakken" en die "zowel houdt van een patatje bij de Febo als van een zesgangendiner bij de Librije".
Nee, 't trieste is dat mensen daarmee adverteren op een datingsite, en er (bijna) geen mensen zijn die 't helemaal niet erg vinden om gewoon 'n weekje binnen europa op vakantie te gaan. De hele "je hoort er alleen bij als je minimaal 6 maanden met 'n rugzakje door de jungle hebt geploeterd" mentaliteit is 't gene dat zo storend is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Aha, nou ja ieder zijn ding. Ik vind Azie wel tof en ik ga eind van dit jaar trekken door Nieuw-Zeeland. Maar conform dit topic ben ik dan triest ofzo? Of geldt dat alleen voor 30-jarigen, want dat ga ik alsnog vrij-uit.
Bedankt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:43 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Goed, bij deze, gegronde klacht. Dit is behoorlijk kansloos ja...![]()
Zou ze zich ook prettig voelen aan haar eigen eettafel of in haar eigen bed?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:45 schreef girllover het volgende:
[..]
Bedankt.En ze voelde zich ook "net zo op haar gemak in een tentje op de camping als in een zessterrenhotel."
Nee, helemaal niet, maar ik vind het triest als mensen zich erop laten voorstaan en er gewichtig over doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Aha, nou ja ieder zijn ding. Ik vind Azie wel tof en ik ga eind van dit jaar trekken door Nieuw-Zeeland. Maar conform dit topic ben ik dan triest ofzo? Of geldt dat alleen voor 30-jarigen, want dat ga ik alsnog vrij-uit.
Dat schreef ze er niet bij.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:47 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Zou ze zich ook prettig voelen aan haar eigen eettafel of in haar eigen bed?
Ok, nu begrijp ik de klacht beter. Volgens mij is het best goed vermaak zo'n site of niet soms?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:42 schreef girllover het volgende:
Ja, en gister las ik er een van iemand die zich "zowel fijn voelt in een spijkerbroek met cowboylaarzen als in een galajurk met hoge hakken" en die "zowel houdt van een patatje bij de Febo als van een zesgangendiner bij de Librije".
Da's wel romantisch.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:50 schreef Bob-B het volgende:
"Man met bovenkaak zoekt vrouw met onderkaak om samen nootjes te knabbelen"
Fijn dat je begrijpt wat ik bedoel. Het gaat echt om de verwaandheid en gewichtigheid. Ik erger me er vreselijk aan als ik eerlijk ben. Er is echt *niets* wat me meer irriteert dan dat. Maar als ik er met jullie over praat, vind ik het wel leuk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:50 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ok, nu begrijp ik de klacht beter. Volgens mij is het best goed vermaak zo'n site of niet soms?
Ja, maar ze zijn allemaal "emotioneel in balans". Er stond ook een keer in een profiel "Verleden verwerkt". Dat moet dat waarschijnlijk een goede indruk maken, maar het feit dat er al iets was wat verwerkt moest worden vind ik niet echt een goeie binnenkomer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:50 schreef nightfall het volgende:
d'r zitten ook heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel wijven op die knettergek zijn, altijd voor problemen zorgen in de 300 relaties die ze hebben gehad(maar dat ontkennen ze uiteraard), nooit buitenkomen en NU een kind willen
Naast het feit dat dat in je profiel zetten waarschijnlijk betekent dat dat verleden nog volop aanwezig is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:58 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn allemaal "emotioneel in balans". Er stond ook een keer in een profiel "Verleden verwerkt". Dat moet dat waarschijnlijk een goede indruk maken, maar het feit dat er al iets was wat verwerkt moest worden vind ik niet echt een goeie binnenkomer.
Goed gezegd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:36 schreef vipergts het volgende:
Die profielen met de woorden ik verwacht graag een originele reactie. Ze beschrijft tot in de detail wat voor man ze wil. Dan weet je al dat is er 1 waar het nooit goed genoeg is en zelf na een verbroken relatie weet ze nog niet hoe het wel moet.
Ja, inderdaad.quote:en vervolgens lees je in het profiel terras, rose spontaan. en vervolgens kijk je bij de beschrijving en dan staat vrijwel overal "vertel ik later"
Ja, ik misschien ook. Maar het is wel teleurstellend vind ik.quote:Relatieplanet ik heb met tegenzin geprobeerd om er wat van te maken en ben er uiteindelijk mee gestopt vanwege de domme personen die in mijn mailbox terecht kwamen. Maar ja misschien verwacht ik te vel van internetdaten.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:14 schreef Shivo het volgende:
[..]
Naast het feit dat dat in je profiel zetten waarschijnlijk betekent dat dat verleden nog volop aanwezig is.
Vind deze op zich wel mooi geformuleerdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:59 schreef girllover het volgende:
- "Je mag wat mij betreft gerust succesvol zijn, maar hopelijk is dat succes dan het bijproduct van je passie en niet iets waar je an sich naar streeft."![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |