abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:42:03 #26
84009 girllover
You had me at hello
pi_57084987
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:37 schreef Nikmans het volgende:
Ook die lekker 'alomvattende' omschrijvingen

"Ben niet direct iemand die gaat thrill seeken puur voor de kick, maar voelde me in Rio als een vis in het water en strompelde ook op de Kilimanjaro rond op de summit."

"Kan vrij nuchter en "stoer" overkomen maar mensen die me kennen weten dat ik een rijk gevoelsleven heb."

Wat een diepe bodems, wat een mysterie gaat er schuil achter deze oppervlakkige omschrijving

Ja, en gister las ik er een van iemand die zich "zowel fijn voelt in een spijkerbroek met cowboylaarzen als in een galajurk met hoge hakken" en die "zowel houdt van een patatje bij de Febo als van een zesgangendiner bij de Librije".

Om jouw opmerking maar even te lenen: "wat een mysterie gaat er schuil achter deze oppervlakkige omschrijving".
pi_57084998
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:38 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Dat is niet 't punt, 't punt is dat je alleen meetelt op die sites als je net zo "avontuurlijk" bent als hun.
Tja, zou kunnen. Kan ik niet over meepraten.
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:39 schreef girllover het volgende:

[..]

Ja, wel als het mensen zijn die elkaars gedrag kopiëren. Dat vind ik zo identiteitloos.
Ik krijg het idee dat dit meer een mensen-die-graag-reizen-bash-topic is dan een klacht over profielen op relatieweb.nl.
pi_57085014
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:42 schreef girllover het volgende:

[..]
Ja, en gister las ik er een van iemand die zich "zowel fijn voelt in een spijkerbroek met cowboylaarzen als in een galajurk met hoge hakken" en die "zowel houdt van een patatje bij de Febo als van een zesgangendiner bij de Librije".
Goed, bij deze, gegronde klacht. Dit is behoorlijk kansloos ja...
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:45:18 #29
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_57085050
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:40 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Aha, nou ja ieder zijn ding. Ik vind Azie wel tof en ik ga eind van dit jaar trekken door Nieuw-Zeeland. Maar conform dit topic ben ik dan triest ofzo? Of geldt dat alleen voor 30-jarigen, want dat ga ik alsnog vrij-uit.
Nee, 't trieste is dat mensen daarmee adverteren op een datingsite, en er (bijna) geen mensen zijn die 't helemaal niet erg vinden om gewoon 'n weekje binnen europa op vakantie te gaan. De hele "je hoort er alleen bij als je minimaal 6 maanden met 'n rugzakje door de jungle hebt geploeterd" mentaliteit is 't gene dat zo storend is.

Kijk, ik heb er alle begrip voor dat mensen zoiets gaaf vinden om te doen. Ik wil volgend jaar met de motor 'n rondrit door scandinavie gaan maken, lijkt me geweldig, maar dat is niet iets waar ik 'n date/potentiele partner wil selecteren.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:45:21 #30
84009 girllover
You had me at hello
pi_57085052
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:43 schreef BottleKid het volgende:

[..]

Goed, bij deze, gegronde klacht. Dit is behoorlijk kansloos ja...
Bedankt. En ze voelde zich ook "net zo op haar gemak in een tentje op de camping als in een zessterrenhotel."
pi_57085088
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:45 schreef girllover het volgende:

[..]

Bedankt. En ze voelde zich ook "net zo op haar gemak in een tentje op de camping als in een zessterrenhotel."
Zou ze zich ook prettig voelen aan haar eigen eettafel of in haar eigen bed?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:49:31 #32
84009 girllover
You had me at hello
pi_57085156
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:40 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Aha, nou ja ieder zijn ding. Ik vind Azie wel tof en ik ga eind van dit jaar trekken door Nieuw-Zeeland. Maar conform dit topic ben ik dan triest ofzo? Of geldt dat alleen voor 30-jarigen, want dat ga ik alsnog vrij-uit.
Nee, helemaal niet, maar ik vind het triest als mensen zich erop laten voorstaan en er gewichtig over doen.

Ik krijg bij veel vrouwen op Relatieplanet het idee dat ze proberen te leven volgens die reclame waar je dat liedje "I'm a bitch", omdat ze proberen te doen alsof ze superveelzijdig zijn ("I'm a child, I'm a mother, I'm a sinner, I'm a saint") en of hun leven één groot spectaculair avontuur is en dat komt een beetje lachwekkend over vind ik.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:50:03 #33
84009 girllover
You had me at hello
pi_57085172
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:47 schreef BottleKid het volgende:

[..]

Zou ze zich ook prettig voelen aan haar eigen eettafel of in haar eigen bed?
Dat schreef ze er niet bij.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:50:23 #34
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_57085181
"Man met bovenkaak zoekt vrouw met onderkaak om samen nootjes te knabbelen"
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:50:42 #35
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_57085195
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:42 schreef girllover het volgende:
Ok, nu begrijp ik de klacht beter. Volgens mij is het best goed vermaak zo'n site of niet soms?
pi_57085196
d'r zitten ook heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel wijven op die knettergek zijn, altijd voor problemen zorgen in de 300 relaties die ze hebben gehad(maar dat ontkennen ze uiteraard), nooit buitenkomen en NU een kind willen
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:53:53 #37
84009 girllover
You had me at hello
pi_57085273
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:50 schreef Bob-B het volgende:
"Man met bovenkaak zoekt vrouw met onderkaak om samen nootjes te knabbelen"
Da's wel romantisch.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:54:24 #38
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_57085291
We hebben een winnaar:

zaterdag 1 maart 2008 @ 17:55:21 #39
84009 girllover
You had me at hello
pi_57085327
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:50 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Ok, nu begrijp ik de klacht beter. Volgens mij is het best goed vermaak zo'n site of niet soms?
Fijn dat je begrijpt wat ik bedoel. Het gaat echt om de verwaandheid en gewichtigheid. Ik erger me er vreselijk aan als ik eerlijk ben. Er is echt *niets* wat me meer irriteert dan dat. Maar als ik er met jullie over praat, vind ik het wel leuk.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:55:56 #40
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_57085339
Relatiesites? Jullie zijn kansloos?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:57:38 #41
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_57085388
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:55 schreef Curri het volgende:
Dat is niet 't punt van dit topic
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:58:06 #42
84009 girllover
You had me at hello
pi_57085403
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:50 schreef nightfall het volgende:
d'r zitten ook heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel wijven op die knettergek zijn, altijd voor problemen zorgen in de 300 relaties die ze hebben gehad(maar dat ontkennen ze uiteraard), nooit buitenkomen en NU een kind willen
Ja, maar ze zijn allemaal "emotioneel in balans". Er stond ook een keer in een profiel "Verleden verwerkt". Dat moet dat waarschijnlijk een goede indruk maken, maar het feit dat er al iets was wat verwerkt moest worden vind ik niet echt een goeie binnenkomer.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:00:00 #43
84009 girllover
You had me at hello
pi_57085449
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:55 schreef Curri het volgende:
Ja, maar daar gaat het nu niet om.
pi_57085734
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:58 schreef girllover het volgende:

[..]

Ja, maar ze zijn allemaal "emotioneel in balans". Er stond ook een keer in een profiel "Verleden verwerkt". Dat moet dat waarschijnlijk een goede indruk maken, maar het feit dat er al iets was wat verwerkt moest worden vind ik niet echt een goeie binnenkomer.
Naast het feit dat dat in je profiel zetten waarschijnlijk betekent dat dat verleden nog volop aanwezig is.
Jesus saves but death prevails.
pi_57086184
Die profielen met de woorden ik verwacht graag een originele reactie. Ze beschrijft tot in de detail wat voor man ze wil. Dan weet je al dat is er 1 waar het nooit goed genoeg is en zelf na een verbroken relatie weet ze nog niet hoe het wel moet.

en vervolgens lees je in het profiel terras, rose spontaan. en vervolgens kijk je bij de beschrijving en dan staat vrijwel overal "vertel ik later"

Relatieplanet ik heb met tegenzin geprobeerd om er wat van te maken en ben er uiteindelijk mee gestopt vanwege de domme personen die in mijn mailbox terecht kwamen. Maar ja misschien verwacht ik te vel van internetdaten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:42:57 #46
84009 girllover
You had me at hello
pi_57086312
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:36 schreef vipergts het volgende:
Die profielen met de woorden ik verwacht graag een originele reactie. Ze beschrijft tot in de detail wat voor man ze wil. Dan weet je al dat is er 1 waar het nooit goed genoeg is en zelf na een verbroken relatie weet ze nog niet hoe het wel moet.
Goed gezegd.
quote:
en vervolgens lees je in het profiel terras, rose spontaan. en vervolgens kijk je bij de beschrijving en dan staat vrijwel overal "vertel ik later"
Ja, inderdaad.
quote:
Relatieplanet ik heb met tegenzin geprobeerd om er wat van te maken en ben er uiteindelijk mee gestopt vanwege de domme personen die in mijn mailbox terecht kwamen. Maar ja misschien verwacht ik te vel van internetdaten.
Ja, ik misschien ook. Maar het is wel teleurstellend vind ik.

Ik ben ook bij Parship ingeschreven. Maar dat wordt automatisch verlengd, terwijl ik wilde opzeggen. Zit ik er weer een jaar aan vast voor 174,50 euro.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:43:23 #47
84009 girllover
You had me at hello
pi_57086318
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:14 schreef Shivo het volgende:

[..]

Naast het feit dat dat in je profiel zetten waarschijnlijk betekent dat dat verleden nog volop aanwezig is.
Ja, inderdaad.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 19:09:38 #48
84009 girllover
You had me at hello
pi_57086909
"Sportieve stralende vrouw die een tent op kan zetten, die zingend door de regen loopt, die van je houdt om je glimlach, die door je haar woelt als je een rotdag hebt, of je laat als je een rotdag hebt, of boos op je wordt omdat je een rotdag hebt en zij niet, die je kan verwensen maar weet dat je (soms) gelijk hebt (soms he...), die een gaatje kan boren in een muur maar dat als jij er bent, jij het waarschijnlijk toch mag doen, die is opgegroeid tussen broers en daarom weet wat buitenspel is.... Klaar!"

Dan ben je toch wel ver heen.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 19:43:47 #49
84009 girllover
You had me at hello
pi_57087614
Ik heb er weer een paar:
- "Ik vind 'de Westerse wereld' wat oppervlakkig, materialistisch en asociaal geworden." Da's wel diepzinnig zeg.
- "Dus ben je politiek gezien links en wil je me ook nog delen met mijn hond?"
- "Heb een brede interesse; sporten, motorrijden (ja ja, maar ben geen mannelijk type hoor), skieen, paardrijden, reizen, zon, strand, zee". Dat "ja ja" ook echt.
- "Hij reist graag door verre landen en wil hij nog veel van het leven genieten...samen met mij! Yes!!"
- "ik kan een heel verhaal beginnen over de prins op het witte paard, of liever gezegd op die rode sportmotor."
- "Het is natuurlijk heel verleidelijk om een enorm scala van eigenschappen, die ik wenselijk vind in een man en die te samen mijn ideale man vormen, hier te etaleren. De kans is groot dat ik daarmee potentieel hele aantrekkelijke en boeiende mannen afstoot, omdat ze niet aan mijn wensenpakket kunnen voldoen."
- "Geen man die op zoek is naar een magere lat die alleen op sla leeft, maar die net als ik dol op lekker eten is." Er zit ook echt niks tussen een magere lat een een potvis in blijkbaar.
- "Ik hou van veerkrachtige mannelijke mannen, tikje jongensachtig en die niet bang zijn ook hun gevoelige kant te laten zien, (zonder gelijk bij alles in huilen uitbarsten;)."
- "sociaal, stedentrips (binnen en buiten Europa), financieel, backpacken, links en rechts, 24, studerend, Harry Potter, rechts, nuchter, trein, Australië, dromen…., Ipod, drukke baan, lente, lachen, Lonely Planet, zon, fietsen, eilanden, vrienden, theater, en nog veeel veel meer!!!"

En deze tekst vind ik echt hilarisch:
"Whatever!
Don't have much to say, take a look at my profile and if u think something there intrest u then give me a shout. i am not really one of those people that preaches and even say what they are not, i believe in reality, truth and honesty.just ask me anything u wanna know and i will give u a perfect answer. that reminds me, for profiles without a picture or message without a picture i don't answer them but i do delete them cos since u can see my picture why woun't i see urs, u got something to hide? moreover all this ik heb je oproep gelezen wil ik ook niet, if u don't have something to say pls just pass me by. if u call me ur friend i will call u my friend.
Remember what goes around comes around
CHEERS ALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Dat begin met "Whatever!' ook echt.
pi_57087905
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:59 schreef girllover het volgende:

- "Je mag wat mij betreft gerust succesvol zijn, maar hopelijk is dat succes dan het bijproduct van je passie en niet iets waar je an sich naar streeft."
Vind deze op zich wel mooi geformuleerd
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')