abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57232631
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:40 schreef girllover het volgende:
Ik heb er weer een:

"Ik: ondernemend, pittig, lief, charmant...
gerbera's, paulo coelho, dansen, sterren, chenin blanc, terrasjes, strandwandelingen, jack johnson, amos lee, frida, dalí, barcelona, jordanië, marakesh, etentjes, tonijn, fotograferen, lounchen, strand, schrijven, lachen, hosta's, regendruppels op bladeren, stilte, water, zon, ondernemen, flair, stijl, orchideën, magazines, kaarsen, schilderijen, kleur, vrouwelijk, charme, rust, vuur, open haarden, fakkels, taartjes, espresso, passie..."

Alleen dat "regendruppels op bladeren" al. Je bent toch niet helemaal lekker als je dat in je profiel op een relatiesite zet?
Vind ik ook een lekker geluid hoor! Laat zien dat je de kleine dingen ziet en ervan geniet...

Paulo coelho .. ze lezen allemaal van die wereldliteratuur.
Zeg, s Girllover, je bent zeker de namen Isabel Allende, Khaled Hosseinin, en Gabriel Garcia Marquez ook al honderd maal tegengekomen..

Pedro Almodovar bekt ook lekker weg, al is dat geen schrijver.

En ze hebben vast ook allemaal een Afrikaans masker, thuis hangen, écht uit Afrika of een Boeddhabeeld (gekregen, want zo weten ze te vertellen, Boedhha's mag je alleen krijgen, niet kopen..)

En Toscane is nét niet hip genoeg meer voor ze...

Aah hokjes, heerlijk!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:11:08 #252
84009 girllover
You had me at hello
pi_57233246
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 22:44 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Vind ik ook een lekker geluid hoor! Laat zien dat je de kleine dingen ziet en ervan geniet...

Paulo coelho .. ze lezen allemaal van die wereldliteratuur.
Zeg, s Girllover, je bent zeker de namen Isabel Allende, Khaled Hosseinin, en Gabriel Garcia Marquez ook al honderd maal tegengekomen..

Pedro Almodovar bekt ook lekker weg, al is dat geen schrijver.

En ze hebben vast ook allemaal een Afrikaans masker, thuis hangen, écht uit Afrika of een Boeddhabeeld (gekregen, want zo weten ze te vertellen, Boedhha's mag je alleen krijgen, niet kopen..)

En Toscane is nét niet hip genoeg meer voor ze...

Aah hokjes, heerlijk!
Ja, inderdaad. En het favoriete boek van vrijwel alle vrouwen is 'Komt een vrouw bij de dokter'. Wat zijn we toch allemaal uniek.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:13:25 #253
84009 girllover
You had me at hello
pi_57233310
En wat te denken van dit profiel, dat ik integraal citeer en waarin ik de allerergste dingen vet maak:

"Dat ik spontaan, leuk, heel lief, geweldig en 'the catch of the year' ben, dat hoef ik hier niet te vertellen...

Wat dan wel? Een opgeruimd, energiek, positief en stabiel karakter, mij maak je niet heel gauw gek. Ben een af en toe stoer en dapper meisje met een klein hartje... Praatgraag, denkgraag en doegraag en hangraag.

Attractie.....kan er per ongeluk zomaar zijn wanneer jij... tegengas kunt en durft te geven, nog een tikje sneller bent dan ik, beslist en voor je laat beslissen, een ondeugende blik tevoorschijn tovert op onverwachte momenten... lacht om mijn flauwe grapjes...mij laat schaterlachen...doorhebt dat het niet altijd pats boem hoeft te zijn, maar dat iets groeit en bloeit... mij af en toe terugfluit én een schop onder mijn kont kan geven...doorhebt dat 'praten' af en toe voor mij ook lastig is hoor en ik niet alle wijsheden in pacht heb...jij begrijpt dat ik (nog) geen gedachten kan lezen...je stoer bent...je geen 'hun hebben' zegt... en uiteraard dat je lief voor mij en jezelf bent en dat laat zien.

Bovenstaande zegt wellicht meer over mij dan jou...ach de perfecte match bestaat niet...wil ik ook niet, er moet een spanningsveld blijven.

Oftewel, om maar mee te eindigen: om die attractie in welke vorm het dan ook maar komt te voelen, is het relaxt dat er direct een sparkeling is. Fijn biertjes drinken in de kroeg, goeie teksten over en weer. Gevoel hebben dat je aan het einde van de avond nog niet zo veel weet van de ander, maar helemaal het gevoel hebt, `he, die is leuk, ben benieuwd wat er nog meer in het vat zit...'

Een vent met tenminste HBO- of WO-niveau, in de buurt van A'dam, iemand die wat van de wereld heeft gezien, niet al te zweverig of esoterisch is en over verwildering ongeveer dezelfde mening heeft als ik...

Zo, nu moet het toch lukken!"

"Goeie teksten over en weer"? Dan ren je toch gillend weg?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:23:44 #254
84009 girllover
You had me at hello
pi_57233617
"Passievol - lief - geïnteresseerd in de ander - gevoelsmens - vrolijk - warm - diepgang - zelfspot - sensitief - ontwikkeld - authentiek- ondernemend - verbindend - mentally flexible - mensenmens - travels light"

Zou ik mijn abonnementsgeld bij Relatieplanet nog terug kunnen krijgen? Wat zijn dit voor vrouwen.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:34:37 #255
84009 girllover
You had me at hello
pi_57233881
Ik ga zo maar slapen, maar ik heb er nog een voor jullie:

"Ik word blij van dr. House, van Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie, van goede muziek en mooie films, van aardbeien eten op het dak in de zon, van als ik 's morgens twee dezelfde sokken kan vinden tussen m'n berg schone was, van uitgaan, van dieren, van zwemmen in de Maarsseveense Plassen of in de Oranjerivier in Namibië, van de (recente) uitvinding van Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie light, van korte rokjes maar ook van mijn pyjama met ijsberen en pinguïns, van aandacht, van lang en warm douchen, van lekker slapen (en dan nog het liefst tegen iemand aan), van beachvolleybal, van ontbijtbuffetten in hotels, van het vrouw-van-de-wereld-gevoel als ik zelf een nieuw zadel op m'n fiets heb gezet of een spijker in de muur heb geslagen, maar het meest nog van mijn vrienden."

Dat laatste, zou ze dat nu letterlijk uit een boekje hebben overgetypt van 'Hoe maak ik een kansloos relatiewebsiteprofiel?' Dat iemand zo ver heen is dat ze zich een vrouw van de wereld voelt als ze een spijker in de muur heeft geslagen. Ik hoop echt dat het als een soort parodie bedoeld is, anders word ik een beetje verdrietig.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 23:49:54 #256
84009 girllover
You had me at hello
pi_57234295
Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik er toch nog even een profieltje in gooi:

"Ben ook nog eens kritisch. Daar staat tegenover dat ik probeer niet snel mijn oordeel klaar te hebben. Moet erg lachen om een Coupling aflevering. Het kijken van actualiteiten programma's als Buitenhof, Netwerk en Nova biedt echter doorgaans meer gespreksstof.

En tja die man: Ik zoek een man voor een date of meer, die zich door het bovenstaande voelt aangesproken, die (redelijk) tevreden met zichzelf is zonder arrogant over te komen, die nuances waardeert, die zichzelf niet te serieus neemt (en mij ook niet altijd), die van praten houdt en ook wel eens een boek leest. Het liefst is hij tussen de 30 en 40, beschikt hij over een academisch denkniveau (kan heel goed samen gaan met hbo opleiding!), rookt hij niet, woont hij in Amsterdam en ziet hij er bovendien leuk uit. Nee, ik snap ook niet dat ik hem nog niet ben tegengekomen;-)"

"Biedt echter doorgaans meer gespreksstof". Alle rom,antiek is toch wel verdwenen als je zoiets leest. Misschien was ze tegelijkertijd een sollicitatiebrief aan het schrijven en raakte ze in de war.

"Beschikt hij over een academisch denkniveau". Ik geloof dat ik verliefd op deze vrouw aan het worden ben. Ze legt er zoveel gevoel in.
pi_57235539
hotels?
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_57235581
Zet er anders even de NL nummers bij. Ik wil de gezichten zien bij die profielen!
pi_57235965
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:49 schreef girllover het volgende:
Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik er toch nog even een profieltje in gooi:

"Ben ook nog eens kritisch. Daar staat tegenover dat ik probeer niet snel mijn oordeel klaar te hebben. Moet erg lachen om een Coupling aflevering. Het kijken van actualiteiten programma's als Buitenhof, Netwerk en Nova biedt echter doorgaans meer gespreksstof.

En tja die man: Ik zoek een man voor een date of meer, die zich door het bovenstaande voelt aangesproken, die (redelijk) tevreden met zichzelf is zonder arrogant over te komen, die nuances waardeert, die zichzelf niet te serieus neemt (en mij ook niet altijd), die van praten houdt en ook wel eens een boek leest. Het liefst is hij tussen de 30 en 40, beschikt hij over een academisch denkniveau (kan heel goed samen gaan met hbo opleiding!), rookt hij niet, woont hij in Amsterdam en ziet hij er bovendien leuk uit. Nee, ik snap ook niet dat ik hem nog niet ben tegengekomen;-)"

"Biedt echter doorgaans meer gespreksstof". Alle rom,antiek is toch wel verdwenen als je zoiets leest. Misschien was ze tegelijkertijd een sollicitatiebrief aan het schrijven en raakte ze in de war.

"Beschikt hij over een academisch denkniveau". Ik geloof dat ik verliefd op deze vrouw aan het worden ben. Ze legt er zoveel gevoel in.
"Nee, ik snap ook niet dat ik hem nog niet ben tegengekomen;-)""
vond deze opmerkelijker
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 01:07:31 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57236003
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:49 schreef girllover het volgende:

Geweldig topic Alleen dit profiel vind ik helemaal niet zo raar. Het is toch niet vreemd om iemand te vragen met academisch denkniveau? Het komt misschien arrogant over, maar kan me voorstellen dat het wel fijn is om iemand met hetzelfde denkniveau te hebben

Maar blijf ze vooral posten, geweldig
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 01:09:36 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57236031
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 01:04 schreef koffiegast het volgende:

[..]

"Nee, ik snap ook niet dat ik hem nog niet ben tegengekomen;-)""
vond deze opmerkelijker
Dat is toch overduidelijk een grapje

Vind echt niet dat deze vrouw zo veeleisend is. Het enige wat ze vraagt is iemand met hetzelfde denkniveau als haar die ook wel eens leest en liever naar actualiteitenprogramma's kijkt dan naar hersenloos geneuzel. Misschien niet jouw type vrouw maar ik vind dat niet kansloos.

In tegenstelling tot veel van de andere vrouwen overigens
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 8 maart 2008 @ 01:11:45 #262
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_57236077
Ze trappen ook lekker jaren en jaren van feminisme kapot hé. Triest.

Ik hoop dat mijn zusje heeft begrepen dat ik het meende, toen ik vroeg of ze me alsjeblieft om wilde leggen als ik óóit zulke profielen op een datingsite zet. Als ik überhaupt op datingsites kom.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
  zaterdag 8 maart 2008 @ 01:14:35 #263
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_57236133
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:34 schreef girllover het volgende:

"Ik word blij van dr. House, van Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie, van goede muziek en mooie films, van aardbeien eten op het dak in de zon, van als ik 's morgens twee dezelfde sokken kan vinden tussen m'n berg schone was, van uitgaan, van dieren, van zwemmen in de Maarsseveense Plassen of in de Oranjerivier in Namibië, van de (recente) uitvinding van Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie light, van korte rokjes maar ook van mijn pyjama met ijsberen en pinguïns, van aandacht, van lang en warm douchen, van lekker slapen (en dan nog het liefst tegen iemand aan), van beachvolleybal, van ontbijtbuffetten in hotels, van het vrouw-van-de-wereld-gevoel als ik zelf een nieuw zadel op m'n fiets heb gezet of een spijker in de muur heb geslagen, maar het meest nog van mijn vrienden."
Zij zoekt een beste vriendin, geen partner
En ze leefden nog lang en gelukkig
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 01:15:57 #264
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57236147
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 01:14 schreef Principessa het volgende:

[..]

Zij zoekt een beste vriendin, geen partner
En trouwens, dat je een pyama hebt met ijsberen en pinguïns soit, maar dat zet je toch niet in je profiel Sterker nog, dat verberg je het eerste jaar voor je vriend
  zaterdag 8 maart 2008 @ 01:20:23 #265
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_57236206
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 01:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

En trouwens, dat je een pyama hebt met ijsberen en pinguïns soit, maar dat zet je toch niet in je profiel Sterker nog, dat verberg je het eerste jaar voor je vriend
Er zijn veel mannen die een hoog lolita-gehalte anders heel vertederend/geil vinden
En ze leefden nog lang en gelukkig
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 01:33:18 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57236351
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 01:20 schreef Principessa het volgende:

[..]

Er zijn veel mannen die een hoog lolita-gehalte anders heel vertederend/geil vinden
Ja maar dit is wel wat anders dan lolita, dit is burgerlijk
pi_57236413
Ik wordt al moe van al die foto's kijken op een datingsite, om er van de 600 maar 2 ofzo leuk te vinden, leuk genoeg om een beschuit mee te gaan eten...
in de morgen vroegte Bah het zijn zo vaak van die overblijfselen..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 02:08:44 #268
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_57236781
quote:

Dat laatste, zou ze dat nu letterlijk uit een boekje hebben overgetypt van 'Hoe maak ik een kansloos relatiewebsiteprofiel?' Dat iemand zo ver heen is dat ze zich een vrouw van de wereld voelt als ze een spijker in de muur heeft geslagen. Ik hoop echt dat het als een soort parodie bedoeld is, anders word ik een beetje verdrietig.
Ik rolde bij deze toch echt over de grond van het lachen Mijn god, hoe krijgen mensen zoveel onzin in één profiel gepropt? Bij de meeste zou ik echt héél snel afhaken...
Don't let my username fool you...
pi_57236944
Ik zoek ik zoek ik zoek....

Deze vrouwen hebben duidelijk niet begrepen dat ze moeten vermelden wat zij hebben te bieden. Het zijn alleen maar wensen. Ookl frappant dat deze verschoppelingen menen goed genoeg te zijn om altijd een professor te kunnen krijgen. En het is zeker heel erg belangrijk dat je partner boeken leest.. stel je voor dat hij liever de Donald Duck doorbladerd op zijn vrije zaterdagmiddag, wat een cultuurbarbaar zal dat wel niet zijn!

Maar wel zonde van dat lidmaatschap op die website TS, je kan van tevoren al weten wat erop zit, zat reviews van andere kerels. Met de oneerlijke verdeling tussen m/v maak je sowieso weinig kans. Voornamelijk omdat je extreem moet opvallen tussen de stortvloed bagger die vrouwen daar in hun inbox krijgen...nothing new
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 02:36:07 #270
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57237048
De mannen kunnen er ook wat van trouwens:
quote:
Zie jij jezelf als een 'prooi' (zebra) die veroverd (/ verorberd) moet worden door een grote jager (tijger)? Klik dan meteen door naar het volgende profiel.

Zie jij echter twee duifjes die van elkaar willen leren, die beide een pootje minder stijf willen houden als dat nodig is omdat ze weten dat ze het dan langer kunnen volhouden om samen in dezelfde richting te vliegen? Twee duifjes die niet in een afgesloten kooitje of aan elkaar vastgeketend zitten, maar het 'samen'-zijn wel beter vinden dan het doelloos heen en weer fladderen? Vlieg dan zeker langs om een berichtje achter te laten!
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 02:37:37 #271
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57237060
En dit:
quote:
Steeds letters in mijn mooie eenvoudige raadsel Doorgronden, als nietszeggende Vreemde en raargeplaatste woorden alle cryptografische hulpmiddelen terugduwen..
Ik snap gewoon niet wat ie bedoelt
pi_57237781
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:45 schreef girllover het volgende:
En nog een. Deze tekst is zo mogelijk nog erger dan de vorige. De allerergste dingen heb ik vet gemaakt:

"A few words from me to you, die ik belangrijk vind, mij enigszins omschrijven en mijn aandacht trekken..

Aanvulling, attent, avondmens, buiten, candles, caring, charming, class, dansen, details, doorzettingsvermogen, eerlijk, eigenzinnig, energiek, enthousiast, Faithless, family, flexibel, friends, gentleman, gezelligheid, groei, hotels, humor, inhoud, interessant, jezelf zijn, kieskeurig, kritisch, kuiltjes, kwaliteit, lachen, lekker, lief, lingerie, mening, muziek, nieuwsgierig, ogen, ondernemend, organized, ouder, passie, perfectionistisch, personality, Quest, realistisch, reizen, romantiek, rustig, scones, serieus, shoes, Snapple, sociaal, soulmate, speed, spontaan, stabiel, Starbucks, steenbok, stijlvol, strand, tanden, Uggs, uniek, verantwoordelijk, verwennen, verzorgd, vrolijk, vrouwelijk, waarderen, waarheid, watermeloen, wijs, zee, zelfontwikkeling, zelfrespect, zon."

Hoe is het mogelijk dat zo'n vrouw nog alleenstaand is!
Wat een debielen
† The 3 Kings †
pi_57238163
Hey, maar wel op alfabet hea!
quote:
Uggs, uniek,
Errr...

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2008 08:29:03 ]
pi_57238200
quote:

Godskolere! Deze is echt heel erg.

Dit is dus:
1) Een luie zeug die met haar zuignap voor de TV zit
2) Een vette zeug (gezien de B&J, en de B&J Light (wtf heiligschennis))
3) Een smerig wijf
4) zo'n verschrikkelijk irritant wijffie dat wil "reizen" naar Afrika, tussen neus en lippen door
5) Een labiel wijf (ijsberenpyjama?!)
6) Een dom wijf (Je hebt een nieuw zadel op je fiets gezet, nou, chapeau! )
  zaterdag 8 maart 2008 @ 08:36:36 #275
84009 girllover
You had me at hello
pi_57238210
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 01:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Geweldig topic Alleen dit profiel vind ik helemaal niet zo raar. Het is toch niet vreemd om iemand te vragen met academisch denkniveau? Het komt misschien arrogant over, maar kan me voorstellen dat het wel fijn is om iemand met hetzelfde denkniveau te hebben
Oké, maar het gaat mij dan vooral over "beschikt over". Dat vind ik iets uit een vacaturetekst: "Beschikt over een flexibele instelling en rijbewijs B."
quote:
Maar blijf ze vooral posten, geweldig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')