abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2008 @ 15:55:29 #1
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_57082798
Vorige deeltje Singles #52; waar MLI te ver in de wolk een voor nieuw topic is vol en de veroorzaker maakt geen nieuwe.
Lips: Uw redder bij gebrek aan een nieuw topic verwelkomt u bij deel 53!

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Inekris of Emel aan de stok!

als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 15:58:58 #2
141482 Q.
JurassiQ
pi_57082867
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:55 schreef Lips het volgende:

als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe
Ja, I.R.
For great justice!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:00:06 #3
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_57082885
Doe ik een week alsof ik een leven heb, is er opeens geen topic meer Jullie moeten beter voor jezelf zorgen!!
Wat heb ik gemist (graag de zeer beknopte samenvatting!)

Hier gaat alles prima, ben alleen een beetje druk Maar wel druk met leuke dingen met vrienden en familie

Ik ga vanavond voor het eerst in 10 jaar weer eens stijldansen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_57083256
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:00 schreef Lips het volgende:
Doe ik een week alsof ik een leven heb, is er opeens geen topic meer Jullie moeten beter voor jezelf zorgen!!

Hier gaat alles prima, ben alleen een beetje druk Maar wel druk met leuke dingen met vrienden en familie

Stijldansen is
Ik ga salsadansen vanavond

Nu tief ik weer op, ik zag het nieuwe topic boven aan staan dus ik dacht ff gluren wie er nog rond hupsen maar ik ben nog steeds dus ik ga wel weer!
Succes iedereen nog en zo
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:32:45 #5
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_57083531
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:18 schreef liefie_ het volgende:
Stijldansen is
Ik ga salsadansen vanavond
Salsadansen mag ik maandag weer (dan heb ik weer les!)
quote:
Nu tief ik weer op, ik zag het nieuwe topic boven aan staan dus ik dacht ff gluren wie er nog rond hupsen maar ik ben nog steeds dus ik ga wel weer!
Succes iedereen nog en zo
Ja maar nu blijft ie wel in je MyAT hangen Dus moet je toch steeds lezen
Fijn te horen dat het goed gaat met je
Miauw
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:35:49 #6
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_57083591
single zijn is leuk... ..en heb voorlopig geen tijd voor een relatie...
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
pi_57084881
Ik ga vanavond nog ff koken voor een vriendinnetje

Foeiiii IR
  zaterdag 1 maart 2008 @ 19:51:09 #8
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57087772
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:00 schreef Lips het volgende:

Dansscholen, dat zijn toch regelrechte vleesmarkten? En dan ook nog met mannentekort!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 20:16:32 #9
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_57088489
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:51 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dansscholen, dat zijn toch regelrechte vleesmarkten? En dan ook nog met mannentekort!
Misschien als je 14 jaar bent. Maar ik ga om lekker te dansen! En dat mannentekort valt volgens mij wel mee toch...
Miauw
pi_57090171
Hoi .

Life is good, zelfs al was dit een kutdag. Wat heeft dat met single zijn te maken? Helemaal niets. Dus om ook nog even on topic te posten: euh...

Ik heb al een hele tijd niet met jongens afgesproken, ik heb al een tijd niet gezoend tijdens het uitgaan, geen SMS-sessies meer. Wat een rust .
pi_57090709
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:16 schreef Lips het volgende:

[..]

Misschien als je 14 jaar bent. Maar ik ga om lekker te dansen! En dat mannentekort valt volgens mij wel mee toch...
Ik stijldans
als 19 jarige jongen...
Ik doe niet meer aan een signature
pi_57091702
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:08 schreef MLI het volgende:
Hoi .

Life is good, zelfs al was dit een kutdag. Wat heeft dat met single zijn te maken? Helemaal niets. Dus om ook nog even on topic te posten: euh...

Ik heb al een hele tijd niet met jongens afgesproken, ik heb al een tijd niet gezoend tijdens het uitgaan, geen SMS-sessies meer. Wat een rust .
En wat is bij jou een tijd?
pi_57092085
Wat een gedans!

Vandaag ging mijn computer stuk
"Alleen" zo'n ding kopen is toch handiger dan met z'n twee!
pi_57093175
Uit vorige topic, CherryLips:
quote:
hoho, ik ben bijna 26 en mijn ondergrens ligt bij 23 .
Das wel uitzonderlijk, bijna 3 jaar nog wel! Enige obstakel wat ik zie in relaties met meiden die ouder zijn is dat als ze rond 27 kinderwens al krijgen, hevig... ik hoef met 25 nog niet aan de kids!

Maar ik ben in aardig wat opzichten (niet alle ) geestelijk wat volwassener en omdat meeste meiden toch oudere jongen willen als vriend matcht dat niet... ik hoef geen naive meid die nog thuis woont, nog nooit aan zelfreflectie heeft gedaan en inhoudloos is. Er zijn uitzonderingen of course ...
pi_57096419
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]

Das wel uitzonderlijk, bijna 3 jaar nog wel! Enige obstakel wat ik zie in relaties met meiden die ouder zijn is dat als ze rond 27 kinderwens al krijgen, hevig... ik hoef met 25 nog niet aan de kids!

Maar ik ben in aardig wat opzichten (niet alle ) geestelijk wat volwassener en omdat meeste meiden toch oudere jongen willen als vriend matcht dat niet... ik hoef geen naive meid die nog thuis woont, nog nooit aan zelfreflectie heeft gedaan en inhoudloos is. Er zijn uitzonderingen of course ...
Vriend van mij, samen op de basisschool, woonde 2 huizen verder. Ik ben van nov '83 en hij jan '84. Hij ontmoette een dame die 26 was toen hij 21 was volgens mij. Twee jaar later is er nu het eerste kindje al, toen hij 23 jaar oud was. Op zich wel leuk om die vergelijkingen te trekken, hoewel ik dus 2 maanden ouder ben zou ik er echt niet aan moeten denken, nu al kinderen hebben.
pi_57098741
WTF.
Wat een rare, rare avond was dit.

Eerst leek het nog een saaie avond te worden, maar dat veranderde redelijk snel.
Ik stond met een vriend van mij te praten en er liep een meisje om ons heen. Ik dacht dat ze wat van hem moest, maar op een gegeven moment stak ze haar hand naar me uit. En voor ik het wist stond ik met haar op de dansvloer.
Op zich ging het allemaal best aardig, maar een echt fatsoenlijk gesprek is er niet van gekomen. Ik weet wel haar voornaam, leeftijd en woonplaats en dat ze wel van dezelfde muziek is.

Alleen had ze af en toe een vage blik in haar mooie ogen.(want ze was ook nog eens haske mooi en ze rook lekker. )
En ze zat ook naar andere kerels te lachen, dus ik had er niet helemaal een goed gevoel bij. Temeer omdat ze, als ze niet lachte, zo'n ongelukkige blik in haar ogen had.

En opeens was ze weg. Naar de andere zaal. Ik:
Even later was ze er weer, ze ging naar huis. Uiteraard ben ik wel zo'n mietje dat ik niks durfde ondernemen (en misschien was dat wel niet zo slim, maar alle begin is moeilijk).
Toen ze weg was stond ik echt heel verbaasd om me heen te kijken, nog niet beseffend wat er allemaal gebeurde.
Een half uur later was ze er weer, alleen stond ze toen met een andere gozer te dansen en ik zag al gauw dat dit meer werd. Beetje jammer.
Voor haar dan. Ik weet wat ze aan mij mist en ik weet ook wat voor eikel die gozer is.

En ik denk eerlijk gezegd dat ik mezelf een hoop ellende bespaart heb, ik heb eerlijk gezegd het idee dat mevrouw net gedumpt is en even een rebound probeert te scoren.

Ik ben wel trots op mezelf, trots omdat ik niet helemaal dicht klapte, trots omdat ik mijn humeur dit keer niet liet verpesten doordat er een ander aankwam. En natuurlijk, nu ik er over nadenk baal ik er wel van dat er niks gebeurd is, want het was echt een hele mooie meid, maar goed, dat ze van al die mannen, mij uitkoos is wel even ego-strelend.

Vrouwen. Niet te volgen.
  zondag 2 maart 2008 @ 07:38:03 #17
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57099076
quote:
Op zondag 2 maart 2008 04:54 schreef RealZeus het volgende:
WTF.

Eerst leek het nog een saaie avond te worden, maar dat veranderde redelijk snel.
Ik stond met een vriend van mij te praten en er liep een meisje om ons heen. Ik dacht dat ze wat van hem moest, maar op een gegeven moment stak ze haar hand naar me uit. En voor ik het wist stond ik met haar op de dansvloer.
Op zich ging het allemaal best aardig, maar een echt fatsoenlijk gesprek is er niet van gekomen. Ik weet wel haar voornaam, leeftijd en woonplaats en dat ze wel van dezelfde muziek is.

Alleen had ze af en toe een vage blik in haar mooie ogen.(want ze was ook nog eens haske mooi en ze rook lekker. )
En ze zat ook naar andere kerels te lachen, dus ik had er niet helemaal een goed gevoel bij. Temeer omdat ze, als ze niet lachte, zo'n ongelukkige blik in haar ogen had.

Even later was ze er weer, ze ging naar huis. Uiteraard ben ik wel zo'n mietje dat ik niks durfde ondernemen (en misschien was dat wel niet zo slim, maar alle begin is moeilijk).
Toen ze weg was stond ik echt heel verbaasd om me heen te kijken, nog niet beseffend wat er allemaal gebeurde.
Een half uur later was ze er weer, alleen stond ze toen met een andere gozer te dansen en ik zag al gauw dat dit meer werd. Beetje jammer.
Voor haar dan. Ik weet wat ze aan mij mist en ik weet ook wat voor eikel die gozer is.

En ik denk eerlijk gezegd dat ik mezelf een hoop ellende bespaart heb, ik heb eerlijk gezegd het idee dat mevrouw net gedumpt is en even een rebound probeert te scoren.

Ik ben wel trots op mezelf, trots omdat ik niet helemaal dicht klapte, trots omdat ik mijn humeur dit keer niet liet verpesten doordat er een ander aankwam. En natuurlijk, nu ik er over nadenk baal ik er wel van dat er niks gebeurd is, want het was echt een hele mooie meid, maar goed, dat ze van al die mannen, mij uitkoos is wel even ego-strelend.

Vrouwen. Niet te volgen.
Goed gedaan man, als ze je echt leuk had gevonden was ze wel terug gekomen. Misschien had ze wel een pil op ofzo..
pi_57100388
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]

Ik word nog regelmatig 18 geschat en ik gedraag me als iemand van net 20, dus het leeftijdsverschil zou dan alleen op de geboorte-aktes en onze ID's zichtbaar zijn . Ik heb ook totaal geen rammelende eierstokken, ik loop vijf jaar achter met de rest van de wereld van mijn leeftijd .
Tap tap tap
pi_57106077
quote:
Op zondag 2 maart 2008 07:38 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Goed gedaan man, als ze je echt leuk had gevonden was ze wel terug gekomen. Misschien had ze wel een pil op ofzo..
Toch ben ik blij dat me dit niet elke week gebeurt.

Dat is echt dodelijk vermoeiend.
pi_57109793
Vrouwen
  zondag 2 maart 2008 @ 19:03:56 #21
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_57114979
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:49 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En wat is bij jou een tijd?
Ruim een maand.
pi_57115420
quote:
Alsof je Ernst, Bobby en de rest hoort rappen.
  zondag 2 maart 2008 @ 23:11:30 #24
207651 hinatahyuuga
Time will heal all wounds...
pi_57116051
quote:
Op zondag 2 maart 2008 04:54 schreef RealZeus het volgende:
WTF.

Vrouwen. Niet te volgen.
mannen kunnen er ook wat van hoor!
meer dan drie jaar lang bijna elke dag samen doorgebracht met me ex
hij was nooit te vinden bij vrienden of z'n broers.
het is sinds 3 dagen uit en meneertje heeft 2 vrienden over de vloer gehad en is
zelfs uit geweest met z'n broers!
wat moet ik hier dan van denken
The one who's worth your tears won't make you cry.
pi_57116219
Je ex pakt zijn leven weer op, zoals het hoort. Gun hem dat gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')