Ik wil wel wat roepen.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:26 schreef Gaoxing het volgende:
Ik vind 'm leuk ImPrezA.
ER, ik vind nog steeds je ongecropte herder het leukst, maar Iris koos zonder te twijfelen de eenden (na "nice mama"..... "nee lieverd, die foto's heb ik niet gemaakt". Schiet je daar iets mee op?
![]()
Na de overweldigende reaktiesop m'n vorige probeersel een paar keuzemogelijkheden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie roept?
1. Lekker een abstract tintjequote:Op maandag 24 maart 2008 14:26 schreef Gaoxing het volgende:
Ik vind 'm leuk ImPrezA.
ER, ik vind nog steeds je ongecropte herder het leukst, maar Iris koos zonder te twijfelen de eenden (na "nice mama"..... "nee lieverd, die foto's heb ik niet gemaakt". Schiet je daar iets mee op?
![]()
Na de overweldigende reaktiesop m'n vorige probeersel een paar keuzemogelijkheden:
[ afbeelding ]
Wie roept?
Waar vindt je in dit jaar getij nog een brandende kerstboom??quote:Op maandag 24 maart 2008 13:07 schreef ImPrEzA het volgende:
Mijn inzending...
[ afbeelding ]
Misschien iets te subtiele beweging, maar ik vond hem wel passend.
Ik begreep uit het wedstrijdtopic dat het moet gaan om foto's die je zelf hebt gemaakt.. niet dat je hem speciaal voor de wedstrijd maakt. Correct me if I'm wrong hoor!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:04 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Waar vindt je in dit jaar getij nog een brandende kerstboom??
Mijn heldquote:Op maandag 24 maart 2008 09:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet gzien! Prutmod meldt zich
Magoed, ik zal het voor deze ene keer wel even zelf veranderen.
Ben het daar ook wel mee eens. 't Is dat ik nu net in FOT kom kijken en de deadline in zicht is, maar het lijkt ook mij veel leuker om echt met het onderwerp van de maand in gedachten op pad te gaanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Persoonlijk vind ik het voor mijzelf leuk om er elke maand weer op uit te trekken om een foto te maken, maar bij anderen kan het me weinig schelen. Een mooie foto blijft een mooie foto, of ie nou van gisteren is, of van een jaar terug.
Ik geloof dat ik em maar ga inzenden danquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
omg![]()
![]()
De stemronde is gesloten, de winnaar is bekend
Caliber .20 luchtdrukquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:20 schreef tony_clifton- het volgende:
Vet! Met wat heb je geschoten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |