Ja dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:36 schreef Woldo het volgende:
Dit is toch te nep? Iedereen zei al welke doos de scorpion uit moest? En die ene Chinees die et deed vroeg et telkens ook na? Of ben ik nou debiel?
Ja was inderdaad wel vreemdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:36 schreef Woldo het volgende:
Dit is toch te nep? Iedereen zei al welke doos de scorpion uit moest? En die ene Chinees die et deed vroeg et telkens ook na? Of ben ik nou debiel?
Stiekum samen homo?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:39 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Uri heeft nog nooit wat slechts over Hayashi gezegd.....volgens mij weet Hayashi was van Uri......
Hij werd door het publiek weggestemd met een act in de uitzending van de duitse versie en daarna deed hij dezelfde act in de nederlandse versie en toen kreeg hij immuniteit van Uriquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:39 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Uri heeft nog nooit wat slechts over Hayashi gezegd.....volgens mij weet Hayashi was van Uri......
Uri kan ook in zijn eentje Homo zijn en hopen dat japanners lekker zijnquote:
Inderdaad: ik wil namelijk liever door dozen met schorpioenen lopen, ipv schorpioens!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:50 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Doe dit thuis nooit na!!!...
Welke malloot wil er nu thuis door dozen met schorpioens lopen....?
Bij de LAS (feestwinkel) in Den Boschquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:00 schreef Drumpie het volgende:
waar kan je zulke maskertjes kopen?
Ramana weet niet eens wat dat is........quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:06 schreef Heathen. het volgende:
coldreading van likmevestje zeg.
Rob & Emiel: de nieuwe uri geller.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:06 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Rob & Emiel....volgens mij de enige die aanspraak kunnen maken op de titel
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:07 schreef Cynix ® het volgende:
Ik neem aan dat de mentalisten zelf allang gevoeld hebben wie er gaat winnen.
Ik denk dat het iets ingewikkelder is. dit is echt ongeloofelijk!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:13 schreef marit1978 het volgende:
hij knikte !
en...hij gaf aan welke foto er voor en er na zat ??
zo kan ik het ook
denk ik
Idd... waarom zou je vertellen wie er voor en na zatquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:13 schreef marit1978 het volgende:
hij knikte !
en...hij gaf aan welke foto er voor en er na zat ??
Verklaard nog niet waarom de bal precies bij de foto terecht kwam. En al lagen er allemaal dezelfde foto's, hoe wisten ze dat ze Maxima moesten kiezen om op de tafel te verspreiden. Als die 2 nou zelf zouden stoten zou het nepper zijn (dit is ook nep maar toch net wat ingewikkelder).quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:17 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Idd... waarom zou je vertellen wie er voor en na zat
Om mensen te laten denken dat het vals spel is. misschien? dan is de verbijstering natuurlijk groter.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:17 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Idd... waarom zou je vertellen wie er voor en na zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |