DEbewoners van het bb huis in almere krijgen morgen HOOG bezoek;de haagse popster ANOUK
zal de bewoners opbeuren nu opeens dtwee deelnemers de groep hebben verlaten.
dit is zeker een leuk opbeurtje ,HOPELIJK MAKEN ZE GEEN CD MET DE SONGTEKSTEN VAN ANOUK.
quote:
op 10-30-1999 om 10:30 AM schreef tanjalies het volgende:
Dit bericht was gistermiddag in de 5 uur show al bekend
helemaal mee eens. Het loopt helemaal uit de hand met al die posts.
quote:
op 10-30-1999 om 09:52 AM schreef pamela het volgende:
eindelijk is het bekend,anouk gaat in het bb huis zingen.het stond vanmorgen in de krand.
HAHAHAHA, Ik weet dat ik dit eigenlijk niet mag zeggen, maar ik lig echt krom.....
HAHAHA kranD?? kranD?? kranD?? HAHAHAHAHA
groetjes
quote:
op 10-30-1999 om 12:59 PM schreef smallsister het volgende:
HAHAHAHA, Ik weet dat ik dit eigenlijk niet mag zeggen, maar ik lig echt krom.....HAHAHA kranD?? kranD?? kranD?? HAHAHAHAHA
Ha, ha, ha! Wat dom! Vier keer HA met hoofdletters gevolgd door een komma en dan "Ik" beginnen met weer een hoofdletter!! Na een komma!!! Wat dom!! Wat dom!!
Niets mag, alles moet, als het maar leuk is.
quote:
op 10-30-1999 om 10:30 AM schreef tanjalies het volgende:
Dit bericht was gistermiddag in de 5 uur show al bekend
nee hoor niet mee eens er was geen naam genoemt door ber van der veer
Voor Smallsister: het houdt niet op he dat gezeur van jou over dees en tees. Wel eens van tikfouten gehoord?
Om het positief af te sluiten, ik vind dit FOK gebeurden wel heel goed, ik volg dit beter dan de uitzendingen omdat het verschillende inzichten verschaft en dat kan ik zeeeer waarderen.
quote:
eindelijk is het bekend,anouk gaat in het bb huis zingen.het stond vanmorgen in de krand.
quote:
HAHAHAHA, Ik weet dat ik dit eigenlijk niet mag zeggen, maar ik lig echt krom.....HAHAHA kranD?? kranD?? kranD?? HAHAHAHAHA
quote:
Ha, ha, ha! Wat dom! Vier keer HA met hoofdletters gevolgd door een komma en dan "Ik" beginnen met weer een hoofdletter!! Na een komma!!! Wat dom!! Wat dom!!
LOL!! Zeiken over spelfouten RULES!!
---------------------------------
"If assholes could fly this forum would be an airport"
Maar goed nu terzaken .
Anoek stond volgens mij in verwenkast
mensen van BB doen open en vragen:"ben jij
de nieuwe bewoonster ,ik breng je wel naar je kamer".
NEE,ik ben een zangeres,ik ben Anouk!!
O,sorry dat hadden we niet gezien sorry ,sorry!!
Nou ze komt binnen met hond en CD en champagne knabeltjes cadootjes snoepjes maar zingt niks.
Nu moet ze naar de WC maar durft niet door de camera :
!!!!!!
Dus hangt ruud een petje voor de camera .
Daarna kletsen ze wat over hun leven en alles eromheen,kwebbel,kwebbel,kwebbel enc..
ondertussen is er al een half uur voorbij terwijl ze babbelen en snoepen en champagne drinken maar nu is de champagne OP,
dus vragen ze er nog een wat krijgen ze een............!!!!
------------------
"Ik kijk heel anders naar deze post dan de gemiddelde Nederlander", aldus Bianca
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie (Datum 31 Oktober 1999).]
quote:
op 10-31-1999 om 08:13 PM schreef SunChaser het volgende: (bla bla ...)Het wordt pas leuk als VOO Xaviera Hollander of Helen Duvall het huis instuurt. Ik hoef hopelijk niet te zeggen waarom?
Zijn dat de nieuwe bewoners?
ZUCHT.
Dat was voor mij genoeg indicatie dat Anouk daar niet op haar plaats was. Hadden ze niet gewoon wat flessen champagne door de fans van OMA kunnen laten bezorgen? Die weten tenminste waar ze het over hebben, en die weten waar ze het voor doen, en die hadden best wel in plaats van hun pijltjes en pepernoten wat flessen champagne willen afleveren, toch?
quote:
op 10-31-1999 om 11:59 PM schreef JayBee (onder andere) het volgende:
Bart: Ik mis Sabien wel heel erg.
Anouk: Is dat je vriendin??
Bart: Ja hier in het huis ja.
Het antwoord van Bart is natuurlijk wel interessant. Beseft hij zich inmiddels dat hij zich geen verdere illusies hoeft te maken, of was het wat hem betreft ook slechts "for the time being"?
Die zit Superman. Dit soort heldere inzichten wor ik tenminste wijzer van. Ik had er nog niet zo naar gekeken. Ik dacht 'schending van het geen contact met de buitenwereld concept', maar door Anouk daar de champagne te laten bezorgen was het weining schending vanwege het gebrek van interesse bij 'noek. Leuke meid hoor, maar toch eigenaardig optreden. Het was gewoon een 'pre' voor de regie, dat zij niet eens weet wie Sabine is. 'Ja JA! Die moeten we hebben!' Moeten ze hebben gedacht. Daarna zo hard gefeest dat het tot in het huis vanuit de regiekamer te horen was. Veronica toch!
Right on Moor Je slingert me meteen in de 'wel blijven nadenken mode' (ik zat even in de 'wat een lol dat ...' stand). Met interesse las ik je volgende bericht van hieronder. Wat ik er van vind? Ik ben van slag van de waarheid die ik meteen moet toegeven. Soms kun je het beste met de hardheid van bepaalde feiten omgaan door ze even niet te zien. Maar och, inderdaad leven we in zo'n wereld, en nu ik dat weer even zie voor wat het is, ben ik er niet slechter van geworden. Het was een experimentele vorm commercial. Klinkt opeens stuk minder lachwekkend.
Welke producent zou NIET zo'n klupje willen hebben voor het promoten van zijn produkten ? Zelfs de arme student die met een sandwich-board om bereid was, de hele stad door voor gek te lopen, vroeg daar nog een paar centen voor...
quote:
op 11-01-1999 om 12:51 AM schreef Moor het volgende:
En wat vind je van deze, JayBee:
Anouk komt haar nieuwe CD promoten, en wel 'over de rug' van de bewoners, die dolblij het plaatje meteen op de speler zetten.
...
Welke producent zou NIET zo'n klupje willen hebben voor het promoten van zijn produkten ? Zelfs de arme student die met een sandwich-board om bereid was, de hele stad door voor gek te lopen, vroeg daar nog een paar centen voor...
Het wachten is nu natuurlijk op een man met regenjas, die het huis komt binnenlopen met een pak wasmiddel in de ene hand, en een fles champagne in de andere
Ik zie het al helemaal voor me:
Ruud: "ja joh, geweldig he, ik gebruik altijd Dubro joh"
Kerel: "DOBBELMAN!"
Ruud: "eh, oh ja, dobberman ja. Wat heb jij trouwens een enorm geinige jas aan joh. Doet me echt denken aan een vroegere buurman van me, potverdikke zeg, je voelt zelfs zo aan als die man! Kom is effe, effe een beetje knuffelen joh"
Kerel: (rent hard weg)
Sorry, melige bui
Murphy
Kan nog leuk worden, daar aan die deur...
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 01 November 1999).]
We hebben hier dus wat in 'The Truman Show' super dus overdreven zat. Alleen net wat subtieler, dus slimmer, gehaaider, ... vul aan met stijgende mate van achterdocht gekarakteriseerd in het woord (5 woorden/10 punten). Wat betreft pogingen consumenten te doen consumeren door middel van televisie uitzendingen.
Wat Moor in een andere topic al noemde: (oh got, zit ik nou off-toppik?) Oh nee. het stond hierboven. De bewoners zeggen wat Veronica ze wil laten zeggen. Oeps ik zie nu dat je dat niet letterlijk zei. Nou ja, ik maakte dat er van. Here noted Als we dat nou combineren met wat Moor ons wel in een andere topic voorlegt: de macht van het geschreven woord. Wat dacht je van de macht van het door Ruud, of misschien liever Willem of Karin uitgesproken woord. Demmit. Veronica heeft het beste met ons voor. Je moet deze massageolie gebruiken want die is het beste. Als je afwast dan gebruik den deze en den deze. Ik doe om de zoveel tijd schoonmaak. Gebruik dit dat zus en zo. De BBbewoners hoeven het niet eens uit te spreken, maar als ze dat zouden doen, de impact is denk ik flink. Gehaaide mensen, die televisiemakers/commercialfiguren.
En die andere bespeling van het publiek door een gelikte persoon die sommigen ook te graag horen praten. [kwoot]"Het (nederlandse) Internet zit vol enthousiaste BB-watchers"[/kwoot] Aaarrrghhh! Daar zit ik tussen, Rolf heeft me gebrandmerkt als enthousiast. Ik, onder anderen, ben ingezet als propagandamiddel! Iedereen gelooft dat. Wij zijn de enthousiaste instemmende braaf kijkende digitale schaapjes. Waarom sta ik daar nu pas bij stil? Het is al een tijd geleden uitgezonden. Ach. Te ingeslapen betreffende Big Brother, ik had een koude douche van dit forum nodig.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 01 November 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |