DEbewoners van het bb huis in almere krijgen morgen HOOG bezoek;de haagse popster ANOUK
zal de bewoners opbeuren nu opeens dtwee deelnemers de groep hebben verlaten.
dit is zeker een leuk opbeurtje ,HOPELIJK MAKEN ZE GEEN CD MET DE SONGTEKSTEN VAN ANOUK.
quote:
op 10-30-1999 om 10:30 AM schreef tanjalies het volgende:
Dit bericht was gistermiddag in de 5 uur show al bekend
helemaal mee eens. Het loopt helemaal uit de hand met al die posts.
quote:
op 10-30-1999 om 09:52 AM schreef pamela het volgende:
eindelijk is het bekend,anouk gaat in het bb huis zingen.het stond vanmorgen in de krand.
HAHAHAHA, Ik weet dat ik dit eigenlijk niet mag zeggen, maar ik lig echt krom.....
HAHAHA kranD?? kranD?? kranD?? HAHAHAHAHA
groetjes
quote:
op 10-30-1999 om 12:59 PM schreef smallsister het volgende:
HAHAHAHA, Ik weet dat ik dit eigenlijk niet mag zeggen, maar ik lig echt krom.....HAHAHA kranD?? kranD?? kranD?? HAHAHAHAHA
Ha, ha, ha! Wat dom! Vier keer HA met hoofdletters gevolgd door een komma en dan "Ik" beginnen met weer een hoofdletter!! Na een komma!!! Wat dom!! Wat dom!!
Niets mag, alles moet, als het maar leuk is.
quote:
op 10-30-1999 om 10:30 AM schreef tanjalies het volgende:
Dit bericht was gistermiddag in de 5 uur show al bekend
nee hoor niet mee eens er was geen naam genoemt door ber van der veer
Voor Smallsister: het houdt niet op he dat gezeur van jou over dees en tees. Wel eens van tikfouten gehoord?
Om het positief af te sluiten, ik vind dit FOK gebeurden wel heel goed, ik volg dit beter dan de uitzendingen omdat het verschillende inzichten verschaft en dat kan ik zeeeer waarderen.
quote:
eindelijk is het bekend,anouk gaat in het bb huis zingen.het stond vanmorgen in de krand.
quote:
HAHAHAHA, Ik weet dat ik dit eigenlijk niet mag zeggen, maar ik lig echt krom.....HAHAHA kranD?? kranD?? kranD?? HAHAHAHAHA
quote:
Ha, ha, ha! Wat dom! Vier keer HA met hoofdletters gevolgd door een komma en dan "Ik" beginnen met weer een hoofdletter!! Na een komma!!! Wat dom!! Wat dom!!
LOL!! Zeiken over spelfouten RULES!!
---------------------------------
"If assholes could fly this forum would be an airport"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |