abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 09:52:00 #1
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_211252
eindelijk is het bekend,anouk gaat in het bb huis zingen.het stond vanmorgen in de krand.hier het bericht

DEbewoners van het bb huis in almere krijgen morgen HOOG bezoek;de haagse popster ANOUK
zal de bewoners opbeuren nu opeens dtwee deelnemers de groep hebben verlaten.

dit is zeker een leuk opbeurtje ,HOPELIJK MAKEN ZE GEEN CD MET DE SONGTEKSTEN VAN ANOUK.

BlondeDoos!
pi_211253
Dit bericht was gistermiddag in de 5 uur show al bekend
pi_211254
quote:
op 10-30-1999 om 10:30 AM schreef tanjalies het volgende:

helemaal mee eens. Het loopt helemaal uit de hand met al die posts.

zaterdag 30 oktober 1999 @ 10:42:00 #4
914 dextertje
Dee Dee's beloved brother
pi_211255
>Dit bericht was gistermiddag in de 5 uur show al bekend
Als het gisteren al in de 5-uur show bekend was, waarom begonnen Barend en van Dorp dan te raden naar namen en wilde Hummie geen naam geven?
It's a good day for Science!
-Dextertje

pi_211256
Ik heb het zelf gezien bij de 5 uur show, geen idee wat B en v D daar hebben bedoelt
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 11:00:00 #6
914 dextertje
Dee Dee's beloved brother
pi_211257
Rare mensen, die HMG-ers.
It's a good day for Science!
-Dextertje

pi_211258
Ze vervallen in herhalingen. Sjors Bakker was nog een verrassing maar als ze nu weer met een hoogwerker aankomen is de verrassing er wel af.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 12:59:00 #8
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_211259
quote:
op 10-30-1999 om 09:52 AM schreef pamela het volgende:
eindelijk is het bekend,anouk gaat in het bb huis zingen.het stond vanmorgen in de krand.

HAHAHAHA, Ik weet dat ik dit eigenlijk niet mag zeggen, maar ik lig echt krom.....

HAHAHA kranD?? kranD?? kranD?? HAHAHAHAHA

pi_211260
Ik weet nou niet of de bewoners echt vrolijk worden van Anouk, maar ach dan hebben ze weer een beetje contact met de buitenwereld gehad. Ben benieuwd.

groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_211261
quote:
op 10-30-1999 om 12:59 PM schreef smallsister het volgende:
HAHAHAHA, Ik weet dat ik dit eigenlijk niet mag zeggen, maar ik lig echt krom.....

HAHAHA kranD?? kranD?? kranD?? HAHAHAHAHA

Ha, ha, ha! Wat dom! Vier keer HA met hoofdletters gevolgd door een komma en dan "Ik" beginnen met weer een hoofdletter!! Na een komma!!! Wat dom!! Wat dom!!

zaterdag 30 oktober 1999 @ 14:20:00 #11
228 Big Brother
is watching too
pi_211262
Volgende week komt de nieuwe CD van Anouk uit. Dat verklaart waarom Anouk inderdaad het BB-huis ingaat. Als het inderdaad zo is heeft ze toch wel een overeenkomst met Bianca: alles is te koop.
pi_211263
Goede promotie van haar CD, ze komt nou weer overal met haar naam in de krant. Als ze het bewust de wereld heeft in gebracht is het een goede marketingstrategie
pi_211264
Zitten de bewoners eigenlijk wel op Anouk te wachten? Ik heb ze nog nooit over haar gehoord.... Hadden ze misschien toch beter die "little green bag" vent nog een keer kunnen uitnodigen...
pi_211265
Als je een beetje weet hoe een en ander toegaat in de TV wereld, had je blind kunnen voorspellen dat het Anouk zou worden. Hele programma's met ook vaak buitenlandse artiesen worden op dezelfde wijze van artiesten voorzien. ENDEMOL heeft daar zelfs mensen voor in vaste dienst. Patrick G. is er bijvoorbeeld een van.
pi_211266
Maken ze zeker meteen een videoclip met bb leden als achtergrondkoor?Ze hebben daar toch al ervaring in.

Niets mag, alles moet, als het maar leuk is.

oo aa
pi_211267
Wat lullen jullie nou 5 uur show!!
Beetje stil blijven staan in de tijd??
Is er al lang niet meer Rtl live bedoelie misschien!! snugger!!
Ik las het pas vandaag 30-10 op tv (net 5) dat anouk komt!!
Ik vind het wel tof met haar nieuw nummer!!
Bianca baalt dat ze weg is want dat wordt
rocken!!!!!!!!oftewel lets boogie!!!
pi_211268
quote:
op 10-30-1999 om 10:30 AM schreef tanjalies het volgende:

nee hoor niet mee eens er was geen naam genoemt door ber van der veer

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_211269
Ik heb er van genoten van haar bezoek (NOT), via de streams heb ik gezien hoe Anoek lekker onzinnig met de bewoners zat te ijlen over niets.
Ze paste in bepaalde opzichten er goed bij de bewoners (leeeghoofd). Als VOO nog een keer zo'n lekker onbelangrijk mens uitnodigd dan geloof ik dat ik niet BB niet meer zo zal volgen (merk dat het nu al afneemt).

Voor Smallsister: het houdt niet op he dat gezeur van jou over dees en tees. Wel eens van tikfouten gehoord?

fake a dream
pi_211270
heeft anouk ook nog gezongen???
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 23:34:00 #20
593 sjak
Juffie Bloem
pi_211271
Kimmie,
Ik zie jou altijd behoorlijk negatief reageren en vraag me af waarom kijk je eigenlijk?
Ik zal het wel niet snappen hoor....
Lekker douchen!
  zondag 31 oktober 1999 @ 13:25:00 #21
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_211272
Hahaha, is het wel een kwestie van snappen. Maar feit is dat ik sneller reageer als iets mij niet zint dan wanneer ik ergens van zit te genieten. Maar over Anouk, ik baal er zo van dan VOO dat bac to basic zo vaak verziekt, al dat geslijm van VOO. Daarnaast vind ik Anouk ook niet de helderste en beste muzikante die ik ken.

Om het positief af te sluiten, ik vind dit FOK gebeurden wel heel goed, ik volg dit beter dan de uitzendingen omdat het verschillende inzichten verschaft en dat kan ik zeeeer waarderen.

fake a dream
  zondag 31 oktober 1999 @ 13:39:00 #22
1393 Superman
Ready for Take-off
pi_211273
Maar goed heeft Anouk nou nog gezongen en erger nog werd ze op gitaar begeleid door Ruud...
Groove is in the Heart
pi_211274
Had ze haar hond mee? Houd Bart wel van honden dan?
pi_211275
ze heeft volgens mij helemaal niet gezongen als dat niet zo is , zou dat behoorlijk slap zijn waarom komt ze dan , konden ze net zo goed en onbekend persoon uitnodigen , maar ja who cares? eigenlijk wel jammer , vind het wel een cool nummer , die nieuwe van haar
Some people tell me I need help . Some people can fuck off and go to hell. Cypres Hill - illusions

FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 oktober 1999 @ 13:53:00 #25
862 Arcee
Look closer
pi_211276
quote:
eindelijk is het bekend,anouk gaat in het bb huis zingen.het stond vanmorgen in de krand.

quote:
HAHAHAHA, Ik weet dat ik dit eigenlijk niet mag zeggen, maar ik lig echt krom.....HAHAHA kranD?? kranD?? kranD?? HAHAHAHAHA

quote:
Ha, ha, ha! Wat dom! Vier keer HA met hoofdletters gevolgd door een komma en dan "Ik" beginnen met weer een hoofdletter!! Na een komma!!! Wat dom!! Wat dom!!

LOL!! Zeiken over spelfouten RULES!!

---------------------------------
"If assholes could fly this forum would be an airport"

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')