abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:35:20 #26
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57083582
Alle aanslagen worden gepleegd door mensen.

En nu?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_57083616
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:32 schreef Floripas het volgende:

[..]

Enig idee hoeveel slachtoffers er vallen door terrorisme?
teveel
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_57083634
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:35 schreef Yildiz het volgende:
Alle aanslagen worden gepleegd door gelovige mensen.

En nu?
typo hersteld

uitzonderingen daargelaten...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_57083737
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

teveel
En hoeveel van die teveel zijn Moslims en hoeveel niet? Doe eens opzoeken.....komop je weet hoe google werkt mag ik hopen?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_57083780
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En hoeveel van die teveel zijn Moslims en hoeveel niet? Doe eens opzoeken.....komop je weet hoe google werkt mag ik hopen?

je hebt mn antwoord... teveel... als het antwoord je niet zint of je wilt het aanvullen be my quest maar ik ben je marionet niet
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:44:24 #31
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57083792
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

De meeste slachtoffers zijn ook moslims.
Dan vind ik het toch wel heel nobel van onze islambashers dat ze zich daar zo druk over maken.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57083838
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:43 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

je hebt mn antwoord... teveel... als het antwoord je niet zint of je wilt het aanvullen be my quest maar ik ben je marionet niet
Jij beweert net glashard dat het aantal Moslims onder de slachtoffers wel meevalt......aangezien ik vrij zeker meen te weten dat het niet wel meevalt wil ik graag wat cijfertjes zien die je gelijk bewijzen. Lijkt me vrij redelijk en ernstig aan te raden als je je geloofwaardigheid wil behouden.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 16:47:25 #33
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57083869
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

typo hersteld

uitzonderingen daargelaten...
Behóórlijk veel uitzonderingen ja.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 20:00:17 #34
148362 Ferdie88
Fuck the Norm
pi_57088002
Snap je trouwens ook niet, dat ze hun eigen volk opblazen om een standpunt te maken. Net zoiets als Greenpeace walvissen op gaat blazen, om een standpunt bij de jagers te gaan maken
Hallowed be my name
pi_57093458
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:47 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Behóórlijk veel uitzonderingen ja.
timmothy mc veigh of hoe hete die gek en verder? noem er eens een stuk of 5 dat moet gezien jouw reactie geen enkel probleem vormen... ben benieuwd
pi_57093585
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Jij beweert net glashard dat het aantal Moslims onder de slachtoffers wel meevalt......aangezien ik vrij zeker meen te weten dat het niet wel meevalt wil ik graag wat cijfertjes zien die je gelijk bewijzen. Lijkt me vrij redelijk en ernstig aan te raden als je je geloofwaardigheid wil behouden.
begrijpelijk lezen is te moeilijk? ik poste toch zeer zeker dat ik dacht dat dat wel meeviel. voel je vrij om mijn gedachtes weg te nemen maar ik ga toch echt niet opzoeken voor je... voel je vrij om zelf te googlen
pi_57097321
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

begrijpelijk lezen is te moeilijk? ik poste toch zeer zeker dat ik dacht dat dat wel meeviel. voel je vrij om mijn gedachtes weg te nemen maar ik ga toch echt niet opzoeken voor je... voel je vrij om zelf te googlen
Lul niet. Je dacht niet, je beweerde. En je beweerde klinkklare onzin, wees een man en geef je ongelijk toe of bewijs het tegendeel met cijfers waar ik niet omheen kan. De eerste google-hit die ik krijg bewijst dat er meer westerlingen cq Joods/Christelijken omkomen door of pinda's of blikseminslagen of rendieren en herten dan door terrorisme, terwijl dat bij moslims in de verste verte niet het geval is......

Komop, wees een man.......
pi_57097375
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Lul niet. Je dacht niet, je beweerde. En je beweerde klinkklare onzin, wees een man en geef je ongelijk toe of bewijs het tegendeel met cijfers waar ik niet omheen kan. De eerste google-hit die ik krijg bewijst dat er meer westerlingen cq Joods/Christelijken omkomen door of pinda's of blikseminslagen of rendieren en herten dan door terrorisme, terwijl dat bij moslims in de verste verte niet het geval is......

Komop, wees een man.......
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:17 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

tegenwoordig? volgens mij staan ze al tientallen jaren op de absolute nr 1 als het gaat om de hoeveelheid aanslagen als ook de slachtoffers
[..]

oh jah joh ? goh ik dacht dat het aantal moslims wel meeviel in aanslagen zoals 9/11 ook worden er talloze niet gelovigen en anders gelovigen getroffen ik denk zelfs meer dan moslims...
nee dus... ik zeg niet dat ik ongelijk heb zeg niet dat jij gelijk hebt/had ik zei dat ik het DACHT en jij poste dat ik het glashard beweerde
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

pi_57097520
Mooi, geef dan in ieder geval toe dat je verkeerd dacht en dat je beweringen vanuit die verkeerde gedachte dus klinkklare bullshit zijn. Dank je en goede nacht verder
pi_57097550
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mooi, geef dan in ieder geval toe dat je verkeerd dacht en dat je beweringen vanuit die verkeerde gedachte dus klinkklare bullshit zijn. Dank je en goede nacht verder
nee hoor... ik heb jouw bron dan wel google hit nog niet gezien... ik geef alleen aan dat ik niet op jouw commando ga zoeken en dat ik de woorden die jij me in de mond legt niet heb gepost... wel geef ik aan dat ik mogelijk ongelijk heb. bedankt dat je hierbij bevestigd dat je inderdaad moeite hebt met begrijpelijk lezen.

ik wens jou ook een goede nacht hoor
pi_57097567
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:45 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee hoor... ik heb jouw bron dan wel google hit nog niet gezien... ik geef alleen aan dat ik niet op jouw commando ga zoeken en dat ik de woorden die jij me in de mond legt niet heb gepost... wel geef ik aan dat ik mogelijk ongelijk heb. bedankt dat je hierbij bevestigd dat je inderdaad moeite hebt met begrijpelijk lezen.

ik wens jou ook een goede nacht hoor
Oftewel je weet dat je ongelijk hebt, maar ben te laf om dit te erkenen.

En nu echt
pi_57097577
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Oftewel je weet dat je ongelijk hebt, maar ben te laf om dit te erkenen.

En nu echt
nee ik wacht op jouw bron
pi_57099011
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 16:35 schreef Yildiz het volgende:
Alle aanslagen worden gepleegd door mensen.

En nu?
Dat je ze nog mensen durft te noemen.
pi_57099017
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 13:19 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Probeer je nu verkapt de Islam te bashen? We hebben allemaal dezelfde hersencapaciteit, alleen wij bepalen zelf hoe we die benutten.
Eerlijk gezegd ga ik daar steeds meer aan twijfelen.
pi_57099019
quote:
Op zondag 2 maart 2008 07:06 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd ga ik daar steeds meer aan twijfelen.

Is natuurlijk schandelijk dit, nergens respect meer voor
† The 3 Kings †
pi_57099047
Respect voor terroristen is voor mij een brug te ver.
pi_57099129
weer een nieuwe zelfmoord aanslag in Pakistan, deze keer 2 doden en 20 gewonden.

http://www.paktribune.com/news/index.shtml?197981

http://www.presstv.ir/detail.aspx?id=45393§ionid=351020401
-
  zondag 2 maart 2008 @ 08:02:04 #48
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 2 maart 2008 @ 08:10:25 #49
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_57099150
quote:
Op zondag 2 maart 2008 07:01 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dat je ze nog mensen durft te noemen.
Dat dus.....
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_57102671
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:48 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee ik wacht op jouw bron
Eerste google-hit:

http://216.239.59.104/search?q=cache:FRxS8Q1mHAkJ:www.cato.org/pubs/regulation/regv27n3/v27n3-5.pdf%2Blikelihood%2Bof%2Bgetting%2Bkilled%2Bin%2Bterrorist%2Battack&hl=en&ct=clnk&cd=10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')