abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57100751
Leeftijd is maar een getal. Zeker voor sex maakt het niets uit...verliefdheid is lastiger. Jullie verschillen erg veel, vraag alleen eens wat voor muziek hij leuk vind, wat hij doet in het weekend, etc, etc.

Maar als jullie het beiden willen, waarom niet?
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  zondag 2 maart 2008 @ 13:17:17 #127
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_57102560
Grote kans dat ie wel een keer wil neucken ts
  zondag 2 maart 2008 @ 13:46:00 #128
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_57103157
quote:
Op zondag 2 maart 2008 08:36 schreef housewous het volgende:

Meisjes van 19 zijn helemaal niet interessant voor een 30+ (over het algemeen he) laat staan voor een -50 er.

behalve voor mensen die zelf ook niet helemaal 100% zijn, zoals tiesto
die vindt het wel makkelijk dat dat kleine meisje nog geen eigen leven heeft.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  zondag 2 maart 2008 @ 13:48:37 #129
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_57103211
oja, ts, ik hoop dat ie je kankerhard naait
dus eerst neuken en dat ie je daarna 50 euro geeft om je bek dicht te houden zodat ie niet naar jouw onzin hoeft te luisteren.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_57105921
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:15 schreef X-X-X-X-X het volgende:

[..]

1.5 maand Gast, ik heb genoeg gesprekken gehad met hem. En tja, hij behoort tot de intellectuele elite van Nederland ja. Trek je conclusie.

Maar goed, ik weet dat (gelijkwaardigheid in een relatie). Wat ik al herhaaldelijk roep: emoties/gevoelens/irrationeel. Maar, daarom.... Zou ik gewoon, op een gegeven moment, eerlijk voor uitkomen dat ik bepaalde gevoelens over hem heb? Dat is mijn kernvraag.
Als jullie beide vrijgezel zijn zou je dat kunnen doen.
pi_57110664
Damn wat is TS een kneus. Typisch zo'n meisje dat heel intelligent probeert over te komen, maar waar je gigantisch snel doorheen prikt.

Ik zie je alleen maar suffe replies posten waarmee je goeie vragen/opmerkingen van anderen tracht te ontwijken.

Fok dit, je bent een hoax
pi_57124102
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:17 schreef z0mg het volgende:
Damn wat is TS een kneus. Typisch zo'n meisje dat heel intelligent probeert over te komen, maar waar je gigantisch snel doorheen prikt.

Ik zie je alleen maar suffe replies posten waarmee je goeie vragen/opmerkingen van anderen tracht te ontwijken.

Fok dit, je bent een hoax
Boehoehoe. Jankerds.
  maandag 3 maart 2008 @ 12:46:17 #133
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_57124525
Wat houdt je nou tegen om het niet te doen...?
Zijn dochter...? Of het leeftijdsverschil?

Als je hem nou echt leuk vindt, moet je er gewoon voor gaan. nee heb je, ja kun je krijgen..

En de rest volgt vanzelf. Niet van te voren scenario's bedenken, maar achteraf kijken hoe het uitpakt..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_57125299
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:12 schreef Caesu het volgende:
haha kansloos.
let wel even op: als hij een boot of plezierjacht heeft, zou ik niet met hem in zee gaan.
Als ie geen boot of plezierjacht heeft al helemaal niet, anders moet je zwemmen.
Sanity is (not) statistical
  maandag 3 maart 2008 @ 14:41:18 #135
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57126948
Doe lekker wat je niet laten kan..
There is no rehab for stupidity.
  maandag 3 maart 2008 @ 15:18:16 #136
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_57127751
quote:
Op maandag 3 maart 2008 14:41 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Doe lekker wat je niet laten kan..
Je vergeet: "En val ons er niet mee lastig!"

Wat een ***-topic maar ik hoop dat als ik 50 ben er nog steeds meisjes van 19 zijn die er ook zo over denken!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_57127970
quote:
weet namelijk niet of hij mij per definitie zou afwijzen vanwege mijn leeftijd.
Tuurlijk niet!

Ik durf gerust te stellen dat élke man van 50 wil neuken met een meid van 20!
Mits je er gewoon redelijk goed uit ziet en niet een of andere dikke vatsige zeug bent dan uiteraard

pi_57128165
Hij ziet je niet staan denk ik zo. Misschien een keer neukvoer, maar dat is dan ook alles.
pi_57149685
ehmm lekker kort door de bocht allemaal.
ik zal ook eens een beetje normaal antwoord geven.

ten eerste is het leeftijdverschil zo enorm dat jullie in totaal verschillende fases van je leven zit. jij wilt nog iedere zaterdag stappen hij waarschijnlijk niet. niet meteen in de verdediging springen als hij dat wel wilt, want het is maar een voorbeeld. de interesses liggen door het leeftijdverschil te ver van elkaar.

ten tweede. is het verliefd zijn op uiterlijk, dus lust? of gaat het ook om het innerlijk? ik denk uit je verhaal te horen het eerste. als het om lust gaat en hij wil het ook, dan zou ik zeggen, heb seks met hem en laat het hierbij.
als het innerlijk is, moet je gewoon nagaan of je je hele jeugd op wilt geven voor iemand die die dus al allemaal heeft meegemaakt.
houd er wel rekening mee dat je omgeving in het laatste geval heel slecht gaat reageren op je relatie. als het dus serieus wordt, zal idereen tegen zijn en heb je dat ervoor over. besef ook dat je op je 19de nog niet weet wat je wilt. je bent nu aan het ontdekken wat je niet wilt en dan houd je op een gegeven moment over waar je wel gelukkig van wordt.
je zit in een experimentele fase en hij heeft dat al gehad. hij weet wat hij wil en ik weet niet hoe hij gaat reageren. ik weet wel dat je altijd leuke/lekkere/knappe mensen tegen blijft komen in je leven. je hoeft ze niet allemaal te neuken. het is altijd een keuze die je maakt.

ik weet wel dat als ik (ik ben nu 31) en je zou op mij af komen, ik je zeker niet zou willen, ook al ben je de mooiste/leukste en intelligentste vrouw die ik ooit heb gezien. ik zou je juist hierom in je waarde laten en tegen je zeggen dat je lekker moet genieten van je jeugd en het erbij hoort dat je op je plaat moet gaan. ik zou je vrijheid niet van je af kunnen nemen....

succes
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:39:05 #140
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57149850
quote:
ik weet wel dat als ik (ik ben nu 31) en je zou op mij af komen, ik je zeker niet zou willen, ook al ben je de mooiste/leukste en intelligentste vrouw die ik ooit heb gezien. ik zou je juist hierom in je waarde laten en tegen je zeggen dat je lekker moet genieten van je jeugd en het erbij hoort dat je op je plaat moet gaan. ik zou je vrijheid niet van je af kunnen nemen....
Ja, vast wel
There is no rehab for stupidity.
pi_57150268
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Ja, vast wel [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ehmm mijn stelling is dat je bepaalde mensen in je leven tegen komt met een rede. ik spreek gewoon uit ervaring dat ik zoiets niet zou willen en dan laat ik de ander zeker in haar waarde.

wat heb je aan een knap neukertje als je weet dat zoiets niet voor je zal werken? ik ben ook niet van de one-night stands, maar jij waarschijnlijk wel aan je reactie te zien....
pi_57151405
Heeft ie zn rimpelige zweetlul nu al in je kutje gestoken
pi_57152527
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heeft ie zn rimpelige zweetlul nu al in je kutje gestoken
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:03:38 #144
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_57152804
Ik wist wel wat ik zou zeggen als gescheiden 50 jarige.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_57156543
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Je kent hem 1,5 maand en dan al roepen dat hij intelligent is? Hij doet zich zo voor en door zijn levenservaring zal dat ook zo lijken.

En wat Copycat al zei: waar ken je hem van?

Kijk, ik kan natuurlijk net als de rest de moraalridder uit gaan hangen, maar ik weet wel zeker dat de mannen die hier nu het hardste gadverdamme roepen op hun 47ste wel graag een mied van een jaar of 20 in hun bed willen.

Bedenk wel dat een man van 47 nooit een gelijkwaardige relatie met iemand van 19 kan hebben, al is het alleen maar door de levenservaring.

En die dochter is waarschijnlijk ook nog een obstakel.
Dat schrijf je toch met een t?
pi_57159609
Oudere mannen .

Maar even serieus. Als jij pas 19 bent zou ik het proberen te vergeten.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:53:57 #147
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57159707
je hebt psychische hulp nodig of gewoon een flinke klap tegen het hoofd
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2008 @ 21:54:45 #148
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57159736
quote:
Op zondag 2 maart 2008 15:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als jullie beide vrijgezel zijn zou je dat kunnen doen.
Als...

Verder geloof ik niet zo dat dit meiske 19 is
Ze doet zich voor als puber , misschien wil ze een leuk boek schrijven namens de partij voor vrijheid
pi_57161564
Zojuist dit topic doorgelezen.
In ieder geval, wat mij betreft geen serieus advies als er niet meer info komt.
Zoals scrub_nurse zegt:
quote:
hoe vaak en in welke situaties zie je hem? is hij je "meerdere"? is hij iemand die je viavia kent en op "verjaardagen" ziet? zie je hem prive? kom je bij hem thuis?
allemaal dingen die ik zou willen weten om de situatie beter in te schatten.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:07:52 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57162293
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 10:01 schreef Maeghan het volgende:
Hm. Of die man is gewoon al dood en diepgevroren (-50).
Whehehe.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')