quote:Op zondag 2 maart 2008 08:36 schreef housewous het volgende:
Meisjes van 19 zijn helemaal niet interessant voor een 30+ (over het algemeen he) laat staan voor een -50 er.
Als jullie beide vrijgezel zijn zou je dat kunnen doen.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:15 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
1.5 maandGast, ik heb genoeg gesprekken gehad met hem. En tja, hij behoort tot de intellectuele elite van Nederland ja.
Trek je conclusie.
Maar goed, ik weet dat (gelijkwaardigheid in een relatie). Wat ik al herhaaldelijk roep: emoties/gevoelens/irrationeel. Maar, daarom.... Zou ik gewoon, op een gegeven moment, eerlijk voor uitkomen dat ik bepaalde gevoelens over hem heb? Dat is mijn kernvraag.
Boehoehoe.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:17 schreef z0mg het volgende:
Damn wat is TS een kneus. Typisch zo'n meisje dat heel intelligent probeert over te komen, maar waar je gigantisch snel doorheen prikt.
Ik zie je alleen maar suffe replies posten waarmee je goeie vragen/opmerkingen van anderen tracht te ontwijken.
Fok dit, je bent een hoax
Als ie geen boot of plezierjacht heeft al helemaal niet, anders moet je zwemmen.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:12 schreef Caesu het volgende:
haha kansloos.
let wel even op: als hij een boot of plezierjacht heeft, zou ik niet met hem in zee gaan.
Je vergeet: "En val ons er niet mee lastig!"quote:
Tuurlijk niet!quote:weet namelijk niet of hij mij per definitie zou afwijzen vanwege mijn leeftijd.
Ja, vast welquote:ik weet wel dat als ik (ik ben nu 31) en je zou op mij af komen, ik je zeker niet zou willen, ook al ben je de mooiste/leukste en intelligentste vrouw die ik ooit heb gezien. ik zou je juist hierom in je waarde laten en tegen je zeggen dat je lekker moet genieten van je jeugd en het erbij hoort dat je op je plaat moet gaan. ik zou je vrijheid niet van je af kunnen nemen....
ehmm mijn stelling is dat je bepaalde mensen in je leven tegen komt met een rede. ik spreek gewoon uit ervaring dat ik zoiets niet zou willen en dan laat ik de ander zeker in haar waarde.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja, vast wel [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heeft ie zn rimpelige zweetlul nu al in je kutje gestoken
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je kent hem 1,5 maand en dan al roepen dat hij intelligent is? Hij doet zich zo voor en door zijn levenservaring zal dat ook zo lijken.
En wat Copycat al zei: waar ken je hem van?
Kijk, ik kan natuurlijk net als de rest de moraalridder uit gaan hangen, maar ik weet wel zeker dat de mannen die hier nu het hardste gadverdamme roepen op hun 47ste wel graag een mied van een jaar of 20 in hun bed willen.
Bedenk wel dat een man van 47 nooit een gelijkwaardige relatie met iemand van 19 kan hebben, al is het alleen maar door de levenservaring.
En die dochter is waarschijnlijk ook nog een obstakel.
Als...quote:Op zondag 2 maart 2008 15:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als jullie beide vrijgezel zijn zou je dat kunnen doen.
quote:hoe vaak en in welke situaties zie je hem? is hij je "meerdere"? is hij iemand die je viavia kent en op "verjaardagen" ziet? zie je hem prive? kom je bij hem thuis?
allemaal dingen die ik zou willen weten om de situatie beter in te schatten.
Whehehe.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:01 schreef Maeghan het volgende:
Hm. Of die man is gewoon al dood en diepgevroren (-50).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |