ik vind het wel interessant of hier nog een soort van psychologische redenatie achter steekt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mannen van 80 zijn inhoudelijk nóg interessanter
Maar goed, probeer vooral 20 jaar van je leven over te slaan door mee te liften op een oude vent ipv zelf levenservaring opdoen
Je praat als een ongelofelijke muts trouwens zegAdvies is jou niet gegund
Ik meen eens een onderzoek gelezen te hebben waaruit bleek dat mannen (van 14 tot 100) meisjes van een jaar of 17 (puur op lichamelijk gebied) het aantrekkelijkst vinden. Scary, nietwaar?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:
Kijk, ik kan natuurlijk net als de rest de moraalridder uit gaan hangen, maar ik weet wel zeker dat de mannen die hier nu het hardste gadverdamme roepen op hun 47ste wel graag een mied van een jaar of 20 in hun bed willen.
Denk het niet, integendeel zelfs, je maakt jezelf er compleet onaantrekkelijk mee door je kut op te offeren aan een letterlijk en figuurlijk ouwe lulquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:45 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik vind het wel interessant of hier nog een soort van psychologische redenatie achter steekt.
je hebt ze natuurlijk die op een rolstoel meeliften in de hoop de erfenis op te strijken.
maar zou het ook een (onderbewuste) poging kunnen zijn om jaloezie op te wekken bij leeftijdsgenoten wat dan weer een dubbel gewild gevoel geeft?
verder natuurlijk het bekende vader- electracomplex/de bernfeld factor.
ja maar het ging er mij om wat er in het hoofd van zo iemand afspeelt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Denk het niet, integendeel zelfs, je maakt jezelf er compleet onaantrekkelijk mee door je kut op te offeren aan een letterlijk en figuurlijk ouwe lul
1) hij gaat niet eens met pensioenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
1) lijkt me geen toeval. meeste 20jarige vrouwen vallen niet op iemand die bijna met pensioen gaat.
2) waarom inhoudelijk interessanter?
3) ja jij bent interessant om te neuken. Zo'n jong ding vinden ze best vleiend.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:44 schreef jaha het volgende:
Nou gewéldig. Een paar dagen geleden een meisje (van 18) ontmoet die me VEEL TE OUD vond. En ik ben 27
Om eerlijk te zeggen: Ik vind het fijn voor je dat je verliefd bent; maar wees realistisch: Als jullie bijv. kinderen krijgen dan hebben ze een heel erg oude vader. Dat is niet prettig. Bovendien is er een enorm verschil in levenservaring. Dat kun je niet zomaar onder tafel vegen: toen ik een jaar in Israel had gewoond was iedereen op de universiteit (hoewel ze misschien ouder waren) toch eigenlijk nog maar kinds...
Nee hoor, jongens van mijn leeftijd vind ik niet onvolwassen of iets dergelijks. Daar voel ik mij ook tot aangetrokken. Het zijn zeer intelectuele jongens/levensgenieters (in mijn omgeving).quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kan allemaal over algemeen misschien zo zijn, en iemand als jij zal vást jongens van jouw leeftijd 'onvolwassen' vinden. Maar je bent zelf net zo oud, en je zit nou eenmaal in die leeftijdsfase en die kan je niet overslaan door aan te klampen bij een 50 jarige.
Maar goed, neuk 'm for all i care, zal hij leuk vinden, kan ie lekker opscheppen over jonge chickie dat ie heeft gescoord en kan jij er over 5 jaar ofzo er spijt van hebben. Kom er zelf maar lekker achter. Probeer voor de gein ook een relatie, kan je er achter komen dat alles wat jij nog wilt doen hij geen puf meer voor heeft omdat ie toch eigenlijk best wel oud is. En ja ik weet waar ik over praat wdb.
Niet dat jij wilt luisteren, want je bent zo mutserig als een georgina verbaan
Leg mij dat eens uit.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je vergeet overboord gooien van zelfrespect
1.5 maandquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je kent hem 1,5 maand en dan al roepen dat hij intelligent is? Hij doet zich zo voor en door zijn levenservaring zal dat ook zo lijken.
En wat Copycat al zei: waar ken je hem van?
Als hij je neukt heeft dat 0,0 te maken met wie je bent, als jij een wegwerpbaar-plekje-om-kwakje-kwijt-te-kunnen wilt zijn, prima... maar getuigd van weinig zelfrespectquote:
Vertel mij even waarom het kansloos is? Ik weet dat je simpele dingen wil typen. Ik vraag mij af waarom. Voelen jullie op je ego getrapt dat een meisje van 19 meer emoties kan voelen voor man van 50?quote:Op zondag 2 maart 2008 00:12 schreef Caesu het volgende:
haha kansloos.
let wel even op: als hij een boot of plezierjacht heeft, zou ik niet met hem in zee gaan.
Oh, soms is het niet erg om lustobject te zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als hij je neukt heeft dat 0,0 te maken met wie je bent, als jij een wegwerpbaar-plekje-om-kwakje-kwijt-te-kunnen wilt zijn, prima... maar getuigd van weinig zelfrespect
ja jezus ben je nou lomp of doe je alsof. Je wil alleen maar horen dat wij het fantastisch vinden allemaal ofzo.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:00 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
1) hij gaat niet eens met pensioenDat is het mooie eraan.
2) ... weet je zelf ook wel...
3) Daar ben ik helaas van bewust.
Maar lieve zeikerd, aangezien jij je frustraties hier post vanwege jouw nare verleden omtrent dit onderwerp.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als hij je neukt heeft dat 0,0 te maken met wie je bent, als jij een wegwerpbaar-plekje-om-kwakje-kwijt-te-kunnen wilt zijn, prima... maar getuigd van weinig zelfrespect
Die heeft je leren pijpen voor een voldoende op geschiedenis?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
JaWaar val ik op oude mannen, dit is de tweede keer. Eerst was mijn geschiedenisdocent op de middelbare school, alleen die was 58.
Ja...quote:Op zondag 2 maart 2008 00:20 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
ja jezus ben je nou lomp of doe je alsof.
quote:Op zondag 2 maart 2008 00:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die heeft je leren pijpen voor een voldoende op geschiedenis?
je zegt zelf kansloos een post erbovenquote:Op zondag 2 maart 2008 00:17 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Vertel mij even waarom het kansloos is? Ik weet dat je simpele dingen wil typen. Ik vraag mij af waarom. Voelen jullie op je ego getrapt dat een meisje van 19 meer emoties kan voelen voor man van 50?Zo ja, hier
Lieve doos,quote:Op zondag 2 maart 2008 00:21 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Maar lieve zeikerd, aangezien jij je frustraties hier post vanwege jouw nare verleden omtrent dit onderwerp.
Zou ik voor mijn gevoelens (en niet dat ik op zich best wil neuken) moeten uitkomen? In een later stadium. Dat is mijn kernvraag namelijk. Jij loopt weer over andere zaken te mekkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |