abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57095518
Kan allemaal over algemeen misschien zo zijn, en iemand als jij zal vást jongens van jouw leeftijd 'onvolwassen' vinden. Maar je bent zelf net zo oud, en je zit nou eenmaal in die leeftijdsfase en die kan je niet overslaan door aan te klampen bij een 50 jarige.

Maar goed, neuk 'm for all i care, zal hij leuk vinden, kan ie lekker opscheppen over jonge chickie dat ie heeft gescoord en kan jij er over 5 jaar ofzo er spijt van hebben. Kom er zelf maar lekker achter. Probeer voor de gein ook een relatie, kan je er achter komen dat alles wat jij nog wilt doen hij geen puf meer voor heeft omdat ie toch eigenlijk best wel oud is. En ja ik weet waar ik over praat wdb.

Niet dat jij wilt luisteren, want je bent zo mutserig als een georgina verbaan
pi_57095560
Nou gewéldig. Een paar dagen geleden een meisje (van 18) ontmoet die me VEEL TE OUD vond. En ik ben 27

Om eerlijk te zeggen: Ik vind het fijn voor je dat je verliefd bent; maar wees realistisch: Als jullie bijv. kinderen krijgen dan hebben ze een heel erg oude vader. Dat is niet prettig. Bovendien is er een enorm verschil in levenservaring. Dat kun je niet zomaar onder tafel vegen: toen ik een jaar in Israel had gewoond was iedereen op de universiteit (hoewel ze misschien ouder waren) toch eigenlijk nog maar kinds...
pi_57095577
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mannen van 80 zijn inhoudelijk nóg interessanter

Maar goed, probeer vooral 20 jaar van je leven over te slaan door mee te liften op een oude vent ipv zelf levenservaring opdoen

Je praat als een ongelofelijke muts trouwens zeg Advies is jou niet gegund
ik vind het wel interessant of hier nog een soort van psychologische redenatie achter steekt.
je hebt ze natuurlijk die op een rolstoel meeliften in de hoop de erfenis op te strijken.
maar zou het ook een (onderbewuste) poging kunnen zijn om jaloezie op te wekken bij leeftijdsgenoten wat dan weer een dubbel gewild gevoel geeft?
verder natuurlijk het bekende vader- electracomplex/de bernfeld factor.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57095600
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:

Kijk, ik kan natuurlijk net als de rest de moraalridder uit gaan hangen, maar ik weet wel zeker dat de mannen die hier nu het hardste gadverdamme roepen op hun 47ste wel graag een mied van een jaar of 20 in hun bed willen.
Ik meen eens een onderzoek gelezen te hebben waaruit bleek dat mannen (van 14 tot 100) meisjes van een jaar of 17 (puur op lichamelijk gebied) het aantrekkelijkst vinden. Scary, nietwaar?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_57095720
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:45 schreef Caesu het volgende:

[..]

ik vind het wel interessant of hier nog een soort van psychologische redenatie achter steekt.
je hebt ze natuurlijk die op een rolstoel meeliften in de hoop de erfenis op te strijken.
maar zou het ook een (onderbewuste) poging kunnen zijn om jaloezie op te wekken bij leeftijdsgenoten wat dan weer een dubbel gewild gevoel geeft?
verder natuurlijk het bekende vader- electracomplex/de bernfeld factor.
Denk het niet, integendeel zelfs, je maakt jezelf er compleet onaantrekkelijk mee door je kut op te offeren aan een letterlijk en figuurlijk ouwe lul
pi_57095854
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:50 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Denk het niet, integendeel zelfs, je maakt jezelf er compleet onaantrekkelijk mee door je kut op te offeren aan een letterlijk en figuurlijk ouwe lul
ja maar het ging er mij om wat er in het hoofd van zo iemand afspeelt.
dat het uiteindelijk niet het gewenste effect heeft, als mijn theorie al opgaat, is iets anders.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:57:34 #82
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_57095882
Gezellig topic!. Ik ben voor!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_57095967
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

1) lijkt me geen toeval. meeste 20jarige vrouwen vallen niet op iemand die bijna met pensioen gaat.
2) waarom inhoudelijk interessanter?
3) ja jij bent interessant om te neuken. Zo'n jong ding vinden ze best vleiend.
1) hij gaat niet eens met pensioen Dat is het mooie eraan.
2) ... weet je zelf ook wel...
3) Daar ben ik helaas van bewust.

pi_57096011
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:44 schreef jaha het volgende:
Nou gewéldig. Een paar dagen geleden een meisje (van 18) ontmoet die me VEEL TE OUD vond. En ik ben 27

Om eerlijk te zeggen: Ik vind het fijn voor je dat je verliefd bent; maar wees realistisch: Als jullie bijv. kinderen krijgen dan hebben ze een heel erg oude vader. Dat is niet prettig. Bovendien is er een enorm verschil in levenservaring. Dat kun je niet zomaar onder tafel vegen: toen ik een jaar in Israel had gewoond was iedereen op de universiteit (hoewel ze misschien ouder waren) toch eigenlijk nog maar kinds...

Tuurlijk, ik weet het. Het is ook vrij onrealistisch. Weet je Een mengvorm als fuckbuddy/filosoofmaatje => Perfect. Dat kan mijn streven nog zijn, dat is op zich realistisch.
pi_57096032
Je vergeet overboord gooien van zelfrespect
pi_57096104
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kan allemaal over algemeen misschien zo zijn, en iemand als jij zal vást jongens van jouw leeftijd 'onvolwassen' vinden. Maar je bent zelf net zo oud, en je zit nou eenmaal in die leeftijdsfase en die kan je niet overslaan door aan te klampen bij een 50 jarige.

Maar goed, neuk 'm for all i care, zal hij leuk vinden, kan ie lekker opscheppen over jonge chickie dat ie heeft gescoord en kan jij er over 5 jaar ofzo er spijt van hebben. Kom er zelf maar lekker achter. Probeer voor de gein ook een relatie, kan je er achter komen dat alles wat jij nog wilt doen hij geen puf meer voor heeft omdat ie toch eigenlijk best wel oud is. En ja ik weet waar ik over praat wdb.

Niet dat jij wilt luisteren, want je bent zo mutserig als een georgina verbaan
Nee hoor, jongens van mijn leeftijd vind ik niet onvolwassen of iets dergelijks. Daar voel ik mij ook tot aangetrokken. Het zijn zeer intelectuele jongens/levensgenieters (in mijn omgeving).

Mutserig als g. verbaan :'') Nee, jij verwacht zeker serieuze reactie terug van mij op stompzinnige wederreacties.

Maar goed, om wellicht wat duidelijker te zijn. Je hebt van die meisjes die geilen op hun hoogleraar e.d. Zoiets is het, alleen anders. Meer kan ik er niet over kwijt. Laten we duidelijk zijn: het zijn gevoelens (=irrationeel). Mijn verstand weet ook dat het volledig kansloos is . Maar tja, emoties he.
pi_57096140
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je vergeet overboord gooien van zelfrespect
Leg mij dat eens uit.
pi_57096142
haha kansloos.
let wel even op: als hij een boot of plezierjacht heeft, zou ik niet met hem in zee gaan.
pi_57096192
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Je kent hem 1,5 maand en dan al roepen dat hij intelligent is? Hij doet zich zo voor en door zijn levenservaring zal dat ook zo lijken.

En wat Copycat al zei: waar ken je hem van?
1.5 maand Gast, ik heb genoeg gesprekken gehad met hem. En tja, hij behoort tot de intellectuele elite van Nederland ja. Trek je conclusie.

Maar goed, ik weet dat (gelijkwaardigheid in een relatie). Wat ik al herhaaldelijk roep: emoties/gevoelens/irrationeel. Maar, daarom.... Zou ik gewoon, op een gegeven moment, eerlijk voor uitkomen dat ik bepaalde gevoelens over hem heb? Dat is mijn kernvraag.
pi_57096197
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:11 schreef X-X-X-X-X het volgende:

[..]

Leg mij dat eens uit.
Als hij je neukt heeft dat 0,0 te maken met wie je bent, als jij een wegwerpbaar-plekje-om-kwakje-kwijt-te-kunnen wilt zijn, prima... maar getuigd van weinig zelfrespect
pi_57096231
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:12 schreef Caesu het volgende:
haha kansloos.
let wel even op: als hij een boot of plezierjacht heeft, zou ik niet met hem in zee gaan.
Vertel mij even waarom het kansloos is? Ik weet dat je simpele dingen wil typen. Ik vraag mij af waarom. Voelen jullie op je ego getrapt dat een meisje van 19 meer emoties kan voelen voor man van 50? Zo ja, hier
pi_57096257
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:15 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Als hij je neukt heeft dat 0,0 te maken met wie je bent, als jij een wegwerpbaar-plekje-om-kwakje-kwijt-te-kunnen wilt zijn, prima... maar getuigd van weinig zelfrespect
Oh, soms is het niet erg om lustobject te zijn. En dat is kennelijk jouw gristelijke definitie van zelfrespect.
  zondag 2 maart 2008 @ 00:20:19 #93
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_57096270
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:00 schreef X-X-X-X-X het volgende:

[..]

1) hij gaat niet eens met pensioen Dat is het mooie eraan.
2) ... weet je zelf ook wel...
3) Daar ben ik helaas van bewust.

ja jezus ben je nou lomp of doe je alsof. Je wil alleen maar horen dat wij het fantastisch vinden allemaal ofzo.
als je niet eens een reactie op punt 2 wil geven. Want nee dat weet ik niet en ik ben serieus benieuwd.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_57096286
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:15 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Maar lieve zeikerd, aangezien jij je frustraties hier post vanwege jouw nare verleden omtrent dit onderwerp.

Zou ik voor mijn gevoelens (en niet dat ik op zich best wil neuken) moeten uitkomen? In een later stadium. Dat is mijn kernvraag namelijk. Jij loopt weer over andere zaken te mekkeren.
  † In Memoriam † zondag 2 maart 2008 @ 00:22:19 #95
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57096307
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef X-X-X-X-X het volgende:

[..]

Ja Waar val ik op oude mannen, dit is de tweede keer. Eerst was mijn geschiedenisdocent op de middelbare school, alleen die was 58.
Die heeft je leren pijpen voor een voldoende op geschiedenis?
pi_57096326
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:20 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

ja jezus ben je nou lomp of doe je alsof.
Ja...
pi_57096339
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:22 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Die heeft je leren pijpen voor een voldoende op geschiedenis?
Nee, ik was al de beste in klas.
pi_57096357
Heftige reacties hier. Stel je voor dat wat ik zeg bullshit is.
pi_57096362
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:17 schreef X-X-X-X-X het volgende:

[..]

Vertel mij even waarom het kansloos is? Ik weet dat je simpele dingen wil typen. Ik vraag mij af waarom. Voelen jullie op je ego getrapt dat een meisje van 19 meer emoties kan voelen voor man van 50? Zo ja, hier
je zegt zelf kansloos een post erboven
volgende keer zal ik je quoten dan maar weer.

en trouwens je bevestigt nu m'n theorietje van een stukje daar weer boven. thx
pi_57096379
quote:
Op zondag 2 maart 2008 00:21 schreef X-X-X-X-X het volgende:

[..]

Maar lieve zeikerd, aangezien jij je frustraties hier post vanwege jouw nare verleden omtrent dit onderwerp.

Zou ik voor mijn gevoelens (en niet dat ik op zich best wil neuken) moeten uitkomen? In een later stadium. Dat is mijn kernvraag namelijk. Jij loopt weer over andere zaken te mekkeren.
Lieve doos,

Ja, je moet voor die gevoelens uitkomen. Als hij werkelijk zo erudiet is (zoek maar op in woordenboek) zal hij het uit je hoofd praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')