Grim wel dan ?quote:
Precies. Compleet kansloos die zaak natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2008 21:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Grim wel dan ?![]()
Volgens mij gaan die advocaten ook nog wat geld uit z'n zakken kloppen om hem die zaak vervolgens te zien verliezen ...
In '96 was hier trouwens net hetzelfde aan de hand in België toen Jean-Marie Dedecker voor zijn judoploeg een Vlaamse koos om naar Atlanta te gaan ipv een hoger gerangschikte Waalse. Processen werden ingeroepen, Dedecker werd persona non grata in Wallonië, de politici legden druk op ... Maar het BOIC volgde Dedecker. En in Atlanta won die Ulla Werbrouck die hij selecteerde gewoon goud ...quote:Op maandag 14 april 2008 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies. Compleet kansloos die zaak natuurlijk.
En nog enige herseninhoud ookquote:Op maandag 14 april 2008 21:21 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Eens! In ieder geval niet zo een standaard-stem voor zwemsters.
Iedereen klopte Maaskant dus zo bijzonder is dat ook weer niet. Je ziet dat altijd dat wielrennen na een wedstrijd in dat wielerspel echt geen potten breken. Logisch ook.quote:Op maandag 14 april 2008 21:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Grim klopt Maaskant ? wie gaat er een dopingcontrole houden ?
Vooral na Parijs-Roubaix lijkt mij dat zelfs zéér logisch. Allicht deed alles pijn bij Maaskant vandaagquote:Op maandag 14 april 2008 21:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Iedereen klopte Maaskant dus zo bijzonder is dat ook weer niet. Je ziet dat altijd dat wielrennen na een wedstrijd in dat wielerspel echt geen potten breken. Logisch ook.
Ga f met je lijf en bovenarmen vooral , 150.000 keer schokken en ga dan een dag na ff hardfietsen.quote:Op maandag 14 april 2008 21:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die wielrenners doen nooit hun best op die fiets
Kan jij je connecties niet gebruiken voor meer tennis in HS ?quote:Op maandag 14 april 2008 21:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Iedereen klopte Maaskant dus zo bijzonder is dat ook weer niet. Je ziet dat altijd dat wielrennen na een wedstrijd in dat wielerspel echt geen potten breken. Logisch ook.
De komende paar dagen voelt ie het nog!quote:Op maandag 14 april 2008 22:11 schreef maril het volgende:
[..]
Ga f met je lijf en bovenarmen vooral , 150.000 keer schokken en ga dan een dag na ff hardfietsen.
Haha, was dat maar waar. Ik kan je Kees Jansma wel wat vragen, maar volgens mij heb je daar niet veel aan op tennisgebied en in relatie tot HSquote:Op maandag 14 april 2008 23:14 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Kan jij je connecties niet gebruiken voor meer tennis in HS ?
30 minuten Martin aan tafel zou een feest zijnquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haha, was dat maar waar. Ik kan je Kees Jansma wel wat vragen, maar volgens mij heb je daar niet veel aan op tennisgebied en in relatie tot HS
Trouwens, Haase was er laatst toch nog
Martin 1quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:04 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
30 minuten Martin aan tafel zou een feest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |