Ach, je hoeft toch helemaal niet achteruit, waar is dat nou voor nodigquote:Op zondag 2 maart 2008 22:25 schreef Maes het volgende:
Denk dan is zo'n merc ook wat voor mij? En kijk op marktplaats......................
Vind ik deze:
http://link.marktplaats.nl/151573661
Even de tekst lezen
Een jongetje is het daar, jij hebt een man van hem gemaaktquote:Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
Maes, kijk nou wat een mager bekkie Heer G hier nog had
Ik voer hem teveel
[ afbeelding ]
Wat zij zegtquote:Op zondag 2 maart 2008 22:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Een jongetje is het daar, jij hebt een man van hem gemaakt
Ik heb totaal geen ervaring met Hill's, Bob eet eukanuba.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:33 schreef Qwea het volgende:
Pfff, ik heb een vet groot vragenlijstje.
Iemand hier ervaring met voer van hill's ? Er bestaat voer voor artrose ; J/D van hill's, ben wel benieuwd wat hill's over het algemeen nou kost
Boeie joh, lekker mee doorgaanquote:Op zondag 2 maart 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
Oh sorry Q, ik ben weer eens te druk met mezelf bezig
Heb geen ervaring met Hills dus ik kan je er helaas niets zinnigs over zeggen.
Goed dat je al zo'n groot vragenlijstje hebt!
Ik heb Z/D van Hill's en dat is wel erg duur: 26 euro per 3 kilo, nu heb ik een klein hondje, dus ik kan het lijen, maar met een grote hond zoals die van jou........ Nu geloof ik wel dat Z/D iets duurder is dan de rest van Hills, omdat ze daar allerlei bewerkingen op loslaten om eiwitten af te breken, maar tis prijziger dan de frolic zullen we maar zeggen.......quote:Op zondag 2 maart 2008 22:33 schreef Qwea het volgende:
Pfff, ik heb een vet groot vragenlijstje.
Iemand hier ervaring met voer van hill's ? Er bestaat voer voor artrose ; J/D van hill's, ben wel benieuwd wat hill's over het algemeen nou kost
Een dronken engelse acteur no doubtquote:Op zondag 2 maart 2008 22:39 schreef conleche het volgende:
Meneer Maes lijkt op een Engels acteur, waar me de naam even van ontschoten is en meneer G. is een behoorlijk lekker ding![]()
En jullie zien er ook mooi uit!
En nou is het tijd dat ze een vader van hem maaktquote:Op zondag 2 maart 2008 22:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Een jongetje is het daar, jij hebt een man van hem gemaakt
Ik heb alles gezegd wat ik wilde zeggen in die discussie. Maar je hebt helemaal gelijk het is de logische volgende stap.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En nou is het tijd dat ze een vader van hem maakt![]()
Wie geeft me nog iets meer olie om op het vuur te flikkeren?
3 kiloquote:Op zondag 2 maart 2008 22:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb Z/D van Hill's en dat is wel erg duur: 26 euro per 3 kilo, nu heb ik een klein hondje, dus ik kan het lijen, maar met een grote hond zoals die van jou........ Nu geloof ik wel dat Z/D iets duurder is dan de rest van Hills, omdat ze daar allerlei bewerkingen op loslaten om eiwitten af te breken, maar tis prijziger dan de frolic zullen we maar zeggen.......
Ik heb Sam van de foto afgeknipt, die stond nog naast jou, omdat ze niet op internet wilquote:Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Een dronken engelse acteur no doubt![]()
Greys weet je nog dat Sam mij opgemaakt had daar? Ik heb sindsdien altijd een lijntje boven mijn wimpers omdat ik het zo mooi vond staan. Sam had daar die toverjurk aan of nie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |