abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 maart 2008 @ 21:48:59 #176
163650 Greys
pi_57113999
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Hij is bijna mooi van lelijkheid
Ja he? En heer G maar roepen dat wit het nieuwe zwart is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57114004
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:48 schreef nokwanda het volgende:
Perfect om er Spongebob figuurtjes op te schilderen
pi_57114012
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef Maes het volgende:
Ben erg benieuwd naar El Cheapo

Leuk Nok ik hou me aanbevolen. Ik wil er ook rozen op, echt, lijkt me vet (de juiste uitdrukking als ik een 12-jarig patientje in het ziekenhuis mag geloven
Mooi. Spreken we een keer af als je een vehicel hebt gevonden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 2 maart 2008 @ 21:49:46 #179
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_57114023
Cheapo heeft ook nog een zonnedakje en dat voor ¤ 700!! Ik vind het geweldig. Kleur is iets minder maar ach je mag niet klagen voor dat geld

Nok ik heb nog een opvoed vraagje, mag het??
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 maart 2008 @ 21:50:32 #180
163650 Greys
pi_57114042
Oh en op de achtergrond zie je 'Het Rode Gevaar' nog

Ach ja, hij kan nu zonder ergernis morgen weer naar zijn werk. En dat was de bedoeling, dat we dit weekend even snel iets anders zouden kopen dat rijdt. Nou, dat is gelukt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57114072
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja he? En heer G maar roepen dat wit het nieuwe zwart is
Alleen als het een foute mercedes of bmw is

Of groen...metallic groen zoals die bling bling turk in die auto laatst, naast ons bij het stoplicht.
I'm too sexy for my car
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 maart 2008 @ 21:52:24 #182
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_57114093
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:48 schreef nokwanda het volgende:
Perfect om er Spongebob figuurtjes op te schilderen
of My Little Pony's
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_57114095
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:49 schreef Maes het volgende:
Cheapo heeft ook nog een zonnedakje en dat voor ¤ 700!! Ik vind het geweldig. Kleur is iets minder maar ach je mag niet klagen voor dat geld

Nok ik heb nog een opvoed vraagje, mag het??
Tuurlijk, altijd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 maart 2008 @ 21:52:30 #184
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_57114098
Het rode gevaar is gedegradeerd en mag niet meer voor de garage staan?
Ow O+
pi_57114127
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:52 schreef Nonneke het volgende:

[..]

of My Little Pony's
Jazeker. Maar meer als het voor Greys zelf zou zijn.
Transformers zou dan ook wel weer iets zijn voor zo'n ding
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 maart 2008 @ 21:54:42 #186
163650 Greys
pi_57114148
Oh en Co, je vroeg wat hij hierna wil... nou... zoiets
Dat was dus eigenlijk nu al het plan, maar dan moesten we hem binnen 1 weekend kopen omdat de Porsche loopt te bokken, en dat vonden we iets te overhaast.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 maart 2008 @ 21:56:31 #187
163650 Greys
pi_57114188
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:52 schreef Maes het volgende:
Het rode gevaar is gedegradeerd en mag niet meer voor de garage staan?
Ja! Voor straf!
Plus het feit dat El Cheapo even schoon moest en de tuinslang vanuit de garage komt

Oh Nok, jij hebt het over foute Mercedes en kijk nou wat ik hierboven post, wat de volgende wordt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 2 maart 2008 @ 21:58:25 #188
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_57114248
en jij durft je daarin te vertonen ?
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zondag 2 maart 2008 @ 21:59:00 #189
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_57114272
Voor Nok, het stiefkind blijkt zelfs als ze hier in bad is geweest op zondagochtend thuis nog een keer in bad te gaan, haren te wassen en schone kleren aan te doen. (gehoord van de begeleiding) Ik heb haar dat vanochtend gevraagd en ook dingen gevraagd als vind je het hier vies of vind je het eng om hier in bad te gaan. Op dit alles zei ze nee. Ik heb gezegd dat ze niet 2x in bad hoeft en dat wij in het vervolg wel zaterdagavond badderen. Toen vroeg ik haar wat we dan vandaag gingen doen. Ze wilde thuis in bad dus is ze zo naar huis gegaan. Niet eens haar haren gekamd.
Heb ik het goed opgelost of had ik dwingender moeten zijn? Ik vind het zo moeilijk allemaal..................
Ow O+
pi_57114302
Gaaaaaf Greys
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57114373
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:59 schreef Maes het volgende:
Voor Nok, het stiefkind blijkt zelfs als ze hier in bad is geweest op zondagochtend thuis nog een keer in bad te gaan, haren te wassen en schone kleren aan te doen. (gehoord van de begeleiding) Ik heb haar dat vanochtend gevraagd en ook dingen gevraagd als vind je het hier vies of vind je het eng om hier in bad te gaan. Op dit alles zei ze nee. Ik heb gezegd dat ze niet 2x in bad hoeft en dat wij in het vervolg wel zaterdagavond badderen. Toen vroeg ik haar wat we dan vandaag gingen doen. Ze wilde thuis in bad dus is ze zo naar huis gegaan. Niet eens haar haren gekamd.
Heb ik het goed opgelost of had ik dwingender moeten zijn? Ik vind het zo moeilijk allemaal..................
imo heeft dwingen geen zin. Het punt is immers DAT ze gaat. En er is zo door de jaren heen ook al een boel ingesleten aan dingen waarvan jij en ik denken: huh???
Maar dat is erg lastig om dat er zo parttime even uit te krijgen. Zou dat dan wel ook bij de begeleiding aangeven zodat je niet later te horen krijgt dat ze niet verzorgd wordt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 maart 2008 @ 22:03:46 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57114395
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:59 schreef Maes het volgende:
Misschien vind ze het bad fijn?

Ik douche in het weekend 3x per dag, inclusief alles wassen. En door de weeks 2x.

Maar mijn ouders roken en ik hou niet van stinken naar rook. En ja, ik trek 2x per dag schone kleren aan moeten ze maar niet roken
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 2 maart 2008 @ 22:07:56 #193
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_57114484
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

imo heeft dwingen geen zin. Het punt is immers DAT ze gaat. En er is zo door de jaren heen ook al een boel ingesleten aan dingen waarvan jij en ik denken: huh???
Het is natuurlijk een kind van rituelen dus dat kan wel kloppen en ik hou ook helemaal niet van dwingen.
quote:
Maar dat is erg lastig om dat er zo parttime even uit te krijgen. Zou dat dan wel ook bij de begeleiding aangeven zodat je niet later te horen krijgt dat ze niet verzorgd wordt.
Dat ga ik ook zeker doen, moeder is namelijk ook een kei in mij van iets beschuldigen ivm de opvoeding.
Ow O+
pi_57114582
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
Oh en Co, je vroeg wat hij hierna wil... nou... zoiets
Dat was dus eigenlijk nu al het plan, maar dan moesten we hem binnen 1 weekend kopen omdat de Porsche loopt te bokken, en dat vonden we iets te overhaast.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nice!!!

Toen ik meneer C. leerde kennen hattie deze in het heeel donkerblauw:

En nu heb ik ook een Mercedes station. maar eentje uit '98, dus das nog niet zo heel oud, maar zowel bovenstaande, als de mijne reden en rijden echt goddelijk! Ik vind die oude coupé's ook zo mooi, ook met chroom. Waarom maken ze de auto's nu niet meer met chroom??
pi_57114585
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:07 schreef Maes het volgende:

[..]

Dat ga ik ook zeker doen, moeder is namelijk ook een kei in mij van iets beschuldigen ivm de opvoeding.
Zoveel had ik al begrpen.
Wat je echter wel kunt vragen van een meid van haar leeftijd is om tenminste haar haar te doen als ze met jullie ergens heen gaan. Leer het haar desnoods als ze het dan echt niet kan. Dat is wel iets om te doorbreken, lijkt me.
Alsof het symbool staat voor iets lijkt het wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57114644
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Nice!!!

Toen ik meneer C. leerde kennen hattie deze in het heeel donkerblauw:

[ afbeelding ]

En nu heb ik ook een Mercedes station. maar eentje uit '98, dus das nog niet zo heel oud, maar zowel bovenstaande, als de mijne reden en rijden echt goddelijk! Ik vind die oude coupé's ook zo mooi, ook met chroom. Waarom maken ze de auto's nu niet meer met chroom??
Die wil mijn rooie kapitein nu
Heeft vandeweek een uur foto's van deze auto op zitten zoeken om mij te laten zien
Moet je weten dat ik en auto's ene beetje een rare combi is. het interesseert me iet zolang het rijdt. Ik heb immers nieteens een rijbewijs.
Maar heb braaf mee zitten kijken en leer weer wat bij over auto's (wat ik met die verder nutteloze info moet in de rest van mijn leven... geen idee, maar ik doe hem er een lol mee )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 2 maart 2008 @ 22:16:20 #197
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_57114673
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Misschien vind ze het bad fijn?

Ik douche in het weekend 3x per dag, inclusief alles wassen. En door de weeks 2x.

Maar mijn ouders roken en ik hou niet van stinken naar rook. En ja, ik trek 2x per dag schone kleren aan moeten ze maar niet roken
Dat van dat roken zou zeker een reden kunnen zijn waardoor dat ritueel erin geslopen is. Maar wij roken nu al een paar maanden niet meer en ik weet van dit badgedoe net dus probeer ik nu uit te vinden waarom. En het voor haar zo prettig mogelijk te maken.
Ow O+
pi_57114721
Ik weet dan voor een meissie weer best veel van auto's......Ik had vroeger bv. een Alfa Romeo 33 Imola en was helemaal verliefd op het ronkende geluid wat dat ding maakte Maar ook met mijn eerste autootje, een lelijk eendje (uit '74 ) was ik superblij....
pi_57114736
Uitvinden waarom, maar het eerst even laten rusten. Dan na een tijdje uitvogelen waarom
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 maart 2008 @ 22:20:17 #200
163650 Greys
pi_57114759
Ah, dus bij jou mag ik in elk geval aankomen met die Mercedes, Co!

Oh, Maes, ik zocht net een foto van mijn glas-in-lood deuren hier (om aan te tonen dat we nou eenmaal fan zijn van 'oud' ) en toen kwam ik mutsenfoto's tegen van kerst bij jou thuis. Als ik die ene foto nou niet post dat jij die ehm... jeweetwel... tegen je oor houdt als zijnde telefoon ( ) mag ik er dan eentje van ons samen posten en een hele lullige van heer Maes en heer Greys?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')