Je moet je pas echt zorgen maken als ze heel erg kleine gaatjes in hun ramen hebbenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:07 schreef Morretje het volgende:
Ga zo nog wel ff kieke oftie nog buiten loopt.. Alhoewel, luisteren eerder, want het mauwt me d'r een eind weg..
Ik vermoed dat het de mensen zijn, waarbij we gisteren zagen dat ze een gat ter grootte van een voetbal midden in hun raam hebben... Die is er niet ingewaaid, dus kwee nie zo goed..
Volgende week heb ik waarschijnlijk wel een nieuwe foto.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:55 schreef Greys het volgende:
Nok, kan je die foto van EW die in je portemonnee zit niet even scannen?
Kunnen die andere dames die ook even zien. TIs echt een babe-magnet
Ja maar ook nog even zonder vlechten een foto?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:16 schreef nokwanda het volgende:
Jaaaaaren heb ik niks aan zijn haar mogen doen. Vandaar het oerwoud. Maar nu wil hij dat ik ze vlecht. Dus ergens komende week ga ik er eens een paar uur aan zitten om het uit de knoop te halen en te vlechten. Dan maak ik foto's (of ie nou wil of niet)
Come on!! Girl... wees een beeeetje dapper. Hoe eng kan het zijn om gewoon aan te bellen en te vragen of dat katje van hen is?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:20 schreef Morretje het volgende:
Greys, dat bedoelde ik idd.. Van kippengaas een hok om de vijver heen...
Zal m'n kerel zo es ff vragen oftie aan zou durven bellen, mochten we het poezeltje nog zien/horen.
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ook nog even zonder vlechten een foto?
Sorry, in dat soort dingen ben ik best een muts..quote:Op zondag 2 maart 2008 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Come on!! Girl... wees een beeeetje dapper. Hoe eng kan het zijn om gewoon aan te bellen en te vragen of dat katje van hen is?
Moet ik effe komen en het voor je vragen dan? Ik ben een klein opneukertje maar ik zou geen enkele reden zien om dat niet te doen hoor.
Tja, ik ben niet zo'n kattenkenner, maar Ravage denkt aan een maand of 3.. Dan zijn ze natuurlijk ook groeiende nog, dus dat ie dan wat mager is is wel logisch, of nie?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Morrie, sorry, dat topic dat ik bedoelde was gewoon het algemene BZV topic dat toevallig als titel had "Zijn ze nog bij elkaar"En fijn dat je even bent gaan roepen en dat ie niet op straat liep! Hoop wel dat ie genoeg te eten krijgt, als ie zo mager is
Was het echt nog een baby katje of al wat ouder?
En Nok, jaaaa! Ben benieuwd!
Bange smurfquote:Op zondag 2 maart 2008 21:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
Sorry, in dat soort dingen ben ik best een muts..![]()
Wat een leuk idee!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:29 schreef nokwanda het volgende:
Maes, als jij nou es een wit autootje koopt, dan schilder ik er wel roosjes op hoor. Zo gepiept en schilderen kan ik.
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:41 schreef nokwanda het volgende:, van die Porsche kiewen erop schilderen zodat het van de zijkant net lijkt alsof die er echt op zitten
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
Ik presenteer........ EL CHEAPO!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Stiekem best leuk he Qwea, Voetbalvrouwen!
Ik begon met kijken omdat er een 'bekende' van me in speelt en dat is altijd leuk kijken. Maar gaandeweg begon ik het best een leuke serie te vindenDeze week is het 'the story so far' he, niet een nieuwe aflevering.
Maar ik ga het dit seizoen niet volgen, er is anders veel te veel wat ik wil volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |