Het is echt een hele grote vijver, je kan d'r ook in zwemmen. Ik ga ff kijken of ik een fotootje kan vinden. (het is bv. een prima huis om in de zomer een meet te houden met overnachting en zwempartijenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:09 schreef Morretje het volgende:
Kun je niet de vijver afzetten oid? Overkapping maken? Of is het echt een heeeeele grote vijver?
quote:
D'r zijn geen vissen! Wel 3 schildpadjes (geen idee waar die nu weer vandaan komen) en kikkertjes.quote:
Die gaan vast voor je aan de kant hoorquote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, dat is mooi! Niet dat hij er heen moet, maar je snapt wel wat ik bedoel... dat er naar gekeken wordt
Ga je dan ook nooit bv naar een recreatiemeer ofzo, waar je in kunt zwemmen?quote:
Katten en Koekie= gewapende vrede. Toen Koekie nog een mini-koekie was wilde hij heel graag spelen met de katten, die daar niet van waren gediend en 'm af en toe een zachtaardige mep verkochten. Nu heeft ie gepast ontzag. Als ie in z'n mandje ligt te slapen komt er af en toe een kat aan 'm snuffelen en dat heeft ie dan niet doorquote:Op zondag 2 maart 2008 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je dan ook nooit bv naar een recreatiemeer ofzo, waar je in kunt zwemmen?
Ik vind het alleen een klein beetje eng idee als er echt hele grote vissen zouden zitten, die je dan tegen je been aan zou kunnen voelen ofzoMaar ze zijn banger voor jou dan andersom hoor!
Qwea, goed idee van dat briefje maken met vragen. Dan kan je niets vergeten idd!
Ben benieuwd naar een foto van de vijver van Conleche!
Co, hoe doe je dat met de katten en Koekie eigenlijk, zijn die gewoon aan elkaar gewend?
Ik had geen quote gedaan, nu staat het zo stom, weet ik veelquote:Op zondag 2 maart 2008 20:52 schreef Greys het volgende:
Maes, er staat een deel van mijn post in jouw post
Of ben je vergeten er [quote] en [ /quote] voor en achter te plaatsen?
Oh super! Dan kunnen we voor jou ook een El Cheapo gaan kopen, of een El Expensivoquote:Op zondag 2 maart 2008 20:58 schreef Maes het volgende:
Het is bijna zover dat meneer G. me moet gaan helpen met zoeken, als je begrijpt wat ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |