Oh, wat leukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Slaap ze.
Ah Asnat is dr ook weer, das mn nichtje!
Dan heb je een knap nichtjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Slaap ze.
Ah Asnat is dr ook weer, das mn nichtje!
Nou ja ik denk wel dat hij pijn heeft. Maar ze wilde hem morgen pas zien. Alleen als het erger werdt moest ik langskomen. Als ik nu ga, dan krijgt hij pijnstillers en kan ze geen onderzoek doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Heeft ie echt de hele tijd pijn of ontlast ie zn poot gewoon?
Als ie echt pijn heeft zou ik wel bellen of naar een weekend da gaan ieg, als ie zn poot alleen zo min mogelij k belast en rustig aan wil doen zou ik het wel gewoon aankijken.
Ja, dat zei MM ook al. Maar dan bel ik dus de lijn waarop spoedgevallen kenbaar worden gemaakt. Moet ik dus inspreken op de voicemail. Moek dan inspreken dat ze zou bellen maar het niet heeft gedaan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:26 schreef nokwanda het volgende:
Zelf nog een keer bellen?
Ja, dat, en dan benadrukken dat het echt echt helemaal niet goed gaat met Baloe en dat je je echt zorgen maakt en haar advies nodig hebtquote:Op zondag 2 maart 2008 09:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zei MM ook al. Maar dan bel ik dus de lijn waarop spoedgevallen kenbaar worden gemaakt. Moet ik dus inspreken op de voicemail. Moek dan inspreken dat ze zou bellen maar het niet heeft gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |