Ik kan me best voorstellen dat ze geen zin heeft om van die spastische bewegingen te maken in de chill.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's toch raar? Laat d'r lekker meedoen... vond haar vanavond sinds tijden een beetje te pruimen...
Het is inderdaad triest dat ze pas lol kan hebben als haar vriendje weg isquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:33 schreef Lady-night het volgende:
Dat kind is zo gehersenspoeld een jar lang....echt dat komt niet meer goed
Ze wil rust, rust aan d'r kop, truste Amandaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:42 schreef akveor het volgende:
Amanda heeft zich omgedraait....![]()
[ afbeelding ]
Toch gewoon grappig....?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:48 schreef Prospera het volgende:
Eric&Claire gaan het bed van Jaap omdraaien![]()
[ afbeelding ]
Eric: ik vind het zo veel gezelliger
[ afbeelding ]
Eigenlijk heeft ze wel gelijk... De god ganze dag een para Brian om je heen lijkt me erg vermoeiendquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze wil rust, rust aan d'r kop, truste Amanda
De actie is primaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch gewoon grappig....?
Doet me denken aan een streek bij een vriend van me waar we allles vanuit de slaaplamer in de woonkamer hebben gezet en andersom
De echte gezelligheid werd haar wat teveel. Stuur Brian maar 7 dagen per week de villa uit. Komt de gezelligheid een stuk ten goede.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:58 schreef Prospera het volgende:
Tis toch triest dat dat meisje zonder haar Bwian direct lam onder de dekens kruipt![]()
[ afbeelding ]
Stuur Brian helemaal uit haar leven en ze bloeit helemaal op.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:00 schreef akveor het volgende:
[..]
De echte gezelligheid werd haar wat teveel. Stuur Brian maar 7 dagen per week de villa uit. Komt de gezelligheid een stuk ten goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |