Nee. Dat je überhaupt op het idee komt de leeftijden op te tellen, i.p.v. te middelenquote:Op zondag 2 maart 2008 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent geschokt dat ik ze te jong vond voor me?

Dat komt door Pezu's postquote:Op zondag 2 maart 2008 13:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het quoten laat nog wat te wensen over zie ik. Voor de grap wel
Ja hoorquote:
quote:Daar heb je zeker een goed punt. Wie weet mag je over een jaar of 6 - 7 met ze uit
![]()

Dat was dan ook de grapquote:Op zondag 2 maart 2008 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Dat je überhaupt op het idee komt de leeftijden op te tellen, i.p.v. te middelen
Was er een andere conclusie mogelijk dan?quote:De conclusie vind ik dan wel weer prima

Weet ikquote:
Neequote:[..]
Was er een andere conclusie mogelijk dan?
Mooie leeftijdquote:De Oostenrijkse Claudia is trouwens sinds ik haar 11 jaar geleden zag wel een leuke meid van 22 geworden....

quote:Op zondag 2 maart 2008 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was dan ook de grap.
[..]
Was er een andere conclusie mogelijk dan?
De Oostenrijkse Claudia is trouwens sinds ik haar 11 jaar geleden zag wel een leuke meid van 22 geworden....

En het was al lunchtijd geweestquote:
En leuke meid om te zien...quote:Mooie leeftijd

Bummerquote:Op zondag 2 maart 2008 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het was al lunchtijd geweest.
[..]
En leuke meid om te zien...
Helaas had ze het alleen te druk met andere mensen bedienen in het restaurant om erg veel woorden met haar te wisselen.

balenquote:Op zondag 2 maart 2008 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het was al lunchtijd geweest.
[..]
En leuke meid om te zien...
Helaas had ze het alleen te druk met andere mensen bedienen in het restaurant om erg veel woorden met haar te wisselen.

Ach ja... ze woont ook wel erg ver weg he... al zie ik mezelf sowieso nog wel eens naar Oostenrijk verhuizen... het is zo'n mooi landquote:

Ja ach. Er zijn mooiere landen mijns inziensquote:Op zondag 2 maart 2008 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja... ze woont ook wel erg ver weg he... al zie ik mezelf sowieso nog wel eens naar Oostenrijk verhuizen... het is zo'n mooi land.

Nou dan. Wie weet wat de toekomst je brengtquote:Op zondag 2 maart 2008 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja... ze woont ook wel erg ver weg he... al zie ik mezelf sowieso nog wel eens naar Oostenrijk verhuizen... het is zo'n mooi land.

Ongetwijfeld. Maar van de landen waar ik ben geweest, is Oostenrijk veruit mijn favoriet. En ik zou er best kunnen aarden, denk ik. Dus als de kans zich voor zou doen om daar te gaan wonen, zou ik die kans met beide handen aangrijpen.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach. Er zijn mooiere landen mijns inziens

Dat zou verre toekomst zijn... voor de nabije toekomst kijk ik eerst wel even rond in Nederlandquote:Op zondag 2 maart 2008 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou dan. Wie weet wat de toekomst je brengt

Whehe. Wie weet wat je hier tegen het lijf looptquote:Op zondag 2 maart 2008 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou verre toekomst zijn... voor de nabije toekomst kijk ik eerst wel even rond in Nederland.

Precies.... of welk lijf tegen mij aanloopt, natuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2008 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Wie weet wat je hier tegen het lijf loopt

Whehequote:Op zondag 2 maart 2008 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies.... of welk lijf tegen mij aanloopt, natuurlijk.

Mooi geschrevenquote:Op zondag 2 maart 2008 15:01 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vorige week trouwens ook nog wat geschreven: [verhaal] Edelweiss

Dat doen vakanties meestal welquote:Op zondag 2 maart 2008 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je.
Zo'n vakantie in de bergen werkt soms best inspirerend.

Da's ook weer waar. Maar deze vakantie was dat in het bijzonder... was blij dat ik een schrift had meegenomen en lekker kon schrijven als ik weer inspiratie hadquote:

quote:

quote:Op zondag 2 maart 2008 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Maar deze vakantie was dat in het bijzonder... was blij dat ik een schrift had meegenomen en lekker kon schrijven als ik weer inspiratie had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |