O, dan plaats ik nog even snel een tvpquote:Op zondag 2 maart 2008 22:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heden avond nog even dit deeltje vol gooien?
Moet kunnenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heden avond nog even dit deeltje vol gooien?
Spamz0rquote:Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan plaats ik nog even snel een tvp.
Netjes, dan zorg ik dat we er snel doorheen zijn zodat je in het volgende deel ook een tvp kan plaatsenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan plaats ik nog even snel een tvp.
Je bent aan het verbouwen, maar je bent naar boven verbannenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:38 schreef Tmaatje het volgende:
We zijn aan het verbouwen en dat gaat tot laat door, bovendien ben ik naar boven verbannen ...![]()
Lijkt me een puick plan. In de nieuwe vast een TVP zetten voor morgenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Netjes, dan zorg ik dat we er snel doorheen zijn zodat je in het volgende deel ook een tvp kan plaatsen
Maar daar is een mogelijkheid tot fokken dusquote:Op zondag 2 maart 2008 22:38 schreef Tmaatje het volgende:
We zijn aan het verbouwen en dat gaat tot laat door, bovendien ben ik naar boven verbannen ...![]()
Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk voor Tmaatquote:Op zondag 2 maart 2008 22:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar daar is een mogelijkheid tot fokken dus
Altijd handig. Het loopt voorlopig toch geen storm meer hierquote:Op zondag 2 maart 2008 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt me een puick plan. In de nieuwe vast een TVP zetten voor morgen
Nee. Al moet er nog een vakantieganger terugkomen, die normaal ook wel goed is voor een significant aandeel in de koffiepraat.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd handig. Het loopt voorlopig toch geen storm meer hier
Ja, waar is iedereen gebleven, buiten eer-ik, d_a en houniet?quote:Op zondag 2 maart 2008 22:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd handig. Het loopt voorlopig toch geen storm meer hier
normaal zat ik in de huiskamer, maar die is leeg , morgen komt de stucadoor, dus geen koffie in de buurt...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent aan het verbouwen, maar je bent naar boven verbannen
OA is (weer) op vakantie, al verwacht ik hem morgen al wel terug.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, waar is iedereen gebleven, buiten eer-ik, d_a en houniet?
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
normaal zat ik in de huiskamer, maar die is leeg , morgen komt de stucadoor, dus geen koffie in de buurt...
Dan kun je de werklui dus ook niks aanbieden?quote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
normaal zat ik in de huiskamer, maar die is leeg , morgen komt de stucadoor, dus geen koffie in de buurt...
Niksquote:
Whehequote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja, gezien de laatste paar posts komt die titel meer aan mij toe
quote:
Dan zullen ze vast ook niet echt hard werkenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je de werklui dus ook niks aanbieden?
En Muck en BX? En andere KSC'ers?quote:Op zondag 2 maart 2008 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
OA is (weer) op vakantie, al verwacht ik hem morgen al wel terug.
Precies. Dus zit Tomaatje nog langer in de puree qua beschikbare ruimte in huis.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zullen ze vast ook niet echt hard werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |