Vieze clits waar jij bij in de buurt komt danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:57 schreef H-kan het volgende:
ik kan ALLE clits deepthroaten
Ga je je nu aftrekken op de antwoorden?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:38 schreef SeLang het volgende:
Daar ben ik wel benieuwd naar.
En heb je al eens een neger gehad waarbij je hem niet helemaal binnen kreeg?
met een geodriehoek valt dat niet goed te meten hoor: het eerste stukje is niet altijd met cijfers en dan die scherpe punt die die dingen hebben... no way jose met zo'n ding bij mij in de buurt....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:22 schreef Aventura het volgende:
Ehm let's see. Ik heb een piem0l in mijn mond. 'Schatje, hoever zit ik inmiddels?' Nou ja, als ik gebarentaal had gekund, en de man in kwestie zijn geodriekhoek binnen handbereik had liggen, was dit misschien een scenario geweest. Nu moet ik je het antwoord helaas verschuldigd blijven
babyvet = babyvetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:37 schreef Aventura het volgende:
Ik denk niet dat SeLang van de herenliefde is
TS, dan gaat ie het dmv het fobo aanleggen met de dame met de meeste centimetersquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:33 schreef Super_Girl het volgende:
ff serieus...Who f*cking cares????
een schattig moet mogelijk zijn dunkt mequote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:22 schreef Aventura het volgende:
Ehm let's see. Ik heb een piem0l in mijn mond. 'Schatje, hoever zit ik inmiddels?' Nou ja, als ik gebarentaal had gekund, en de man in kwestie zijn geodriekhoek binnen handbereik had liggen, was dit misschien een scenario geweest. Nu moet ik je het antwoord helaas verschuldigd blijven
Als je ruimte hebt om de ballen erbij te nemen a la Heather " I deepthroat" .quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:02 schreef Aventura het volgende:
Hoe meet je dat dan. Wat is het punt waarop je zegt dat de penis 'erin' zit?
Denk dat het er niet precies om gaat hoeveel cm erin kan maar of je sowieso kan deepthroaten, niet iedereen schijnt dat te kunnen/willenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:02 schreef Aventura het volgende:
precies het gedeelte dat verdwijnt in je mondquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:02 schreef Aventura het volgende:
ik weet niet hoe het bij andere mannen zit maar ik vind het wel geil als hij er helemaal in gaatquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:53 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Denk dat het er niet precies om gaat hoeveel cm erin kan maar of je sowieso kan deepthroaten, niet iedereen schijnt dat te kunnen/willen
Je kan moeilijk zeggen hoeveel je maximaal kan denk ik maar hoeveel je weleens hebt gedaan welquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:02 schreef Aventura het volgende:
Ik ben nog geen man tegengekomen die het niet lekker vondquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het bij andere mannen zit maar ik vind het wel geil als hij er helemaal in gaatwil niet zeggen dat ze wat CMs overhoud het niet lekker is maar je snapt het idee wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |