Klopt, ik had er graag heen gewild maar het is tegelijk met Waldrock en die hebben o.a. Life of Agony, Slayer, Helmet, Morbid Angel en Queensryche.quote:
Inderdaad een moeilijke keuze.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, ik had er graag heen gewild maar het is tegelijk met Waldrock en die hebben o.a. Life of Agony, Slayer, Helmet, Morbid Angel en Queensryche.
Valt wel mee, Waldrock is onderhand een traditie geworden dus daar moet ik gewoon heen en ik ga ook nog naar Rock am Ring en Lowlands. Dus een keertje Werchter missen is niet zo heel erg.quote:
Wâldrock.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt wel mee, Waldrock is onderhand een traditie geworden dus daar moet ik gewoon heen en ik ga ook nog naar Rock am Ring en Lowlands. Dus een keertje Werchter missen is niet zo heel erg.
Hij is volgens veel sites pas vanaf 17-04-2008 leverbaar, waar heb je 'm vandaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:06 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb de film Control over Ian Curtis van Joy Division, echte en dikke aanrader!
Heb ik ook. Moet em nog steeds afkijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:06 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb de film Control over Ian Curtis van Joy Division, echte en dikke aanrader!
Samplesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:48 schreef Deansensitized het volgende:
w00t!! Kom ik thuis, staat er een pakketje uit Amerika op me te wachten!
Vanavond meteen even testen hoe het klinkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Via een kennis die 'em gedownload hadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hij is volgens veel sites pas vanaf 17-04-2008 leverbaar, waar heb je 'm vandaan?
Ah, ok. Ik ga de dvd wel kopen, erg gave film, nog maar even wachten tot die uit is. Ik heb 'm een tijdje terug in het filmhuis gezien hier.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Via een kennis die 'em gedownload had.
Swaaaa... nu weet ik waar je huis woont... jeweetschquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:48 schreef Deansensitized het volgende:
w00t!! Kom ik thuis, staat er een pakketje uit Amerika op me te wachten!
Vanavond meteen even testen hoe het klinkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omin flex, swa! Kom, wij gaan lekker bij die tranga brada chillen met z'n boem laue bling-bling guitars, jeweetoooog.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Swaaaa... nu weet ik waar je huis woont... jeweetsch
Ik ga 'em ook zekersteweten kopenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik ga de dvd wel kopen, erg gave film, nog maar even wachten tot die uit is. Ik heb 'm een tijdje terug in het filmhuis gezien hier.
Ik welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:35 schreef Deansensitized het volgende:
Durf je wel zover Friesland in dan?![]()
nog niet, zal het beluisteren en eventueel naar die live DVD opdruker doormailenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:39 schreef Witchfynder het volgende:
Ares, ken jij Am Tuat? Lijkt me wel een geschikt bandje voor jullie om mee te spelen..
http://www.myspace.com/amtuat
Tantoe dope mang! Regel jij ff een waggie om te boeken naar onze mattie... jatoooooch?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Omin flex, swa! Kom, wij gaan lekker bij die tranga brada chillen met z'n boem laue bling-bling guitars, jeweetoooog.
Brave man!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik welmaar ik mag ook overal gewoon doorrijden...
Als die lui van de paspoortcontrole bij Joure niet moeilijk gaan doen tenminste.
Voor diegenen die het willen proberen, tomtom en zo kun je vergeten, die ziet alleen de hoofdwegen. De rest moet nog in kaart gebracht worden.
Oh wacht, je woont aan een van de hoofdwegen
Ja, die handel die ik altijd heb zijn gewoon in beslag genomen spullenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:51 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens mij zit Dean in de paspoortcontrole. Hij betaalt die gitaren niet zomaar ergens van..
Hij is viiieeeesssss Patrick!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Tantoe dope mang! Regel jij ff een waggie om te boeken naar onze mattie... jatoooooch?
Hoe vieeeesss zijn die nieuwe GFS elementen van je?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Brave man!
Zal je nog niet meevallen het te vinden hoor
En die paspoort controle omzeilen wij altijd. Gewoon net voor Joure de landerijen in, dan bij boer Terpstra linksaf, klein eindje rechtdoor over de reed, met de polsstok over de Trekvaart, na de aardappelen [Borgers, niet de Irene's!] links, rechtdoor, en dan kom je zo weer op de doorgaande weg uit
[..]
Ja, die handel die ik altijd heb zijn gewoon in beslag genomen spullen
Mensen die denken iets langs mij binnen te kunnen smokkelen
[..]
Hij is viiieeeesssss Patrick!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |