Heel jammer van die drummer eigenlijk... ik zou bij de rest denken dat jullie op dat moment ook aan het spelen waren...quote:Op zondag 2 maart 2008 21:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Meeste mensen wel inderdaad [ afbeelding ]
Hangt tegenwoordig zelfs nog ietsje lager [ afbeelding ]
En kan mijn elleboog andere kant op buigen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vondt ie het zo erg dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:01 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, hij was op Janneke's verjaardagsfeestje en aangezien dat de vriendin van onze toetsenist is..
Whehe.
Live DVDquote:Op zondag 2 maart 2008 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmm.....
Ik hoorde dat jullie zanger nietsvermoedende feestgangers heeft zitten terroriseren met jullie live DVD ofzo..
valt tegen, i knowquote:Op maandag 3 maart 2008 14:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Ow okee
dacht dat ze het hele optreden hadden gefilmt
Wel eens wat mee geprobeerd, maar nooit echt veel mee gewerkt... Wat wil je weten?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:53 schreef Dupje het volgende:
Iemand hier verstand van het programma Logic?
Whehehe ja. Ik riep: 'ACTIEFOTOOOO' en namen allemaal een pose aan, behalve de drummerquote:Op maandag 3 maart 2008 11:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heel jammer van die drummer eigenlijk... ik zou bij de rest denken dat jullie op dat moment ook aan het spelen waren... [afbeelding]
Hij hangt wel gruwelijk laag man! [afbeelding]
ik weet zelfs wie dat is manquote:Op maandag 3 maart 2008 19:40 schreef Deansensitized het volgende:
Wie?
Hoe ik een stukje muziek selecteer en dat knip of kopieerquote:Op maandag 3 maart 2008 17:12 schreef MrReElmo het volgende:
[..]
Wel eens wat mee geprobeerd, maar nooit echt veel mee gewerkt... Wat wil je weten?
Oh heb al meer ontdektquote:Op maandag 3 maart 2008 20:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hoe ik een stukje muziek selecteer en dat knip of kopieerPfff dat programma heeft nogal wat opties...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |