valt tegen, i knowquote:Op maandag 3 maart 2008 14:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Ow okee
dacht dat ze het hele optreden hadden gefilmt
Wel eens wat mee geprobeerd, maar nooit echt veel mee gewerkt... Wat wil je weten?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:53 schreef Dupje het volgende:
Iemand hier verstand van het programma Logic?
Whehehe ja. Ik riep: 'ACTIEFOTOOOO' en namen allemaal een pose aan, behalve de drummerquote:Op maandag 3 maart 2008 11:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heel jammer van die drummer eigenlijk... ik zou bij de rest denken dat jullie op dat moment ook aan het spelen waren... [afbeelding]
Hij hangt wel gruwelijk laag man! [afbeelding]
ik weet zelfs wie dat is manquote:Op maandag 3 maart 2008 19:40 schreef Deansensitized het volgende:
Wie?
Hoe ik een stukje muziek selecteer en dat knip of kopieerquote:Op maandag 3 maart 2008 17:12 schreef MrReElmo het volgende:
[..]
Wel eens wat mee geprobeerd, maar nooit echt veel mee gewerkt... Wat wil je weten?
Oh heb al meer ontdektquote:Op maandag 3 maart 2008 20:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hoe ik een stukje muziek selecteer en dat knip of kopieerPfff dat programma heeft nogal wat opties...
De versterkermodellen zitten dus in je computer via de softwarequote:Op maandag 3 maart 2008 21:39 schreef Cid het volgende:
Ik ben op zoek naar een apparaatje voor tussen mijn elektrische gitaar en PC. Om de PC als zeg maar als tussen station te gebruiken voor effecten enzo.
Werkt dit apparaatje ook als versterker?
Line 6 TonePort GX
Zodat ik nog redelijk geluid heb als ik zooitje op deze manier aansluit:
Gitaar --> TonePort --> PC
Metallica is live wel de moeite waard. Ik heb ze de afgelopen paar jaar 6 keer gezien en me geen enkele keer verveeld. De laatste keer wel bij ze weggelopen omdat ik Tori Amos moest zien. Ze weten alleen niet hoe je een nummer moet eindigen.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
[ afbeelding ] Live Shit, Binge And Purge [ afbeelding ]Krijg met elk nummer meer zin in Pinkpop
Metallica [ afbeelding ]
Dude, kiezen tussen Tori Amos en Metallica is voor mij niet zo moeilijkquote:Op maandag 3 maart 2008 22:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Metallica is live wel de moeite waard. Ik heb ze de afgelopen paar jaar 6 keer gezien en me geen enkele keer verveeld. De laatste keer wel bij ze weggelopen omdat ik Tori Amos moest zien. Ze weten alleen niet hoe je een nummer moet eindigen.
Onze drummer heeft vanavond met z'n poot in het gips zitten drummen.![]()
Ik denk dat ik hem voortaan maar Josh Freeze ga noemen. Nu maar hopen dat hij ook zo goed wordt.
Was voor mij ook niet zo moeilijk, Metallica had ik al 5 keer gezien, waaronder 2x in het jaar daarvoor (rock am ring en gelredome) en Tori Amos pas 1 keer en dat was volgens mij op pinkpop in 1998.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:41 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, kiezen tussen Tori Amos en Metallica is voor mij niet zo moeilijk
Heb er echt zin in!!
En Charlie is terugquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Killswitch Engage staat op Lowlands![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |