4e jaars in delft ja, anders zou ik er geen physica met ph tegen zeggenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:12 schreef lastresort het volgende:
[..]
Delft, neem aan jij ooken ben tweedejaars. Jij zeker 3e jaars ofzo? Gezien geboortedatum?
quote:Op zondag 2 maart 2008 10:49 schreef Witchfynder het volgende:
I
Hoe je gitaar hangt moet je zelf weten. In de klassieke methode hangt hij op je borst, maar meestal hangen mensen hem rondom de hoogte van hun broekriem. Hoe schuin moet je zelf weten; hangt er vanaf of je met je pols erbij kan of niet. [afbeelding].
Inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:44 schreef Falcon4ever het volgende:
Het is trouwens wel priegel werk voorbij fret 15... waarom zou je daar uberhaupt een akkoord willen spelen [afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:50 schreef lastresort het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is dus omdat de rest van de akkoorden van het liedje ook op diezelfde snaren zijn. En schuif je een snaar op, dan moet je de 2e snaar gebruiken, dus dan moet je hand weer anders. Dat kan op zich wel, maar is niet veel makkelijker dan dit denk ik.
Zowiezo is het op de 15e hetzelfde akkoord als op de 3e fret, dus dat zou je ook kunnen proberenquote:
Iehh!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Meeste mensen wel inderdaad [ afbeelding ]
Hangt tegenwoordig zelfs nog ietsje lager [ afbeelding ]
En kan mijn elleboog andere kant op buigen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahahaha je elleboog, duh.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:57 schreef Deansensitized het volgende:
Lijkt erger dan het is hoor [ afbeelding ]
Of bedoel je dat niet? Dat hoofd kan ik ook niks aan doen hoor!
OMG lekker dan!quote:Op zondag 2 maart 2008 22:28 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn zus kan het nog veel beter, staat bijna in een hoek van 45 graden de andere kant op
Altijd geweten dat Friezen wel degelijk afwijken van Nederlanders, ook fysiek.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:28 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn zus kan het nog veel beter, staat bijna in een hoek van 45 graden de andere kant op
Nooit ontkend ook hoor.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Altijd geweten dat Friezen wel degelijk afwijken van Nederlanders, ook fysiek.
Trouwens vet leuke nummers staan op je myspace! Heb ze nu paar keer geluisterd en ze worden steeds beterquote:Op zondag 2 maart 2008 20:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vanavond in Café Vlaanderen op de Beestenmarkt
Dus mocht je niks te doen hebben
3 toffe bandjes
Nee, want slechter.... oh laat maar, te makkelijk.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:55 schreef lastresort het volgende:
[..]
Trouwens vet leuke nummers staan op je myspace! Heb ze nu paar keer geluisterd en ze worden steeds beter
Hmm....quote:Op zondag 2 maart 2008 20:45 schreef Aresdreams het volgende:
lamme dag vandaag geweest, beetje aan een nieuw nummer gewerkt en onze bio voor presskit aangepasthopelijk vrijdag een hoop vooruitgang
Thnxquote:Op zondag 2 maart 2008 22:55 schreef lastresort het volgende:
[..]
Trouwens vet leuke nummers staan op je myspace! Heb ze nu paar keer geluisterd en ze worden steeds beter
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, want slechter.... oh laat maar, te makkelijk..
Dribbel_ is wel lief verder.
Vette foto! die rechter gast zie ik ook echt altijd lachenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Meeste mensen wel inderdaad [ afbeelding ]
Hangt tegenwoordig zelfs nog ietsje lager [ afbeelding ]
En kan mijn elleboog andere kant op buigen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, daar is ie goed in, mensen lastig vallenquote:Op zondag 2 maart 2008 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmm.....
Ik hoorde dat jullie zanger nietsvermoedende feestgangers heeft zitten terroriseren met jullie live DVD ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |