quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:12 schreef Witchfynder het volgende:
"Kampvuurbagger".
D-A-B-F#-G-D-Aquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bedoel je welicht Pachelbel's Canon in D?
http://youtube.com/watch?v=JdxkVQy7QLM
Gekrompen??quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut volgens mij heb ik m'n gitaar verkeerd gewassen [afbeelding]
quote:
haha, klinkt als me vorige bandquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:17 schreef Witchfynder het volgende:
Beetje een Sacraea-moment. Dit nummer is Paranoid, hoor. Althans, zou het moeten zijn..
Het goede filmpje met de verkeerde titel posten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:28 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
haha, klinkt als me vorige band
maarre... hoezo een Sacraea moment?![]()
en inderdaad de 27ste naar frankrijk
quote:
Ja, als het aan ons ligt krijg je nog honderden kansen ons live te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:51 schreef Aresdreams het volgende:
ja, dat van frankrijk staat al bijna een half jaar gepland
had me dan ook ff geraatpleegd
wel kut, had hollenton wel live willen zien
ach ja, zat kansen om jullie nog eens te zien...
en ja foute titel @ filmpje... het was iig niet mijn schuld
ik post me zooi gewoon met niks zegende titels als nieuw nummer 5000
Speelt hij wel gitaar? Rug naar de camera, rukkerige bewegingen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Cool Dean!!
MAar ik heb nu dik 2 minuten in je reet staan kijken
Draai je de volgende keer eens om joh
En die gast mag het iets overtuigender schreeuwen dat Hey Ho
nu lijkt het wel alsof die het gewoon rustig zegt
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:58 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Speelt hij wel gitaar? Rug naar de camera, rukkerige bewegingen...
Zat er al op te wachtenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:58 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Speelt hij wel gitaar? Rug naar de camera, rukkerige bewegingen... [afbeelding]
Nicequote:Op woensdag 5 maart 2008 20:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gekrompen??
En ja, dat klopt.
Nu wachten op de eerste die Jerry C post
EN hier istie dan!
Siësta Henkie & The Mexicans - Blitzkrieg Bop
Let wel, eerste of tweede keer samen oefenen [ afbeelding ]
Nou, vooruit dan maar...quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:23 schreef Deansensitized het volgende:
Nu wachten op de eerste die Jerry C post
Damn it. Ontmoet je eindelijk een toffe medelinkshandige gitarist, speelt hij op een telecaster.quote:
Ik heb ook nog een Les Paul model van Samick staan en binnenkort komt er nog een andere bij (een LAG, Jackson of een Epi).quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:07 schreef Witchfynder het volgende:
Damn it. Ontmoet je eindelijk een toffe medelinkshandige gitarist, speelt hij op een telecaster..
.
En daar zit je dan je lauwe but van je body af te schrapen met een plamuurmes...quote:
Samick is wel heerlijk voor linkshandigen he? Van alle linkshandigen die ik ontmoet heb, heeft bijna de helf wel een Samick staan. Ik heb zelf een Artist Series bas. Nog zeer tevreden over, wil alleen wel de electronica gaan vervangen na 12 jaar.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Les Paul model van Samick staan en binnenkort komt er nog een andere bij (een LAG, Jackson of een Epi).
Ik heb zelf ook een artist series staan, het was de keuze tussen die Samick of een Epiphone. Ze werden destijds in dezelfde fabriek gemaakt als Epiphone met dezelfde kwaliteit voor de helft van de prijs. Dus de keuze was niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:26 schreef Witchfynder het volgende:
Samick is wel heerlijk voor linkshandigen he? Van alle linkshandigen die ik ontmoet heb, heeft bijna de helf wel een Samick staan. Ik heb zelf een Artist Series bas. Nog zeer tevreden over, wil alleen wel de electronica gaan vervangen na 12 jaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |